بازدید 3891

کشف ۱۱۸ کیلو تریاک

کد خبر: ۹۹۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 04 August 2020

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه ای قصد دارد با سفر به استان‌های جنوبی کشور با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو مقداری مواد مخدر تهیه و به شهر تهران انتقال دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، متهم قصد دارد محموله مواد مخدر را به یکی از استان مرکزی کشور انتقال و پس از مدتی در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و تکمیل تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضائی به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند و به همراه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان محور مواصلاتی به آن استان را تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند.

حسنوند تصریح کرد: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه مأموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک متهم را در محور مواصلاتی به آن استان دستگیر و در بازرسی از خودرو وی ۱۱۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

این مقام پلیسی گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال و پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل