بازدید 165269

در مورد محبوب ترین طرح فرش در ایران چه میدانید ؟

فرش افشان یکی از انواع هزاران طرح فرش تولید شده در صنعت فرش ماشینی می باشد که استقبال بسیار زیادی از آن شده است. طرح افشان, طرحی است که بیشتر با تعداد زیادی گل، برگ، شاخه و گیاه دیده می شود که در جهات مختلف پراکنده است. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد محبوب ترین طرح فرش در ایران به شما بدهیم.
کد خبر: ۹۹۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 04 August 2020

فرش افشان یکی از انواع هزاران طرح فرش تولید شده در صنعت فرش ماشینی می باشد که استقبال بسیار زیادی از آن شده است. طرح افشان, طرحی است که بیشتر با تعداد زیادی گل، برگ، شاخه و گیاه دیده می شود که در جهات مختلف پراکنده است. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد محبوب ترین طرح فرش در ایران به شما بدهیم.

طرح فرش

 طرح افشان

فرش افشان یکی از انواع هزاران طرح فرش تولید شده در صنعت فرش ماشینی می باشد که استقبال بسیار زیادی از آن شده است. طرح افشان, طرحی است که بیشتر با تعداد زیادی گل، برگ، شاخه و گیاه دیده می شود که در جهات مختلف پراکنده است.

در این طرح تنوع زیادی وجود دارد، اما میناخانی معروف ترین آن است . با توجه به ویژگی‌هایی که فرش های طرح افشان دارند ، استفاده از آنها برای خانه‌هایی که از دکوراسیون لوکس و شیک برخوردار هستند مناسب است. نداشتن ترنج و عدم استفاده از سبک‌های قدیمی در این نوع فرش ها از مهمترین دلایل افزایش علاقه‌مندی به این نوع طرح‌ها است.

 اگر به دنبال فرشی هستید که بتوانید با انواع دکوراسیون ها ست کنید, طرحی چشم نواز داشته باشد, افشان بهترین گزینه است. از معروف طرح های کلکسیون افشان میتوان به افشان سلطنتی , افشان دلربا و افشان کاشان نام برد.

طرح فرش

معرفی نقشه افشان :

به صورت خلاصه به نقشه ها و طرحهایی که فاقد ترنج مرکزی و لچک می باشد و دارای تعداد زیادی گل در سرتاسر نقشه فرش هست , طرح افشان میگویند , البته در بعضی اوقات دیده شده جهت تکراری نبودن نقشه ها و تنوع در طراحی ترنج هایی بسیار کوچک در مرکز فرش در نقشه های افشان دیده شده است

نقشه افشان و دکوراسیون :

به توجه به نوع طراحی و دیزاین بسیار زیبای نقشه افشان , استفاده از این طرح برای خانه ها و دکوراسیون های مدرن و لوکس بسیار توصیه میشود , به دلیل نبود ترنج و لچک در افشان , این طرح میتواند گزینه بسیار خوبی برای خانه های کوچک باشد , حذف تقارن و قرینگی و پراکندگی گل‌ها ویژگی مثبتی است که چیدمان را آسان‌تر می‌کند؛ این ویژگی به‌خصوص در طراحی‌های مدرن بسیار مفید و مورد استقبال است.

قیمت و خرید فرش افشان :

اگر قصد خرید فرش را دارید و انتخاب شما طرح افشان است به این نکات دقت کنید که , فرش افشان در حال حاظر در انواع شانه و تراکم های از 500 شانه گرفته تا 1500 شانه تولید میشوند که شما میتوانید متناسب با بودجه و نیاز خود آن را انتخاب کنید و رنگ بندی های سرمه ای , کرم و فیلی این نقشه بیشتر استقبال را داشته اند

فروشگاه اینترنتی تک فرش این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید قبل از خرید فرش ماشینی به صورت کامل انواع طرح های فرش ماشینی را بررسی , مقایسه و متناسب با فضا و دکوراسیون منزلتان بهترین انتخاب را داشته باشید

شما میتوانید با ورود به سایت https://takfarsh.com/ علاوه بر مشاهده انواع طرح های فرش افشان , سایر طرح های موجود فرش ماشینی را مشاهده و نسبت به خرید اینترنتی فرش اقدام کنید و با ارسال رایگان و با قیمت کارخانه درب منزل تحویل بگیرید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار