بازدید 14950

انتقاد تند ضرغامی از بی‌بی‌سی فارسی

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در انتقاد از فعالیت شبکه بی بی سی در حمایت از سلطنت‌طلبان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۹۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 03 August 2020

به گزارش تابناک، سیدعزت الله ضرغامی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و رییس سابق سازمان صدا و سیما در انتقاد از شبکه فارسی بی بی سی فارسی در توییتر نوشت:

تو این BBC فارسی یه کارشناس ایران پیدا نمیشه که بهشون بگه اینقدر سنگ پهلوی رو به سینه نزنن؟! اخه اون یه خورده آبروئی که منتقدین ج. ا. برای خودشان فاکتور می‌کنن با این نسبت‌ها کلا ضایع شده! کارنامه‌ی اسلاف شما در اثربخشی استعماری کجا و این دلقک بازی‌های دفاع از سلطنت کجا؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸
مگه شما این کانال را نگاه میکنی که برنامه اش را هم نقد میکنی؟ ای ناقلا دیگه چه کانالهایی را نگاه میکنی؟ فاطما گل را هم دیدی؟
تعجب میکنم از ایشون که بی بی سی نگاه میکنند شما از صدا وسیما انتقاد کنی بهتره هر چند فایده ای نداره.
به این آقا باید گفت ببین داخل کشور چه خبره که بی بی سی که به چیزهای دیگه معروف شده بود الان اومده این خط دنبال میکنه. وقتی اوضاع کشور نابسامان است چه انتظاری از بی بی سی دارید
آیا بهتر نیست آقای ضرغامی بجای بکارگیری این ادبیات، پاسخ ادعای بی بی سی درباره اعلام غلط آمار کرونا در ایران و دستکاری عمدی این اطلاعات و درز کردن آنها به بی بی سی را بدهند ؟
بی شک بی بی سی برای اهداف انگلیس چاخان و درو غ دغل فراوان دارد ، همانگونه که ضرغامی هم همون کارها رو کرد ...
به عنوان یک سیاستمدار یا باید چهره جذاب و کاریزماتیک داشته باشید و یا مودب و با عفت کلام صحبت کنید. لطفا در زمان افاضه کلام، اگر قرار است هیچکدام نباشد، قدری به اعصاب خواننده و مخاطب احترام داشته باشید
انها توده مردم را درک میکنند
آقای ضرغامی با این ملت چه کردید
که مردم حاضرند هر حرفی را از شبکه های خارجی ولو دروغ بشنوند و به راحتی باور می کنند ولی حتی حاضر نیستند شبکه های شما را روشن هم نمی کنند
اگر مردم در رفاه باشند و مشکل نداشته باشند و دزدی و حیف و میل کم شود مردم به خرفهای انها توجهی نمی کنند . ولی صدا و سیما کاری کرده که تنها منبع خبری ایرانیها بی بی سی فارسی باشد . مخصوصا 20:30 داره به مردم خیانت می کند و حتی مسئول مرگ مردم به خاطر کرونا هست این همه دشمنی با دنیا نتیجه اش نارضایتی مردم ایران است .....
مگر بی بی سی رسانه است؟!!!
توئیتر؟؟؟؟چی هست؟ خوردنی؟؟؟
اقای ضرغامی شما خودشو ناراحت نکن.در زمان انقلاب هم همین بی بی سی مرتب اخبار انقلابیون رو به خورد مردم میداد.چطور اونموقع خوب و ابرودار بود و الان بی ابرو؟!
شما نگران خودت و دار و دسته خودت باش وگرنه آنها هم خوب میدونن دیگه پهلوی پروندش بسته شده.
کارشناس خبره مگه غیر از صدا وسیما در رسانه ای دیگر پیدا میشه؟
بهتراز بی بی سی نداریم واقعا عالیه هرکی توان شنیدن ودیدنش را نداره میتونه خاموشش کنه
هر چند باید این رو بگیم که انتقاد خوبه و باعث به خود امدن مسئولین از کارهایی که میکنن میشه...
اما عجب جواب کوبنده ای بود، دندونام ریخت
بس که شما خوبید
تو این صدا و سیمای کشور که داره در کشور 80 میلیون نفری فعالیت میکنه یه کارشناس پیدا نمیشه مثلا بگه ما نباید سنگ فلسطینی ها و یمنی ها رو به سینه بزنيم. یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به بقیه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها