بازدید 11446

دستگیری متهم ۳ میلیاردی هنگام ورود به کشور

رئیس پلیس بین الملل ناجا از بازداشت فردی به اتهام خیانت در امانت به مبلغ ۳ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 03 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر: رئیس پلیس بین الملل ناجا از بازداشت فردی به اتهام خیانت در امانت به مبلغ ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سردار هادی شیرزاد اظهار داشت: در پی اعلام اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب، فردی به اتهام جعل سند و خیانت در امانت به مبلغ ۳ میلیارد ریال مبنی بر شکایت یکی از شهروندان، موضوع تعقیب وی در دستور کار مأموران پلیس بین الملل ناجا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، مشخص شد، وی پس از ارتکاب جرم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده است از این رو اعلان قرمز و تعقیب وی در سطح بین الملل پس از هماهنگی با سازمان اینترپل صادر شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا با اشاره به تلاش مأموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه خاطرنشان کرد: متهم هنگام ورود در یکی از مرز‌های کشور بازداشت شد.

سردار شیرزاد گفت: برای رسیدگی به پرونده، متهم به مرجع قضائی مربوطه تحویل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴
300 میلیون تومن؟ همش؟ روتون شد دستگیرش کنین؟
برای سیصد میلیون تومن که پول یک ماشین درجه سه هم نیست خبر کار میکنید ؟!!!!
چند ماه آینده میشه با این پول چند تا بستنی خرید . از خاوری چه خبر؟
بی کس و کار بوده والا کله گنده هاش راحت میرن و میان
سلام
این که عددی نیست . بزرگ تر ها را بگیرید
3 میلیارد ریال؟؟؟؟!!! یعنی دو دستگاه 206؟!! این خبر بود واقعا؟؟؟ از جناب "خ" در کانادا چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
خدا پدرتو بیامرزه! متوجه هستی که همش میشه سیصد میلیون تومن! بچه کلاس اول ابتدایی هم دیگه الان میتونه راحت صفرهای اینو بشمره! سردسته ها و سر افعی رو ول کردی چسبیدی به این ننه مرده! علی برکت الله!
این مبلغ پول خرید دو دستگاه 206 است برید کسانی را بگیرید که کارخانه را با جاش خورده اند .و ولش کردید تا در برود داماد فلانی
خدایش دیگه 3 میلیارد ریال خیلی ضایع است. اخه 3 میلیارد ریال یک قبر هم نمیدن. اعلان قرمز و زرد و نارنجی ووو برای 3 میلیارد ریال؟؟؟؟؟؟؟ 3 میلیارد ریال 15-20 سال پیش اختلاس بود نه الان
ماشاا.. رقما دیگخ به چشم نمیاد
سه میلیاااااااااارد ریال خخخ خدایی ۳۰۰ میلیون ارزشش داشت این خبر بزنی
آفرین. کار خوبی کردید. لطف کنید همین کار خوب رو در مورد دزدان ۳ و ۳۰ و ۳۰۰ و۳۰۰۰ میلیارد تومانی و بیشتر از اون هم انجام بدید.
بدهکار 300 میلیون تومانی را در حال ورود به کشور میگیرند جار می زنند، ولی اختلاسگر 6 میلیارد دلاری (داماد فراری وزیر سابق) را در حال خروج نمی بینند! مرحبا!!
این واقعا افتخار داره ؟!!!!!!یجوری تیتر زدین نوشتین ۳میلیارد ریال یاد ۳هزار میلیاردتومان خاوری افتادم انگار اونو‌دستگیر کردین که خیانت در امانت مردم بدبخت ایران کرد!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل