بازدید 20045

درخواست فوری قالیباف برای به تعویق افتادن زمان کنکور

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.
کد خبر: ۹۹۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 02 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: این عید سعید به معنای واقعی کلمه، عید امتحان الهی است. هر گاه بتوانیم با ایمان کامل به وعده‌ها و سنت‌های خداوند از این دشواری‌ها عبور کنیم، ایمان و قدرت جدیدی به دست خواهیم آورد. ملت ما پس از ابتلائات منجر به وقوع اسلامی، قدرت شگفتی پیدا کرد تا از انقلاب محافظت کند و پس از عبور از فتنه‌های سال‌های اول انقلاب، توان پیدا کرد تا در دفاع مقدس دلیرانه مقاومت کنیم.

وی افزود: با ایستادگی مردم در برابر انواع فتنه‌های داخلی دهه‌های دوم و سوم انقلاب، در مدت زمانی کوتاه به چنان قدرتی دست یافتیم که پیچیده ترین نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و نظم جدیدی را در منطقه غرب آسیا برقرار کنیم. در زمان فعلی هم دشمنان مردم ایران برای آسیب اقتصادی به مردم طراحی پیچیده‌ای انجام داده اند. از همین رو اکنون در معرض امتحان بزرگ کارآمدی و حل مشکلات معیشتی جامعه قرار داریم. آموزه عید قربان به همه‌ی ما مسئولان کشور این است که اگر به وعده های تخلف ناپذیر خداوند اعتماد کنیم، بدون نیرنگ و ظاهرسازی و به معنای واقعی کلمه ارادۀ الهی را محقق کنیم و به جای خودمحوری و خودأیی، فداکاری و ایثار را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهیم و خود را یکسره وقف خدمت به مردم، یعنی وظیفۀ شرعی خود کنیم، پیروزی ما حتمی است و با عبور از این مرحله، ان‌شاءالله مردم ایران قدرتی مضاعف خواهند یافت و از مشکلات کشور کاسته می شود.

رییس مجلس ادامه داد: نقش مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شریف مردم عزیز ایران برای عبور از این مرحلۀ دشوار، اساسی و حیاتی است. اگر مجلس را متحول کنیم و پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشیم، موتور تحول و مدیریت مشکلات در کشور به حرکت در می آید و اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم، موتور پیشرفت کشور متوقف خواهد شد. از همین رو تحول مجلس و شکل گرفتن مجلس قوی و فعال شرط لازم برای تحول اقتصاد کشور است.

قالیباف گفت: خدا را شاکریم که نظارت مردم بر تمامی رفتارها و تصمیم‌های مجلس بسیار بیشتر از دوره‌های گذشته است و این را نعمت الهی می‌دانیم. نظارت مردمی را گامی اساسی در راستای پیشرفت کشور قلمداد می‌کنیم. وقتی انتظار از یک فرد زیاد است و به اقدامات او امید دارید، در برابر او سختگیرانه عمل می‌کنید؛ توجه مردم به تمامی تصمیمات این دوره از مجلس نشان دهندۀ همین امید و انتظار عمومی است و همۀ ما نمایندگان در قبال این انتظار وظیفۀ شرعی داریم.

وی با بیان اینکه از همین رو مطالبات مردم را سرمایۀ واقعی این مجلس می‌دانیم، گفت: قدردان دقت نظرها، مطالبات، نگرانی‌ها و فریادهای از سر دلسوزی مردم هستیم و از تمامی مردم عزیز تقاضا می‌کنیم تا در ادامه نیز همین طور مطالبه گرانه بر مجلس نظارت کنند و به کوچکترین نکاتی حساس باشند و آن را با صدای بلند و رسا مطالبه کنند تا قطار مجلس با کمک خود مردم، درجه ای از ریل اصلی و قانونی خود زاویه پیدا نکند.

قالیباف تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز عید قربان نکات بسیار مهمی در خصوص دو جریان موازی تحریم و تحریف اشاره کردند. این دو جریان دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند و کشور را به فروپاشی اقتصادی برسانند. مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور و رساندن دولت به وضعیت ورشکستگی کامل بوده است که به فضل خداوند موفق نشده و موفق نخواهند شد. برای به سرانجام رساندن جریان تحریم، جریان تحریف را آغاز کردند تا مطالبات مردم را بربایند و با وارونه نمایی و بازنمایی رسانه‌ای، خواسته‌های مردم را آن طور که مورد پسند دشمنان ملت ایران است نمایش دهند و با تحریف واقعیات، کتمان قدرت کم نظیر ایران اسلامی و القای حس نا امیدی و کرختی، مردم را از ایجاد تحول نا امید کنند. آنها به خوبی می‌دانند که تا جوان‌های کشور به ایجاد تحول امیدوارند و نشاط دارند، هر توطئه‌ای را خنثی خواهند کرد. مشکلات هست، دشمنی‌ها هست، جریان‌های نفوذی به شدت مشغول خرابکاری هستند ولی بدانیم که تحول قریب الوقوع است. امید به آینده افراد سست عنصر و ناکارآمد و ناامید و یکجانشین را از صحنۀ مدیریت کشور در عرصه‌های گوناگون کنار خواهد گذاشت و نیروی جوان با استعداد خلاق و امیدوار و انقلابی را روی کار خواهد آورد. ناتوان ها کنار خواهند رفت و افراد توانمند چرخ تحول قریب الوقوع به نفع مردم را حرکت در خواهند آورد. جریان سومی وجود دارد که دو جریان تحریم و تحریف را تکمیل می‌کند و آن هم جریان ناکارآمدی است. جریانی که مسئولیت‌ها را تصرف می‌کند ولی اولویت‌های کشور را پشت گوش می‌اندازد و باعث می شود که تحریم ها اثر کنند و تحریف‌ها، واقعی جلوه کنند و کشور را سمت فروپاشی ذهنی سوق می دهند. ناکارآمد ها می‌دانند که سوت حرکت قطار گام دوم انقلاب اسلامی به حرکت درآمده است و دیگر جوان های کارآمد و انقلابی نخواهند گذاشت آنها حرکت این قطار پرشتاب را کند کنند و ستون پنجم دشمن خبیث ملت ایران باشند.

آغاز دورۀ کار و تلاش و پیگیری مشکلات اقتصادی مردم 

رییس مجلس گفت: دورۀ کار و تلاش و پیگیری مشکلات اقتصادی مردم آغاز شده است. کاملا طبیعی است که در این مسیر اشکالات و ضعف هایی وجود داشته باشد اما بی تردید حرکت کلی که پیش روی ما درجهت قوی کردن مردم و در نتیجه ایجاد ایران قوی خواهد بود و ایران قوی که با قوی شدن تک تک مردم ایران بدست خواهد آمد، باعث پیروزی ما در جنگ اراده ها و شکست خوردن دو جریان تحریف و تحریم خواهد شد.

رییس مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در سخنرانی روز عید قربان به طور صریح و شفاف اولویت‌های کشور در حوزۀ مسائل اقتصادی را بیان کردند. همۀ نمایندگان مجلس و بدنۀ کارشناسی و تخصصی توانمند این مجموعه، خود را موظف و مکلف می‌دانند که این اولویت ها را در راس مسائل مورد توجه و پیگیری خود قرار دهند و از تمامی ظرفیت ها، تکرار می‌کنم تمامی ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد آنها استفاده کنند.

قالیباف گفت: بستۀ اقتصاد مردمی برای پیگیری همین اولویت‌های اقتصادی در دستور کار مجلس قرار دارد و پیشبرد گام به گام آن چه با توجه به ظرفیت های قانون مجلس در تقنین و نظارت و چه با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی اقتصاد، تحولاتی اساسی در وضعیت اقتصادی کشور به خصوص به نفع محرومان و مستضعفان رقم خواهد زد؛ و ما خود را متعهد می دانیم این ریل گذاری را با دقت انجام دهیم و با جدیت بر اجرایی شدن آن نظارت کنیم.

وی تصریح کرد: انجام تغییر اساسی نیازمند اراده‌های استوار است و مجلس یازدهم چنین اراده‌ای دارد و تحول را رقم خواهد زد. در بعد نظارتی نیز، به طور شفاف و دقیق و به روز بر تمامی جزئیات نظارت خواهیم کرد و مطالبه گر اصلی توجه به اولویت‌های فوری اقتصاد خواهیم بود.

قالیباف افزود: از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید را از سران سه قوه مطالبه کردند که اعلام می‌کنم به زودی این کارگروه با حضور جمعی از متخصصین با تجربه و کارشناسان جوان تشکیل خواهد شد و روند فعالیت‌های آنان که به تصمیم‌گیری های کلان جهت خواهد داد، به طور شفاف به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رییس مجلس گفت: در پایان لازم است اشاره کنم که نگران رعایت نشدن پروتکل های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم. متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تاسف آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی دقیق‌تر و پیگیری است. این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده است و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی های والدین در خصوص سلامت فرزندان خود بوده اند. بنظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد. سلامت دانش آموزان عزیز ما، خط قرمز مجلس است و کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص، مطالبات مردم را از مسئولین ذی‌ربط پیگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۷۶
تعویق کنکور کار درستی است هرچند ذات برپایی امتحانات بر پایه نظم و کنترل شدید است باز هم در شرایط فعلی برگزاری آن از عقلانیت بدور بود. با خنک تر شدن هوا امکان برگزاری امتحانات در فضای باز هم وجود دارد فقط باید پیش بینی های هواشناسی را رصد کرد و بهترین تاریخ (حتی اگر میان هفته باشد) را برای برگزاری کنکور تعیین کرد. ایرادی ندارد ترم دانشگاهی با چند ماه تاخیر آغاز شود.
جناب آقای قالی باف فرزندان ما سالها زحمت کشیدن بر کنکور لغو کنکور یعنی ایجاد رانت و فسادی دیگر .
لطفا آینده فرزندان مون رو خراب نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خوب شد این رییس جمهور نشد، یعنی بدبخت تر از این می شدیم. همینجور داره خودش نظر میده و می‌ره جلو،...کسی نیست بهش بگه بچه های کنکوری دیگه روح و روان براشون نمونده از دست شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
تنها شما نیستید که در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار می گیرید با ابتلا احتمالی یک داوطلب کنکور، همسایه ها و اقوام هم در معرض خطر هستند. کمی مسولیت پذیر باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اگر آینده فرزندتون مهم بود، خودتون با دست خودتون بچه تون را نمی فرستارید، تو محیط بسته ای که ممکنه خیلیها کرونا داشته باشند و بچه ی بیگناه اگر هم نمیره، یه عمر درد عوارض این بیماری را بکشه. شما میدونید امتحان کنکور در پیایان مرداد در اوج گرما، اون هم ۴ ساعت با ماسک توی محیط دربسته یعنی چه؟! اصلا به نظر شما با ماسک تو اوج گرما، مغز کار میکنه که مسئله حل کنه، خیلیها سر جلسه آزمون دکتری، نکشیده بودند، به خاطر همین خیلی زود برگه هاشون را دادند. ضمنا با کلیپ هایی که در مورد برخورد با کرونایی های دکتری در اومده، بعید میدونم کسی دیگه بگه من کرونا دارم، همه با هم میان سر جلسه و فاجعه ای وحشتناک رقم میخوره. فعلا جون و سلامتی از همه چیز واجب تره.
سلام ، بنده فرزندم امسال كنكور دارد و شديداً با به تاخير افتادن زمان كنكور مخالف ، مثلاً اگر در زمان خودش برگزار مي شد بهتر از اين نبود و لغو آن چه مشكلي را حل مي كند مي دانيد هر خانواده چقدر براي كنكور هزينه كردند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
شاید شما فرزندت رو از سر راه آوردی که کنکور دادنش برات مهمتر از سلامتیش هست
99
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
برا ماهم سخته که الان دو ساله داریم میخونیم ولی خب یه کم منطقی باشیم واقعا تو این شرایی و گرمای شدید همه چیو درنظر بگیریم اون دوستمون که توی اهوازه یا سیستان با اون دمای بالا اخه چجوری میتونه ۴ساعت با ماسک و دستکش کنکور بده. خوبه اول انسانیتمون رو درست کنیم بعد بشیم دکترای اینده
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
شما شدیدا دلت برای سفر رفتن تنگ شده
میخواید کنکور رو بدین و برین سفر
من مطمئنم این نماینده ها تو عمرشون کنکور ندادن چون میدونستن چند سال درس خوندن و زحمت کشیدن و استرس کشیدن یعنی چی!! اینا اگه واقعا سلامت جوونای مردم براشون مهم بود بر برگزاری به موقع کنکور ولی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید میکردن نه اینکه هر روز به دانش آموزای بیچاره استرس وارد کنند که تکلیفشون رو نمیدونن. سلامت که فقط جسمی نیست سلامت روحی و روانی خیلی مهمتره. آقا ماحاضریم این نماینده ای عزیز چند برابر حقوق بگیرن ولی دست از سر این مردم بردارن و تو فکر ما نباشن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
دقیقا ، اینها نمی دونن یکسال در خانه نشستن و درس خواندن یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
میدونید این کرونا چه عوارض طولانی مدتی بر روح و روان و سلامت افرادی که حتی بهبود یافتند، میگذاره؟! لطفا همه چیز را با پول
مقایسه نکنید. اگر کنکور یه ماه به تاخیر بیفته، که هوا خنک تره، مشکلی پیش نمیاد.
و فکر می کنم این منطقی باشه. چون یه دانش آموز از استان های گرمسیری در پایان مرداد، در طول ۴ ساعت با ماسک سر جلسه بنشینه ؟! آخه خدا را خوش میاد که شما خودخواهانه برخورد کنید؟!تاخیربیفته،هواخنکتره، بچه ها اکسبژن به مغزشون بهتر میرسه که ماسک را تحمل کنند و بتونند مسئله های ریاضی و شیمی و ... حل کنند.
چرا اینقدر با روح روان کنکوریها و خانواده ها بازی میکنید؟ فشار و استرس کنکور میدونید یعنی چی؟
اگه راست می گید کلا کنکور رو حذف کنید نه اینکه فقط تا یه مدت نامعلوم بندازیدش عقب.
خودشیرینی دیگه بسه. بگیرید این کنکور رو مردیم
اینکار اشتباست.
کنکور باید برگزار گردد.
کنکور که مثل مراسم عروسی نیست.!
سر جلسه کنکور, همه ساکت هستند و اصلا حرفی زده نمیشه.
بهداشت هم که رعایت میشه.
مدتش هم که مشخصه.
برای چی کنکور ندیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
پس تو عروسی هم همه میشینن دست میزنن البته با دستکس وماسک تا بهداشت رعایت شه
واقعا بعضیا عجیبن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
توباهمین سوادتم میخوای کنکوربدی؟؟؟؟!!!مگه کرونا فقط باحرف زدن منتقل میشه،تنفس داخل محیط بسته هم باعث پخش شدن ویروس میشه،
با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و شروع آنفلونزای فصلی و شروع فرایند خنک شدن هوا, لازم است هرچه سریعتر کنکور برگزار شود.
در صورت تاخیر, فاجعه ای به وقوع خواهد پیوست.
ایشون نگران نباشن 4 درصدیا بچه هاشون دیگه ایران دانشگاه نمیرن
الان بهتر ین برگزاری کنکور است فردا که سرد شد نمی شود در فضای باز کنکور انجام شود چرا بی فکر نظر می دهید
سلام ، لطفاً کنکور را ب تعویق بیندازید . این به این معنا نیست که ما درس نخواندیم .. خواهشاً به ما رحم کنید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
تو اگه درس خون بودی تو این سایتا نمیپلکیدی
با توجه به اینکه عزیزان کنکوری واقعی (نه سیاهی لشکرها) در چند سال اخیر و بخصوص در سال تحصیلی گذشته بسیار در استرس بودند باید حتما کنکور برگزار شود و این استرس وحشتناک از سر بچه ها برداشته شود. دیگه بس اینهمه استرس. راهکار هم بنظرم ساده است: افزایش تعداد حوزه های امتحانی. ایا هزینه آن به فوایدش نمی ارزد؟؟
تاانفولانزای فصلی اضافه نشده برگزارکنید به خدا بچه درس خوانها دیگه دیوانه میشند درگیری‌های جناحی راواردکنکورنکنید کنکوردکتری هم با80درصدرضایت برگزارشد
باسلام لطفا کنکور رو تعویق بیندازید. کنکور دکتری وضع فاجعه باری داشت همه دیدن که که مسائل بهداشتی کامل رعایت نشد فقط ماسک اضافه شده بود.. و دیدیم که یک فوتبالیس عکس گوشی بردن پخش کرد خدا میداند چندین وچندنفر تقلب بردن.. من درس خوندم نمیخوام حقم خورده بشه..20درصد اینا که مخالف تعویقا میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن چون اصلا بازرسی بدنی نیس و مراقب ها فاصله زیادی میگیرند از داوطلبا و در معرض دید نیستن...این روزا نامرد هایی پست و بی اصالت از این افراد حمایت میکنن و میگن: ((آزمون بازرسی نداره و گوشی میشه برد و تقلب کرد و میگن ما میرسونیم و بهشون میگن برید با تعویق مخالفت کنید چون اگه جلوتر بره و شرایط عادی بشه کار سختتر میشه))کافیه بری کانالای این بی صفت ها را نگاه کنی هر کدام حداقل 5هزارتا خریدار دارند. اونا که واقعا درس خوندن تاج سرن ولی خب برادر و خواهر من 1ماه تعویق بشه عیبی نداره تست بیشتر میزنی دوره بیشتر میکنی به ولله اگه فک میکنی رقیبا زیاد میشه باید بگم کسی که درس نخونده 1ماه نمیتونه بخونه. لطفااا تعویق کنید تا هم کنکور سالم باشد و هم جان همه ی داوطلبان.
چرانظرمن رانمینویسید
تنهاچیزی که براشون مهم نیست جون مردمه
باتاخیر هیچی بهترمیشه ایکاش همون15تیرمانندسالهای قبل برگزارمیشد بچه درس خوانها رادیوانه نکنید درگیری جناحی راواردکنکورنکنید انشاالله مثل کنکوردکتری چندروزپیش که80 درصدرضایت داشتند درموعد مقرر برگزارکنید
اگر کنکور پایان مرداد برگزار بشه، به جز گرمای هوا در وضعیت قرمز کرونا، یه بدی دیگه هم داره و اون اوج مسافرت در این زمان پرخطر هست. چون خیلی از خانواده ها، سفرشون را گذاشتند بعد از کنکور بچه ها.
لطفا تعویق. یک عده بیشتر به فکر بارتبه ی خوب مردنشونن تا دیرتر رفتن به دانشگاه . یکم اخبار و امار رو نگاه کنید بد نیست
درود بر آقای قالیباف عزیز
پیام ها رو که دیدم اکثرا کسانی پیام دادن که میگن برگزار کنین .حالا ما نمی دونیم شما درس خون هستید و اصلن فرصت فضای مجازی ندارید. یا موافق تعویق.
از یکی از داوطلبان دکترا شنیدم که میگفت از گرما حالم بد شد اومدم بیرون
هوا بهتر شه که بهتره تو این گرما و بدون کولر واقعا سخته کنکور دادن اول خودتونو به جای بچه های کنکوری بگذارید بعد نظر بدید
دوستانی که میگن کلی درس خوندیم و فلان و بهمان.... منم سه ساله مکرر دارم تست میزنم و کلی مرور کردم... ولی مهم تر از موفقیت در کنکور سالم ماندن است
فرض کنید بهتر ین دانشگاه را بیاورید ولی دچار بيماری شوید!!! اونموقع حاظری قید همه چیزو بزنی که فقط سالم بمانی


بهترین تصمیم تعویق کنکور است
شرایط کرونا واقعا وخیم است و من برگذار هم شود با خود تصمیم گرفتم کنکور ندهم منتهی خوانواده را نمیتوانم قانع کنم... و بهترین کار همان تعویق است...


هرچه تعویق کنکور ضرر داشته باشه
برگذاری بیشتر ضرر دارد
ممنون از شما جناب قالیباف بخاطر اینکه صدای دانشجو هستین و سلامت جامعه برایتان مهم است . #تعویق_کنکورهای_سراسری تا وقتی که واکسن قطعی ساخته شود و وارد ایران شود و یا اینکه حداقل روند کرونا قابل کنترل شود
اقا پیش بینی مرگز پزشکی ایران اعلام کرد بعد کنکور ها مرگ و میر روزانه به 1600 تن خواهد رسید. در ضمن برای کسانی که دارن خیلی خودشونو جر میدن زودتر امتحان بدن سنجش با پروتکل اجتماعی یه حوزه در نظر گرفته براشون که عالیه (بهشت الزهرا) هم فضای آزاد هم بزرگ
کسایی که مخالف تعویقن لطفا بعد کنکور از کرونا گرفتن خوشون و خانوادشون خراب کردن کنکورشون به دلیل نبود تهویه عدم رعایت پروتکل ها و تقلببب های گسترده اعتراض نکنند البته اگر زنده موندند
سپاس فراوان بابت اینکه صدلی دانشجو هستین و سلامت دانشجو و جامعه رو اصل قرار میدین . بهترین زمان برگزاری کنکور دسترسی به واکسن کرونا و یا اینکه حداقل بیماری کنترل شود . با آمار فوتی 200 به بالا برگزاری کنکور و مراسم های محرم و هرگونه تجمع خطرناک است . امیدوارم به زودی بدون ترس از ابتلا و با خیال راحت در آزمون کنکور های سراسری شرکت کنیم
برید بابا مزخرف نگید اون کسی که گفت خود شیرینی نکنی خودت داشتی همین کارو می‌کردی شما همه سهمیه ای هستین که مخالفین
تعویق کنید بابا کار درست همین اقای قالیباف
بسیار صحیح و درست
#تعویق_کنکور
لطفا" کنکور به تعویق نیافتد.
بعضی ها فکر میکنن فقط خودشان کنکور دارند، همه تحت فشار هستیم. منتها تصمیمات بزرگ مملکتی باید مصالح اکثریت رو در نظر بگیرند. منم خسته شدم. خب چکار باید کرد چند روز استراحت میکنیم و دوباره با انگیزه بیشتر ادامه میدیم. باید مصلحت عموم رو در نظر بگیریم. وگرنه اینهمه در کتابهای دینی توصیه شده و یا شعر سعدی که بنی آدم اعضای ...
بهر حال بهترین تصمیم اینه که کمی هوا خنک تر بشه. ممکنه مریضی کمتر نشه و یا بشه مهم نیست. مهم اینه که بشه از ماسک استفاده کنیم. و شرایط آزمون بهتر شه
مثل آقایان شده مثل اصحاب نادان امیر المومنین (ع)
وقتی تابستان به آنها میگفت برویم جهاد میگفتند هواگرم است ، وقتی زمستان میگفت جواب میدادند هوا سرد است .
اجرای کنکور ، مدیریت میخواهد چه کرونا باشد و چه نباشد . اگر مدیریت بلد نیستید از برگزار کنندگان کنکور افغانستان کمک بگیرید .
اگر نمیتوانید کنکور را برگزار کنید ، برایتان متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
منم برای تو متاسفم که سوادنداری امار مرگ و میر رو ببینی و بفهنی
اینهایی که اصرار دارن کنکور به تعویق نیفته نگران این هستن که آب میوه هایی برای برگذاری جلسه تهیه کردن تاریخ انقضاش بگذره..مجبورن دوباره پول دن
اونایی که می‌گن کلی درس خوندیم، خب مگه قراره با کنکور کار دیگه‌ای بکنید؟ یا توی دانشگاه کاری جز درس خوندن هم دارید مگه؟ ول کنید تو رو خدا این استدلالای ضعیفو! آدمی که هیچی بلد نیست، اونه که باید شب و روز بخونه و آخر سرم چون تستی خونده، توی دانشگاه هیچی نمی‌شه. بقیه بلدن، لذت هم می‌برن از مرور و خوندن مطلب علمی و یادگرفتن.
همینایی ک درخواست تعویق کنکور میدن فردا پا میشن میرن مجالس عروسی یا مذهبی و ...
ملت همین الان رفتن تو هم دیگه بیشتر از یک ساله داریم برای کنکور میخونیم بخدا دیگ برام مهم نیست دانشگاه کجا قبول شم خسته شدم
کاملا بی منطقیه لغو یا تعویق کنکور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
تو اگه درس خون بودی وقت کمم میاوردی اکه واقعا خیلی خوندی بازم بخون رتبه اول شی
خوبه کنکوره بگیرن تو وامثال تو با رتبه ی خوب بمیرن یکم امار رو نگاه کنی ضرر نمی کنی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
برودرس بخون شاید رتبت 1شد
وقتی هم درست تموم شد تو تایم استراحتت یک سری به اخبار بزن
لطفا تعویق کنکور : 1_ دفع خطر احتمالی شرط عقل است 2_ نعمت حیات بالاترین نعمتهاست و حفظ نعمات واجب 3_ هر کس نفسی را بدون حق و یا بی‌آنکه فساد و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که همه مردم را کشته، و هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده(بخشی از آیه 32 مائده)
سلام جناب آقاى قاليباف تصميم درستى گرفتن كنكور درزمان هواسردشدن بهتره باماسك ازايشان تشكروقدردانى مى كنم كه به فكر سلامتى ماهستند
تعویق کنکور تا زمانی که هوا خنک تر بشه نه اینکه سرد بشه خیلی گزینه خوبیه. اینطوری میشه ازمون رو در فضای باز برگزار کرد
احسنت رییس باکفایت وبا تدبیر
سلام
کسایی که میگین کنکور امسال برگزار شه
حتما یا اهواز نیومدین که ببینید تو این گرما ۴ساعت با ماسک چجوری میشه تحمل کرد یا ببخشیدا خیلی خود رای هستین.
منم الان دو ساله برا کنکور میخونم اما چی مهمتراز جان آدمیه
یه کم منطقی باشین
من مادر یک کنکوری هستم.چرا اینقدر استرس وارد میکنید.میگن حوزه رو دارن زیاد میکنن داوطلبا که حرف نمیزنن‌.چطور تو مجلس همه حاضر هستن ایا اینا پروتکل بهداشتی رو کاملا رعایت میکنن.اقای قالیباف خود شیرینی نکن .بیشتر از ما نگران بچههامون نیستی که.گناه دارن بخدل
فقط تعویق اوضاع خیلی خرابه
همه میدونیم که شرایط کرونا قرار نیست به این زودی‌ها بهتر شه.
کاشک کمی هم به فکر سلامت روان بجه‌ها باشیم و کنکور رو زودتر بگیریم تموم شه.
حواسمون باشه که کرونا بالاخره تموم میشه. اما روان آسیب دیده‌ی بچه‌ها تا همیشه باهاشون میمونه...
کنکور رو به تعویق نندازید کلا حذفش کنید الان به خاطر استرس ماها دچار بیماری های مختلف شدیم من این استرس رو نمیتونم تا چندماه دیگه هم تحمل کنم
سلام
من واقعا منطق به تعویق افتادن کنکور رو متوجه نمیشم...! عزاداری ها و عروسی ها که به قوت خودش برگزار میشه...خیابون ها که به شدت شلوغه و نیمی از مردم از ماسک استفاده نمیکنند !!! به جای اینکار میتونید قوانینی رو تصویب کنید که از شیوع این بیماری جلوگیری کنه..
4 ساعت نشستن با ماسک و رعایت فاصله بنظرم نمیتونه در مقابل این همه سهل انگاری قابل توجه باشه
همیشه جوری عمل میشه که کمترین آسیب(ازجمله صرف هزینه کمتر) به تصمیم گیرندگان و بیشترین اسیب به قشری که ضعیف ترهستند وارد میشه!!!
سازمان سنجش چند ماه فرصت داشت تا گزینه بهتر از کنکور و روش جایگزین انتخاب کنه اما بدلیل اینکه مدیران و کارشناسان این سازمان از افراد نخبه و ایده پرداز نیستند ، تمام این ماهها دست روی دست گذاشتند و فقط به برگزاری کنکور فکر کردند و کم کم این موضوع به شرایط بحرانی رسیده که نه راه پس داریم و نه پیش
-واگذاری گزینش دانشجو با آزمون آنلاین و مصاحبه به دانشگاهها با اولویت بومی گزینی
-برگزاری کنکور آنلاین به تفکیک شهر یا دانشگاه ( با توجه به محدودیت و قطعی اینترنت)
-حذف کنکور و مستقیما رفتن به مرحله انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش با قید محدودیتهایی که دانش آموزان را وادار کند که منطقی انتخاب کنند و با افزایش ظرفیت دانشگاهها با توجه به آموزش مجازی ، می توان انتخاب دانشجوی اصلح را بجای کنکور به ترم های دوم و سوم دانشگاه موکول کرد .
- استفاده از تجربه سایر کشورها
- و دهها روش جایگزین دیگر
اما حیف که ....
واقعا متاسفم! لنگوندین سنگوندین! آمار رسید به روزی ۲۰۰ نفر حالا می خواید برگزار کنید!! واقعا پت و مت که شاخ و دم نداره! بعضی از استان ها قرمز هستند قطعا اونها هم بعد از گذشتن پیکشون به حالت زرد در میان، تو اوج کرونا کنکور برگزار نکنید، تو تاریخ ثبت می شه!
نظرآقای قالیباف منطقیه من الان یک ساله می خونم ولی الان نظر نظره اکثریت تعویق گزینه خوبیه وجان ادما مهمترین ولی آقا اگه گفتن کنکور باشه ما داوطلبان میتوانیم نریم حالا با کیا میخوان برگذارکنن بکنن
واقعاتحمل ماسک دراین گرمای تابستان عذاب آوره ومانع تمرکزحتی برای یکساعته
لغو نشهههههههههه
بخداباسلامت روان کنکوریها بازی نکنید باشروع محرم امار بالاتر میره برگزارکنیدهمون اخرمرداد
کنکور نباید به تعویق بیفتد
اونایی که درس نخوندن میگن عقب بیفته!داداش من یکساله داره زحمت میکشه نه فقط داداش من بلکه همه اونایی که کنکور و اینده براشون مهم بوده.الان یکماهه ک فقط استرسش شده عقب افتادن کنکور-بابا بخدا اینا هم گناه دارن خسته شدن دیگه نمیکشن.انصاف داشته باشید
سلام خواهش میکنم به کنکور ارشد هم توجه کنید چرا همه درمورد کنکور سراسری حرف میزنن ما آدم نیستیم؟کرونا نمبگیریم؟
آقای قالیباف صدای بچه های ارشد هم باشین لطفا ممنون
اگه ضمانت سلامتی مارو میکنین ما کنکورو میدیم یه سال ودرس نخوندیم ک‌کرونا بگیریم یا اینکه بعضیا بگن بمونین سال بعد .اول باید سلامت ما تضمین شه
خواهش میکنم کنکور رو به تعویق بندازید
واقعا نمی تونم تحمل کنم چجوری میتونین اینقدر بی وجدان باشین ما اهواز زندگی میکنیم انجا حتی نمی شه بیرون رفت چه برسه به کنکور با ماسک
با سلام ،درخواست تعویق کنکور تا زمان آرام شدن اوضاع و گذر از پیک کرونا را خواستارم ،با تشکر؛ از طرف یک داوطلب واقعی!!
کنکوریهای ارشد مهم نیستن تو این شرایط که اینقدر میزان فوتی های کرونا بالاستو ۹برابر شده میزان انتقالش
باید برن کنکور بدن ؟اونایی که درخواست کنکورو دارن فقط نگران دوباره درس خوندنن نمیدونن هر کودومشون شاید قربانی بعدی کرونا باشن
برقراری کنکور احمقانه ترین کار
تو شرایطی که همه تجمعاتو تو همه دنیا منع کردن.
ترا خدا کنکور را برگزار کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار