بازدید 121967

ماجرای هیئت علمی شدن مریم روحانی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره ماجرای درج نام دختر رئیس‌جمهور به عنوان عضو هیئت‌علمی این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۹۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 01 August 2020

 

به گزارش تابناک، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاسخ به گزارش تسنیم با عنوان «دختر روحانی عضو هیات علمی شهید بهشتی شد؟» در توضیحاتی ارائه کرد:

«خانم دکتر مریم روحانی فارغ التحصیل رشته دکترای زیست فناوری پزشکی از انستیتو پاستور ایران می‌باشد که پس از فارغ‌التحصیلی درخواست گذراندن تعهدات قانونی خود را در آذرماه سال ۹۸ به دانشکده‌های فن آوری‌های نوین پزشکی دانشگاه ارائه داده‌اند.

پس از ارزیابی سوابق تحصیلی و تحقیقاتی نامبرده در دانشکده مذکور درخواست ایشان جهت شروع خدمت در گروه مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی با نظر موافق به معاونت آموزشی دانشگاه اعلام می‌گردد، معاونت آموزشی دانشگاه نیز بر اساس ماده ۱۴ آیین‌نامه اداری و استخدامی اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و همچنین بخشنامه شماره ۳۵۷۳/۵۰۰/د معاونت آموزشی وزارت متبوع به مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت منعکس می‌کند و پس از آن مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع طی نامه شماره ۴۱۷۸/۵۰۶/د مورخ ۲۱/۰۹/۹۸ موافقت خود را جهت انجام تعهدات قانونی در قالب هیات علمی ایشان به دانشگاه اعلام کرد. برهمین اساس وی جهت گذراندن تعهدات قانونی از تاریخ ۱۸/۱۰/۹۸ به عنوان عضو هیات علمی تعهداتی در دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی شروع به کار نموده است.

قابل ذکر است در حال حاضر تعداد ۲۸۹ نفر از اعضای هیات علمی تعهداتی با شرایط مشابه ایشان در دانشگاه مشغول گذراندن تعهدات قانونی خود می‌باشند و طبق ماده ۱۴ آیین‌نامه اداری و استخدامی اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، مجوزی برای استخدام رسمی آنها نمی‌باشد و به کارگیری متعهدین خدمت مستلزم وجود ردیف سازمانی بلاتصدی و مجوز استخدام به عنوان عضو هیات علمی نمی‌باشد و این افراد صرفاً تعهدات قانونی را در دانشگاه طی خواهند نمود.

بدیهی است پس از پایان تعهدات رابطه کاری این گونه افراد با دانشگاه قطع خواهد شد و صرفاً افرادی به استخدام هیات علمی دانشگاه در خواهند آمد که در فراخوان جذب اعضاء هیات علمی دانشگاه شرکت نمایند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۱۴
انصافا جواب، متین و قانع کننده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
مگه دختر وزیر بهداشت سابق چگونه در همین به اصطلاح آزمون ها قبول شد
معلم رنج دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
وزارت برازنده این خانم هست
آلا براکاتالآ !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
طرحش را توی دانشگاه شهید بهشتی می گدراند؟احسنت احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
کی میشه ریشه پارتی بازی و خودی و ناخودی بودن در این سرزمین بخشکه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بنظرم هیچ دانشجویی با ایشان درس نگیره تا حسابی خیط بشه.
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
وقتي مظلوميت روحاني را مي بينم ناخواسته اشك تو چشام حلقه مي زنه. اخه اتهام پارتي بازي به خانم دكتر استاد مريم روحاني مي چسبه؟!
از همین بیراهه ها وارد میشن این نورچشمی ها..
خارج شدنشان از عهده افلاطون خارج است...
تعهد و اعتبار هیات علمی را واقعا زیر پا می گذارند..مایه تاسف و شرمندگی است واقعا.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
نه واقعا فکر می کنی دختر روحانی نیاز داره به این هیئت علمی شدن تا اموراتش بگذره
یارو تو روستاشون کمی زمین داره میگه هیئت علمی شدن نمی ارزه
بعد دختر رئیس جمهور یک کشور بیاد تبانی کنه تا استاد دانشگاه بشه چیزی که خیلی ها به سادگی به دست می آورند
انشاالله با اعلام فراخوان جذب اعضاء هیات علمی دانشگاه قبل از اتمام دولت بی تدبیر و امید و شرکت ایشان در آزمون و نگاه و حمایت پدر(همای سعادت) اشان هم جذب که نه جزء سلول دانشگاه می شوند و یه مرتبه میشن ریاست یکجایی. حالا می گی نه ببین. (چون ایشون چیزی داره که ما نداریم " چن خوب ")
ای انسان های منصف مگر در زمان احمدی نژاد دختر کامران دانشجو و برادرش در دانشگاه تربیت مدرس هیات علمی نشدند.مگر دکتر فروزنده و دکتر عزیزی دو معاون احمدی نژاد هیات علمی تربیت مدرس نشدند.مگر فلاح رفیع عضو هیات علمی نشد از داشگاه ازاد.ای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران چرا اونجا فریاد نزدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
هم قم خوبه هم کاشان....باور کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
مگر نماینده های مجلس بلتفاصله بعد از ورود به مجلس، عضو هیات علمی نمی شوند
مگر همه رییسان و مدیر کل ها عضو هیئت علمی نمی شوند.
مگر نمیبینید علم در ابن کشور جوش و خروش دارد
ماهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
خب که چی ؟؟؟؟؟؟یه جوری میگین که ما باید ممنون این آقا باشیم فقط دخترشو آورده .هر کسی رو تو گور خودش میذارن توجیح های بی خود نکنید لطفا .مث اینکه بگین فلانی اومد ۳ نفرو کشت از قاتل فعلی ممنونیم که یه نفرو کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
ای ذهن منصف، خواهر خود آقای احمدی نژاد رو فراموش کردید؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
خوب که چی . حالا کسی گفته کار اون درسته ؟ حالا ماباید تا اخر عمر هرکی ریس جمهور شد و کار خطای کرد باید یکی مثل جناب عالی بپره بگه ریس جمهور قبلی بدترش انجام داده
ایشون هیات علمی نشن کی بشن. آقایان در مجلس، هیات دولت و برخی از مداحان هم هیات علمین
احسنت به این همه تعهد به متعهد بودن به تعهدات قانونی
متأسفانه این روزها خطاکار و غیرخطاکار و فاسد و غیرفاسد را اگر از بستگان دولتی ها و بخصوص یک جناح خاص باشند با یک چوب می رانند. بنده از این دولت و جناح های مدعی هیچ دل خوشی ندارم اما تحصیل دختر رئیس جمهور یا هر مقام دیگر و انجام تعهدات در یک دانشگاه چه ایرادی دارد. اگر در پذیرش ایشان در دوره تحصیل یا در بکارگیری ایشان تخلفی صورت گرفته باشد بله باید برخورد جدی شود در غیر این صورت فرزندان کسانی که مسئیولیت دولتی دارند که نباید برند بمیرند.
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
نه عزیزم چه ایرادی داره، من و هزاران نفر امثال من ایراد داریم که چندین سال عمرمون رو گذاشتیم درس خوندیم، با بدبختی بدون سهمیه و پارتی دانشگاه دولتی قبول شدیم و مدرک گرفتیم، بعدم مدرکو باهاش شیشه های خونه رو پاک کردیم، الانم از صب تا شب بخاطر یه یقرون دوزار کارگری میکنیم و سرمون رو جلوی کارفرماهای نامرد و بی وجدان خم میکنیم! ایشون که مشکلی نداره، مشکل از ماست!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
شما نترس نمي ميرن! اين ماييم كه داريم ميميريم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
تحصیل نیست...استخدام
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
حق با شماست اشك تو چشمام حلقه زده. ياد صحبت هاي جهانگيري در مناظرات افتادم اونجا كه مي گفت دختر وزير بيكار بوده رفته چند صد ميليون پوشاك
قاچاق اورده بفروشه امرار معاش كنه بيچاره
شناسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
باور کنید اشک تو چشای من هم حلقه زده !!
از موسسه پاستور هیات علمی برای دانشگاه شهید بهشتی؟پاچه خواری/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
کاش یه امتحانی ازش میگرفتند
بعنوان یک عضو هیئت علمی عرض میکنم که تا چند سال قبل روال جذب هیئت علمی در دانشگاههای اول کشور به همین گونه که در بالا اشاره شده است، بود. منتها در چند سال اخیر جذب هیئت علمی چه برای انجام تعهدات قانونی( ضریب K) و چه برای پیمانی شدن فقط از طریق فراخوان (رقابت سالم بر اساس امتیازات رسمی ارائه شده توسط افراد رقیب برای تصاحب پست هیئت علمی مربوطه) جذب هیئت علمی صورت میپذیرد و فرایند مذکور در بالا برای افراد خاص انهم گاها (افراد خاص ویا رشته و شرایط خاص) اتفاق میافتد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
البته ناگفته نماند همان افرادی هم که روال یاد شده رو طی میکنن به دلیل اینکه ردیف استخدامی از طرف دولت در چند سال اخیر به دانشگاه ها داده نمیشه در حقیقت فرآیند جذب این افراد بی سرانجام باقی میمونه.
به این میگن استفاده از رانت قانونی، تعهد به خدمت برای تمامی دانشجویان روزانه دولتی وجود دارد ولی آیا همه مثل ایشون برای گذراندن دوره تعهد خود می تونن عضو هیات علمی شوند. مشکل و تقلب بزرگ وقتی اتفاق میافته که وقتی خواستند استخدام رسمی کنند، ایشون با چندین سال سابقه هیات علمی در اولویت استخدام قرار میگیرند.
چنانچه راست بفرمودیه، رزومه ایشان و همه افرادی که در رقابت با ایشان کنارگذاشته شدند را منتشر کنید. اگه من هم رییس دانشگاه بودم ایشونو قبول میکردم، چون قبول نکردنش معلوم نیست چه عواقبی برام داشته باشه.
بدبختی اینجاست که همین مدرک هایی هم که می گیرند با سفارش است. به ین استاد زنگ می زنند که او فلانی است و نمره میدهد و امثال این جور کارها.
آقا ما ایرنیها اینقدر حاشیه درس میکنیم، خب بنده خدا بدون چشم داشت و پارتی بازی میخواد مثل پدرش به کشور و هموطناش خدمت کنه، مشکلتون چیه آخه!؟؟
ما مانده ایم چرا همه در این مملکت خودشان را دکتر صدا میکنند در حالی که سوادشان در حد دیپلم هم نیست‌. این کشور مریض است
با سلام
لطفا قانون جذب هئیت علمی ضریب کا یا همون تعهدات خدمت مجدد مطالعه بفرمائید صراحتا جذب در دانشگاههای تیپ یک ممنوع است! البته برای خانم روحانی چنین ممنوعیتی گویا نبوده است مهمتر از همه و اسکرین شات که از سامانه ISID گرفته اید خود گویا تبعیض و رانت یا هر چیز دیگری است! کدام یک از اعضا هئیت علمی با H سه و تنها پنج مقاله که سه مقاله Q2-Q3 هستن جذب دانشگاه تیپ یک حتی به صورت انجام تعهدات آنهم شهید بهشتی می شود؟ تابناک با ذکر اینکه " در حال حاضر 289 نفر از اعضای هیات علمی تعهداتی با شرایط مشابه ایشان..." سعی در پوشاندن واقعیت دارد در حالیکه جزئیات 289 نفر و اینکه در کدام دانشگاه با چه شرایطی به کار گرفته شده اند مشخص نیست. مهمتر از آن جذب تعهدات نیز باید طبق قانون با فراخوان انجام شود جدای از موارد قانونی بالا برای اینکه تمام شبهات برطرف شود فراخوان جذب ایشان را اعلام فرمائید؟ در چه زمانی فراخوان اعلام شده است و چند نفر متاقضی برای پست مورد نظر بوده است؟
چطور امثال ما شهرای دور باید بریم واسه تعهدات ولی نورچشمی ها شهید بهشتی تهران!
جالب است. گویی یک مقطع را در دانشگاه ازاد گذراندند و بهیچ وجه دانشگاه دولتی بجهت هیات علمی تعهداتی و ... نمیپذیرد که حتی یک مقطع از دوران تحصیلی را در دانشگاه ازاد سپری کرده باشید. حال چگونه شده جای سوال است و پاسخ ان معلوم.
این حق نیست .... دختر من شش ساله حق التدریس دانشگاه کار می کنه ساعتی ۸هزارتومان دریافت می کنه تازه دو ترمه مبلغ ناچیزو هم ندادن از جیب رفت وآمدکرده وپول مهد بچه اش را داده .
خدا مگر حق جوانامون را از مسیولین بگیره
پس چرا تو همین عکس نوشته استادیار ؟!!!
چه شده است؟!
بابا تنها که ايشان نيست خيلي از مقامات ريز و درشت اين کارها را کردند که کمترين بوده و بهترين هم مدير عامل و هيت مديره شرکتهاي دولتي و خصولتي کردند يا پستهاي اب و نان دار در بوروکراسي دادن و گفتند نسبت هايشان را انکار کنند. مثلا همين دکتر توکلي منتقد و ناز و دلسوز داماد عزيزش را هيات علمي دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه تهران کرد البته مورد کوچکش است که از اينها پر است. گر در اين کشور منطق، کفايت و انصاف و درستي بود اين بلاها و مصائب از زمين و زمان نمي باريد. از
پارتی بازی و فساد اداری و رانت نشانه هاش همین چیزاست
علی برکت الله
سلام خدا نکنه دیوار کسی چپه بشه،هر کی میرسه یه لگدی میزنه،،،حالا وضعیت روحانی هم همینجوره،،تا بحال تو کشور ما هرکسی رییس جمهور شد ،اولش رو دست بلندش میکنن وآخر خدمتش هم چنان به زمینش میزنن که نتونه بلند بشه،میفرمایید نه؟خودتون قضاوت کنید
درس خونده و حقشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
دیگران درس نخوندند؟
دلواپس ها و بیرون گود نشین ها و حراف ها و .... میخوان مچ گیری کنن روحانی ولی نمیتونن چون روحانی برخلاف همه شایعات از سفره انقلاب دزدی نکرده در حالی که خیلی ها کردن.
یادتون نرفته که قالیباف تو مناظره ریاست جمهوری تنها چیزی که از روحانی کشف کرد خونه مسکونی بود ولی اگه روحانی دست به این کار میزد چه چیز ها که رو میشد.
وااقعا تو کشوری که به صورت لحظه ای ارزش پولش کم می شود . تورم را می توان برای کسری از ثانیه هم محاسبه کرد. میلونها جوان بیکار و بی خانه هستند . این موضوع مسئله قابل توجهی است. روحانی انقدر به اقتصاد کشور گند زاده که این موضوع حتی اگر تخلفی هم داشته در مقابل ان هیچ است هیچ هیچ
چرا تاریخ بخشنامه اولی را اعلام نکردند یا شما درج نکردید؟!
من الان نگران نمایندگان مجلس هستم، که کمیسیون تحقیق و تفحص میخوان تشکیل بدن؛ با این جوابیه باید برن سماِغ بمکند، چون کار دیگه ای بلد نیستند جز حاشیه درست کردن
باید قوه قضایی ورود کنه. چون اگر پارتی بازی در دانشگاه وارد بشود رتبه علمی کشور پایین می رود.
بنده خدا داره تعهدش رو انجام میده! حالا بعدا هم که ردیف استخدام اومد ایشون رسمی میشن... دیگه همه ملت فهمیدن شیوه کارتون چجوریه نیاز نیست سند و مدرک بیارید و بخشنامه نشون بدهید. حالا اگر فرزند یک آدم عادی مملکت میخواست تو یک ارگان که نه حتی تو یک شرکت خصوصی بدرد نخور استخدام بشه از صدتا گزینش رد میشد. ایشون با این سن و سال اصلا در حد دانشگاه تهران نیست. هرچند تازگی ها از هر نماینده بیسواد مجلس می‌پرسند که بعدا میخواد چکار کنه با تواضع خاصی میگه میری معلمی دانشگاهم رو ادامه میدم. باید فاتحه اون علم و دانش رو خوند که اساتید اینجور ببو گلابیهایی هستند.
یک رپیس جمهور اختیارات زیادی دارد و کارهای زیادی می تواند برای افراد بکند از جمله اینکه فرزندش را بفرستد به ممالک غربی یا در پست های مالی و ... مهمی بگذارد که سر و صدای هیچ کسی هم در نیاید. بنده یک استاد دانشگاه بی طرف در یکی از دانشگاهای معتبر تهران هستم که با همت و تلاش شبانه روزی خودم از روستامون به تهران آمدم و بنده رو هیت علمی کردند و هیج آشنایی هم با این فرد یا افراد دیگر ندارم و صاحب هیچ منصبی نیز نمی باشم. از نظر سوابق علمی باید منصفانه بگم ایشون فرد شایسته ای برای گذرندان تعهدات خود در قالب هییت علمی می باشند. کمک افراد کنیم تا با شوق و اراده بیشتری کار کنند. فرزند رییس حمهور هم یکی از بچه های همین مملکت است و مثل بنده که از روستا آمدم و به بنده این فرصت داده شد به او هم باید این فرصت داده شود تا در زمینه تخصصی اش خودش را نشان دهد. نباید بواسطه پدر از موقعیت های اجتماعی محروم شود. در ضمن دانشگاهها قانون دارند و اگر کسی تخطی از آن کند طبق مقرارت با او برخورد می کنند. آنهم این خانم که نهایتا یکسال پدر رییس جمهور است و بعد از آن اگر نتواند از لحاظ دانشگاهی توانمندهای خودش را بیشتر کند کار برایش بسا مشکل تر از سایر اساتید خواهد بود. باهم نگران مسایل مهمتر در کشور باشیم و آنها را حل کنیم.
سلام. به قول احمدی نژاد ریسس جمهور گذشته دکتر گرفتن شب نخوابی داره اگه واقعا دختر ریسس جمهور شایسته هیت علمی شدن است اشکال نداره چرا جنجال...
اگه شما نانوایی داشته باشی،دخترت،داداشت،خواهرت،دامادت بیا دم دکان بگه دوتا نان بده میگی برو توصف؟
آقای روحانی که صاحب مملکت چرا باید به بچه اش بگه برو تو صف.
عحب بازی جالبی بود از سوی آقای دکتر حافظی و دستانشان در پوشش حمایتی از هیات علمی شدن این خانم!!! درست روزهایی که حواس ها به ازمایشگاه کذایی انستیتوپاستور پرت شده بود. ایشان در دانشگاه علوم پزشکی خانواده روحانی وسران وزارت بهداشت! ببخشید شهید بهشتی هیات علمی شد! مهم ورود بود که انجام شد! الباقی دیگه بوروکراسی است و خنده به ریش ما....
چه جالب خط اول نوشته توضیحات ارائه کردند
چرا نمیگی ماست مالی کردن
لطفا با مردم رو راست بااااشین آهاااااای عالیجنابش
فرشته عذابمون
سلام و علیکم
اینکه کار فرزند رئیس جمهور کشور با تخلف انجام شده است یا سالم و قانونی مهم است اما مهمترین دغدغه ما این است که خونهایی که برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی داده ایم و مشغتها و مشکلاتی که ایرانیان عزیز کشیده اند را به راحتی به سخره نگیریم. هر کسی که عمل پدرش راببیند خود تصمیم می‌گیرد ....
چرا گذراندن تعهد تحصیلی دیگر دکترا ها باید طبق ضوابط در سایت سازمان تعیین تکلیف شود ولی ایشان مستقیم میاند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران ، جلل خالق از این رعایت قانون و ضوابط
استادیار یعنی هیات علمی ، دیگه بقیه حرف ها چندان موجه نیست .
اصلا هم به خاطر این نبود که دختر رئیس جمهوره ....
عدم موفقیت پدر در نظام ، ربطی به کارهای دختر ایشون و تلاشهای یک جوان با انگیزه نداره....
کمی انصاف و منطقم آرزوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
اصلا ربطی به فرزند رئیس جمهور بودن ایشون نداره ...!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
از کجا معلوم تلاش کرده .دکترا ر اهمین جوری به اینا میدن
Shima
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
جوان با انگیزه !!!!! می دونید ما چقدر فارغ التحصیل دکتری مهندسی بافت با مقالات تراز اول و ایندکس بالا داریم که الان بیکارند و همه فارغ التحصیل از دانشگاههای عالی !!! اونوقت ایشون انیستیتو پاستور تحصیل کرده اند و فقط با 5 مقاله سطح پایین و به این راحتی جذب هیات علمی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می شوند!!!دانشجویان فارغ التحصیل پاستور عموما جذب هیات علمی پژوهشی می شوند انهم با گذراندن هفت خوان رستم فراخوان جذب نه فقط با یک درخواست دادن
همه آن توضیحات دانشگاه دروغه.
ایشون اگرچه حق استفادە ازرانت و سفارش وابستگانشرا ندارد نباید از حقوق‌علمی و شایستگیهایش محروم بشه
ان شاءالله بعد از تعهداتش جذب خواهد شد.ایشان که مشغول بکار باشد انگار تمام دختران ایرانیان سر کارهستند.
نظری ندارم گفتنی هارو گفتن؟
برادران وخواهران از ماست که برماست چرا الکی گله میکنید .....
بعد چطور یه دفعه استاد یار شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این قانون مزخرفتون فقط برای قانونی جلوه دادن گند کاری و فساد و دزدیتون خوبه وگرنه تا حالا به درد مردم عادی نخورده و نمیخوره
مغرضانه است هدف تفتیش کنندگان این موضوع، و گرنه فسادهای بزرگ و آشکاری هست که این جماعت آن را نادیده انگارند . این جماعت دنبال حقیقت نیستند دنبال مطامع جناحی خودشان هستند.پس خاطرتان را مکدر نکنید
آقا و خانم محترم این درست نیست که بی انصاف باشیم گفتند تعدادی از اساتید طبق تعهد مشغول بکار شدند نه بصورت استخدام رسمی بطور موقت حسب نیاز تا پس از گذراندن تعهد و رزومه کاری اگر لیاقت داشتند جذب هیئت علمی دانشگاه بشوند . بعدش هم یک کم احترام به خود مان لحاظ کنیم . دشمن شاد نباشیم .
اینم یکیه مثل باباش
من ایران راهیچوقت نمیبخشم
در کشور ما فقط اضافه کردن حقوق کارگر مجوز میخواد و دنگ و. فنگ داره ،اینجور کارها همه قانونیه ، ما باور کردیم ، فقط اقای روحانی . اگر استخاره خوب اومده لطف کنید این حق مسکن کارگران را هم یک امضا بزنید ، فرض کنید ما هم بچه خودت هستیم
تقریبا همه تعهدی ها استخدام میشن ....
خدا خودش جای حق نشسته.
خدایا تو خودت حق ما رو بگیر.
خدا خیرتون نده
سلام. من خودم هیات علمی وزارت بهداشت هستم. واقعا ورود به چنین بحثی به نظرم عجیبه!!! چون دختر رییس جمهور هستند نباید تعهدات خود را در دانشگاه شهید بهشتی بگذرونن؟؟!!
این موضوع اصلا اتفاق خاصی نیست و هر روز حکم هیات علمی تعهداتی افراد مختلف در دانشگاه های تهران صادر میشه... چرا ایشان نباید طرحش را در دانشگاه بگذرونه؟؟!!
اگه مثل باباش که مملکت رو اداره کرده . کلاس رو اداره کنه
چه نوابغی از کلاس های ایشان بیاد بیرون
همونجور که روزها هزاران روانی به اجتماع تحت مدیریت پدرشون و ملک پدرشون اضافه میشه .
خشم دارم خشم
اره بخدا دختر ریس جمهور سریع میشه هیئت علمی
چه ربطی داره به پدرش خودس درس خوانده
من نفهمیدم بالاخره اسم فامیل این خانواده آقای روحانی چی هست؟ روحانی؟ فریدون؟ عمرانی؟
تعهد یعنی همون بورسیه. و ما ادریک بورسیه!!! چرا لغت بازی می کنید. وگرنه هر کسی دکترا بگیره دوران تعهد هیات علمی نمیشه.
کسانی که مدعی هستند ایشون فقط برا گذراندن تعهد در دانشگاه امده سوال این است که اگه اینگونه باشه که مسوولان دانشگاه گفتند چرا ایشان در رزومه خود را استادیار معرفی کرده. ترا خدا کمتر دروغ بگید به مردم.
بی خیال نیازی به توضیح نیست برادر مبارکه
بی عدالتی در بین مسئولان بیداد میکند ، تابناک عزیز اگر بخاطر داشته باشید چندین مرتبه در مورد دخترم که دکترای تخصصی علوم اعصاب از دانشگاه تهران را دارند مطالبی را به سمع و نظر مبارکتان رساندم ، ایشان هم مشغول گذرانیدن تعهدات قانونی خود هستند اما نه بصورت هیات علمی بلکه بعنوان پژوهشگر ،و رواندرمانگر در بیمارستان امام حسین ،؟،، رتبهٔ علمی و تحقیقاتی و آموزشی ،و برگزاری کنگرها و کنفراسهای علمی ایشان بدون شک صد درجه بالاتر از دختر حناب ریس جمهور محترم میباشد ، لاکن دختر من فرزند یک بازنشستهٔ معمولی میباشد ، که دستش بحایی نمیرسد ؟ تنها پشتوانه ،و امید ،و یار و یاورش خدای منان میباشد ؟،،آیا بخاطر دارید چندین مرتبه تقاضای کمک نمودم ؟،،،
انستیتو پاستور دانشجو میگیره ؟؟؟؟
در مورد ایشون نمیدونم،ولی بوده و هستند کسانیکه مستقل و بدون رانت و سفارش بستگان صاحب منصب براساس تلاش و توان خود به موفقیت علمی،اجتماعی ،مالی ....رسیدند.
اگر در مورد ایشون اینگونه بوده که تحسین و تبریک داره،و اگر آنگونه که بیشتر مرسوم و متداول است باشد،تاسف و تاثر داره.
ضمنا با خودمون صادق باشیم،اگر پدر من و شما نیز همچه موقعیتی داشت،چه میکردیم؟!
چرا برای مسئولین همه موافقت ها انجام میشود و سنگی پای آنها قرار نمی گیرد تبعیض در دارد در مملکت بی داد میکند رسیدیم به آن روز که می گفتند وای به روزی که بگندد نمک و ما نسلی هستیم که این گند را دید
درستش اینه باید جهت جذب نیرو برای انجام تعهدات قانونی در هر رشته دانشگاه در سایت خود و یا معاونت آموزشی دانشگاه مربوطه فراخوان داخلی زده تا سایر افراد متقاضی نیز بتوانند شرکت کنند و بعد در کارگروه مربوطه بر اساس عدالت ارزیابی علمی شده و اونکه صلاحیت علمی بالاتری دارد حذب شود اگر خارج از این روال باشد یعنی رانت یعنی پارتی باری یعنس سابقه کار تعهدات هیات علمی و رزومه برای اون فرد درست کردن تا زمینه استخدام بعدی ایشان براحتی فراهم شود. لطفا این مطلب را در کامنت های ارائه شده قرار بدین
نماینده مردم در مجلس کجاست؟ چرا نظارتی نیست؟
دانشگاه امیرکبیر و شهید بهشتی از سیاسی ترین دانشگاه های کشور هستند که باید منحل شوند به اذن مقام معظم رهبری.
در این دانشگاه ها حرف اول را علم و دانش نمی زند بلکه روابط و زدوبندهای سیاسی و بده و بستان ها می زند که اینها آفت یک مرکز علمی است.
بهتر است فکری به حال خاندان های موجود در کشور بشود و پیشنهاد می شود همگی آنها به خارج بروند و از چشم تیزبین ملت مظلوم و ستم کشیده ایران به دور باشند چون عملکرد آنها بطور غیرمسنقیم درست یا غلط به حساب اسلام و دین خدا گذاشته میشود.
بعداز ۴۰سال
ایران آباد شد
اسلام آبادتر

دیگه حرفی برای گفتن نیست در این عدالت هایی که میبینیم
باید خدمتتون عرض کنم بنده فارغ التحصیل دکتری تخصصی از علوم پزشکی تهران با رتبه برتر در کنکور سراسری دکتری و ارشد می باشم. الان که جهت گذراندن ضریب k به هر دانشگاهی مراجعه می کنند می فرمایند که جهت گذراندن ضریب k فرراخوان شرکت کنیم . یعنی منتظر باشم کی فراخوان میزنن و بعد از فراخوان ، مصاحبه که معمولا تعداد بسیاری برای مصاحبه دعوت می شوند و گذراندن هفت خوان رستم بعد از ی عالمه دوندگی شاید بتونم با 16 مقاله و اچ ایندکس 5 در یک دانشگاه تراز دوم یا سوم جذب هیات علمی بشوم !! حالا برای من جالبه که این نور چشمی ها همانند چند سال قبل که فراخوانی نبود ، بدون شرکت کردن در فراخوان و فقط و فقط با یک درخواست جذب می شوند و متاسفانه از این دست زیاد هستند.
شاید اگر بنده هم مانند باقی دوستانم از این کشور می رفتم اینده بهتری برای من رقم می خورد. متاسفم که نیروی متخصص کشورم یا هدر می روند و یا کشورهای دیگه ازشون استفاده میکنند.
همه تواین مملکت به فکرخودشانن اگرحقش بوده استادیاربشه مبارکه وگرنه خیر نمیبینه درضمن قضاوت نکنید قضاوت دست الله است انشالله همه شما هم عاقبت به خیر بشین
خانم / آقا
درست نیست اینقدر کم لطفی
بیچاره جونای ما
هم ازکار وهم ازازدواج افتادن
طفلکی جونای ما

نه پارتی نه پول
خداکنه کارمملکتمون درست بشه
واقعا برای شما متاسفم که می گوئید چرا زمان احمدی نژاد چیزی نگفتید؟ پس قبول دارید دختر روحانی با پارتی و رانت داره عضو هیئت علمی دانشگاه میشه؟؟؟
هیچ فرقی نمی کنه چه در زمان احمدی نژاد چه روحانی چه هر کس دیگه، همه ی مردم موظفند هم از نظر شرعی و هم عقلی و عرفی، هر کجا و هر کسی در هر سمتی اگه خواست ظلم کند و حق را ناحق، سکوت نکنند و احقاق حق کنند
واقعا مراجع دینی این موقع ها کجایند که سکوت می کنند؟؟؟
منظورتون از تعهدات قانونی همون تعهدنامه ای هست که از همه دانشجویان در بدو ورود گرفته میشه که باید یک و نیم برابر زمان تحصیلشان تعهد خدمت به کشور رو بدن. جالبه چرا فقط ایشون مجبوره به تعهدش عمل کنه. پس چرا بقیه را مجبور نمی کنین به تعهدشون عمل کنن. خواهش میکنم منم میخوام به تعهدم عمل کنم. لطفا خواهش....
شکایت الیاس قالیباف از نجفی رو هم بخونید امان که بخوان سمت و سو بدن به اخبار خدا همشون رو با هم محشور کنه
والا هر کی هم باشه نمیذاره بچه اش بیکارتو خونه بشینه بخصوص که پدره صاحب منصب هم باشه
ای حسودا چشم ندارین موفقیت یه دخترمظلومو ببینین بابا خب بچه های مسولین ایران همه نخبه تشریف دارن
پارتی بازی از این بهتر پیدا نمیشه
ولو که هیچ سواد هم نداشته باشه
مردم از بیکاری با مدرک لیسانس و
فوق لیسانس دارن کارگری میکنن
بخاطر اینکه ژن خوب ندارن
این عین موازین اسلام آیا ....
مدیون ایداگه فکرکنیدایشون بخاطررئیس جمهوربودن پدرشون جذب شدند.
از دختر مظلوم وزیر رسیدیم به دختر مظلوم ریس جمهور خدا اخر عاقبت ما رو به خیر کنه
سلام
یک جور از هیات علمی صحبت می کنید انگار آش دهن سوزی؟!! ماهی ۸ تومن دریافتی خیلی کمتر از یک کارشناس لیسان بانکی؟!!!
در این مملکت با دلالی میلیلدها تومن جابجا میشه کک کسی گزیده نمیشه به حرام.
حالا اقای خاتمی رییس جمهور مملکت ۸ سال واقعا صادقانه خدمت کرد، فرض کنید دخترش کمی از رانت استفاده کند.
بابا کمی انصاف داشته باشید.
در ضمن مطمئن هستم خاتمی انسان شریفی است.
تابناک عزیز این که نوشتی مشتی ازنمونه خروار بود ...فساد ورانت در آموزش عالی وبه تبع آن در دانشگاهها بیداد میکند
علی برکت الله ازعمرمابکاهوبرعمراوبیفزا
حق اش هست انشاالله موفق باشد
چرا بین دختر پسرهای دیگمون فرق میذارن چون پدرانشون رئیس جمهور و گردن کلفت نیستن بچه های ما با بدبختی و شب نخوابی و استرس و اضطراب دارن درس میخونن میهمانی نمیرن تفریح ندارن سرشون همش تو کتابه بین این چند میلیون دانش آموز یا چند هزار دانش آموز چرا باید دختر پسرهای گردن کلفت ها بشن دکتر حق بقیه ضایع بشه اصلا اگه اینطوریه بیخود خرج تحصیل بچه هامون نکنیم آخرشم یه نه قبول نشدی بهشون بگین افسرده بشن ناراحتی روحی روانی بگیرن بچه های شما بشن دکتر ملت ایران اصلا دیگه خرج تحصیلات بچه هاتون نکنید چون هم ناراحتی روحی روانی می گیرن و هم پولتون به حدر میره کلی هم تا آخر عمر میخواید خرج دوا دکتر بچه هاتون کنید به خاطر اعصابشون دائم به خودشون میگن چرا قبول نشدیم خودشون با خودشون کل کل کنن دیگه نمیدونن از کجا خوردن نه به رای مریم روحانی ملت فریاد بزنید نه به مریم روحانی
مریم روحانی باید به دکتریش استعفا بدهد ..... نباید حق پسر دخترای دیگه نا حق بشه تو گرما و سرما و انلاینی و بی ایترنتی بدبختی کشیدن درس خوندن نباید حقشون پا یمال بشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی