بازدید 6964

خبر وزیر خارجه لبنان درباره شکایت از اسرائیل

وزیر خارجه لبنان با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حاکمیت لبنان به ویژه طی روز‌های گذشته در مرز این کشور با فلسطین اشغالی تاکید کرد که طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۹۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 30 July 2020
خبر وزیر خارجه لبنان درباره شکایت از اسرائیل

به گزارش تابناک  به نقل از پایگاه خبری العهد، «ناصیف حتی» وزیر امور خارجه و مهاجران لبنان در یک گفتگوی مطبوعاتی تاکید کردکه لبنان طی این دو روز شکایت خود را ضد تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به شورای امنیت ارائه خواهد داد و این موضوع جدیدی نیست؛ چرا که اسرائیل دائما سیاست‌های متجاوزانه خود را در قبال لبنان ادامه می‌دهد.

وزیر خارجه لبنان افزود که شکایت خود را با استناد به تجاوزات مکرر اسرائیل تقدیم شورای امنیت می‌کنیم و این حق قانونی لبنان است.

هیئت دولت لبنان سه‌شنبه هفته جاری جلسه‌ای به ریاست «میشل عون» رئیس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری «بعبدا» برگزار کرد که هیئت دولت لبنان در این جلسه تصویب کرد که شکایتی به سازمان ملل در اعتراف به تجاوز روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان تحویل دهد.

رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته جاری موجی از آتش به سمت خاک مرزی لبنان گشود و مدعی خنثی کردن عملیات حزب‌الله شد. اما حزب‌الله ساعتی بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد، «تمام آنچه رسانه‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، دروغ است» و از جانب مقاومت گلوله‌ای شلیک نشده است.

منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل