بازدید 177497

ردپای یک موشک ناشناس در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴

سپاه پاسداران در روزهای گذشته رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ را در تنگه هرمز برگزار کرده است.
کد خبر: ۹۹۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 30 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی روزهای گذشته رزمایشی را تحت عنوان پیامبر اعظم (ص) ۱۴ و با مشارکت نیروهای هوافضا و دریایی خود در محدوده خلیج فارس برگزار کرد.

اهداف رزمایش پیامبر اعظم ۱۴

سردار سلامی فرمانده کل سپاه درباره این رزمایش گفت که سیاست‌های ما برای صیانت از منافع حیاتی ملت عزیز ایران دفاعی است، به این مفهوم که ما از ابتدا به هیچ کشوری تهاجم نخواهیم کرد، اما در تاکتیک و عملیات کاملا تهاجمی هستیم. فضای عمل ما در سطح راهبردی دفاعی است، اما در سطوح عملیات و تاکتیک سراسر تهاجم هستیم. در سطح عملیات و تاکتیک هجومی هستیم و ابتکار عمل را به دست می‌گیریم.

فرمانده کل سپاه ترکیبی از مهارت و فن درست و تکنیک صحیح به کارگیری تجهیزات و همچنین تاکتیک‌های ابتکاری مبتنی بر خلاقیت و نوآوری در میدان عمل را شکل دهنده فضای رزمایش‌های سپاه اعلام کرد و دلیل آن را هم قرار گرفتن نیروها در شرایط واقعی عملیات‌ دانست.

توسعه تجهیزات و تسلیحات ما منطبق بر تهدید و شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است؛ دکترین دفاعی ما بر پایه تولید تجهیزات بومی بوده و در هر رزمایش نسبت به رزمایش قبل کیفیت تجهیزات به روز شده و تجهیزات تولید جدید را در معرض آزمایش قرار میدهیم و آن را در میدان واقعی به کار می‌گیریم.

سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ را در جهت ارتقای آمادگی‌های رزمی در تمامی سطوح، تمرین و حصول اطمینان از اجرای طرح‌های عملیاتی، افزایش سطح هماهنگی در اجرای عملیات مشترک و تمرین دفاع و آفند جنگ الکترونیک و پایداری ارتباطات چند لایه را از اهداف مهم رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۴ دانست.

توان سپاه در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴

با نگاهی به تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این رزمایش متوجه می‌شویم که به دلیل حضور نیروهای دریایی و هوافضای سپاه در رزمایش بخش عمده‌ای از آن به موضوعات موشکی مرتبط است. البته در این رزمایش علاوه بر توان موشکی سپاه از جنگنده‌های سوخو ۲۲ سپاه، عملیات تصرف واحدهای شناور، عملیات پهپادی علیه مواضع دشمن، عملیات مین ریزی آفندی و قطع خطوط مواصلاتی شناورهای دشمن فرضی، اجرای عملیات رزم موشکی توسط بالگرد و شلیک موشک‌های ساحل به دریا از مهم‌ترین بخش‌های این رزمایش است.

نکته مهمی که در این رزمایش توجه دشمنان را برانگیخت حضور توان موشکی سپاه در محلی نزدیک به پایگاه‌های آمریکایی در جنوب خلیج فارس بود که باعث شد تا آنان نسبت به این موضوع احساس نگرانی کنند.
موشک های حاضر در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه

موشک‌های هرمز، فاتح ۱۱۰ و کروز دریایی نصر در این رزمایش حضور داشتند.

موشک بالستیک فاتح ۱۱۰

این موشک از انواع موشک‌های بالستیک ساخت ایران است که نخستین نمونه از آن برای اولین بار در سال ۸۱ آزمایش شد و پس از موفقیت به تولید انبوه رسید. برد اولین نسل از این موشک ۲۰۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود. دو سال بعد یعنی در سال ۸۳ نمونه پیشرفته‌تر آن با برد بیش از ۲۵۰ کیلومتر رونمایی شد و نسل سوم این موشک نیز در سال ۸۹ طراحی شد، برد این نسل در حدود ۳۰۰ کیلومتر بود، اما ویژگی‌هایی همچون برد و دقت بیشتری همراه بود.

این موشک آخرین بار در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه از ساحل به سوی اهداف مشخص شده شلیک و آن‌ها را منهدم کرد.

حزب الله لبنان نیز از این موشک‌ها در اختیار دارد و در صورت خطای احتمالی رژیم صهیونیستی می‌تواند به سرعت آن را مورد هدف قرار داده و منهدم کند. این ترس ناشی از این موضوع است که کارشناسان نظامی در سراسر دنیا موشک فاتح ۱۱۰ را دقیق‌ترین موشک ایرانی می‌دانند.

طبق گفته کارشناسان نظامی منطقه، ۷ فروند از این نوع موشک می‌تواند تمامی سامانه‌های دفاع موشکی تل‌آویو را در کمتر از ۱ دقیقه به کوهی از خاکستر تبدیل کند. نکته جالب‌تر این است که یک فروند موشک از نسل جدید فاتح می‌تواند مهم‌ترین تأسیسات تولید برق در منطقه الخضیره در شمال فلسطین اشغالی را در کمتر از یک دقیقه نابود و به تعبیر بهتر اسرائیل و ساکنان آن را به عصر حجر بازگردانند.

موشک بالستیک هرمز

موشک بالستیک هرمز نیز در دو نسل و با نام‌های هرمز ۱ و هرمز ۲ طراحی و ساخته شده است. هنگامی که به این موشک نگاه می‌کنیم، موشک هرمز در نگاه اول شباهت بسیار زیادی به موشک فاتح ۱۱۰ دارد. اما مهم‌ترین تفاوت این موشک را می‌توان تبدیل شدن آن به نمونه دریایی و مخصوص شلیک در داخل دریا دانست.

این موشک قابلیت‌های مهمی دارد که مهم‌ترین آن را می‌توان ضد رادار بودن آن عنوان کرد. این قابلیت یعنی در صورت شلیک به سوی اهداف مشخص شده می‌تواند بدون شناسایی شدن اهداف متخاصم را نابود کند.

بُرد این موشک‌ها دیگر شاخصه مهم این آنهاست که عددی بیش از ۳۰۰ کیلومتر برای آن تخمین زده می‌شود که با سرعتی در حدود ۵ ماخ به سوی اهداف دریایی خود حمله می‌کند.

شاخص‌ترین ویژگی موشک هرمز ۲ را می‌توان این مورد دانست که به طور اختصاصی برای مقابله با ناوهای هواپیمابر طراحی شده و با سرعت بسیار بالای خود می‌تواند تمام ناوگان نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس را تار و مار کند.

کروز دریایی نصر

این موشک از محصولات صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که در سال ۹۴ با حضور سردار دهقان وزیر وقت دفاع رونمایی و به نیروهای مسلح تحویل داده شد. از این موشک در دو نوع هواپایه و دریاپایه تولید شده که برای انهدام اهداف دریایی همچون ناوشکن‌ها، زیردریایی‌ها و هر شناور سطحی و زیر سطحی استفاده می‌شود. موشک کروز دریایی نصر می‌تواند اهدافی با وزن بیش از ۳ هزار تن را نابود کند.

کلاهک و سر جنگی ۱۳۰ کیلوگرمی این موشک نسبت به نمونه‌های مشابه خود قدرت تخریب بالاتری دارد. به طور مثال قدرت تخریب این موشک نسبت به موشک کوثر بیش از ۵ برابر است. موشک هوشمند و کروز نصر با قرار گرفتن در لایه‌های دفاع ساحلی مکمل خوبی برای پدافند ساحلی در کنار سامانه‌های توپخانه‌ای است که قابلیت انهدام شناورهای نفوذکننده به آب‌های ساحلی جمهوری اسلامی را دارد.

در این رزمایش هم دو نوع دریاپایه و هواپایه استفاده شد و این موشک‌ها از پرتابگرهای ساحلی و بالگردهای نیروی دریایی سپاه اهداف مشخص را نابود کردند.

حضور یک موشک ناشناس در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴

به گفته سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این رزمایش از یک نوع موشک جدید استفاده شد که هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۱۹
این همه توضیح برای فقط سه چهار خط آخر؟!؟!؟!؟!؟! در ضمن فرمانده محترم سپاه بفرمایند در فیلم گرفته شده چرا اینهمه موشک شلیک شد اما هیچکدام به ماکت ناو هواپیمابر نخورد؟
کلمه ناشناس را برای موشک ویا هواپیمایی بکار میبرند که خدایناکرده از طرف دشمن برتاب ویا به پرواز درآمده ومنشا ویا کشوری که انرا فرستاده شناسایی نشده باشد.موشکی که از طرف خودی ها پرتاب میشودکه دیگر ناشناس نیست فقط جدیدترین موشک پیشرفته است که مشخصات ان برای دشمن ناشناخته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
تابناک این جوری مینویسه که ماهارو جذب کنه
قدرتمند بودن خیلی خوبه ولی نه باتهدید کشورهایی که عضو سازمان ملل هستند اگرچه برای ما رسمیت ندارند.
با همین حرف های غیر منطقی به جای مردم اسرائیل واعراب وغر بی هاجوانا ما ومردم ما دارن نابود میشن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
نه که اونا ما رو تهدید نمی‌کنن!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
سلام
شما یا از اهداف اسرائیل خبر نداری و یا اینکه ازخودشن هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
کمی واقع بین باشی فکر نمیکنی که ایران کسی رو تهدید کرده باشه به جز رژیم نژاد پرست اسرائیل که باعث تمامی جنگ های خاور میانه ست
اون زمان که برجام امضا کردیم چند تا موشک با شعار مرگ بر اسرائیل فرستادیم و آمریکاها را دستگیر کردیم، الان که این همه زورگویی و تجاوز و تحریم همه جانبه و جنگ اقتصادی دارن، از این کارها نمی کنید
چرا؟
ای کاش به جای موشک و ماهواره و هسته ای کمی هم به اقتصاد و اشتغال و آبادانی ایران فکر می کردیم ... چقدر نمایش تبلیغاتی ؟ این نمایش های تبلیغاتی چه خیری برای مردم داره ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
کاری به مقوله اقتصاد ندارم ولی اگه این موشک‌ها نبود اون وقت می‌فهمیدی چه خیری داشته.
محسن گلادیاتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
باید قدرت دفاعی کشورمون بیشتر بشه - فقط ببین چند تا از کشورهای همسایه رو آمریکا بمبارون و اشغال کرده و الان داره نفت کشور سوریه رو علنا میدزده
خدا قوت سپاه دلاور اسلام باشین سپاه ایران باید قوی باشد تا دشمن استکبار طعم عواقب را بچشد
ماشاالله درود به شرفتان
جانم فدای خاک پاک ایران
نظر من نظر اسلام است
سلام وخداقوت به تمام شیرمردان سپاه پاسداران : الله اکبرجانم فدای رهبروایرانم
خدا قوت
جانم فدای ایران جانم فدای کسانی که محافظ ایرانند
ماشاالله لاقوه الا بالله
دمتون گرم عجرتان با آقا انشا....
درود برحافظان مرزهای دریایی و زمینی وهوایی چه ارتش وچه سپاه و درود بر حافظان فرهنگ وحریم دین خدا
اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همیشه پایدار وسر بلند هست درانتظار روزی که آقا دستور شلیک دهد وظالم را بفلک نشاند
بسیارامیدوارکننده است..واقعا احساس غرور میکنم از اینهمه توانمندی و قدرت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
غرورت بیجاست دادا! 13 تا موشک زدیم به یک پایگاه آمریکا، بدون تلفات و فقط با تخریب دو تا ساختمون! اگه با هواپیما سنگ همون سایزی میریختیم رو پایگاهشون، آسیب بیشتر میزد و قطعا کشته هم میدادن، نه اینکه فقط 100 نفر سوسول زهره ترک بشن!
سلام.با ارزوی پیشرفت روزافزون در صنایع دفاعی،من خود حدود سه سال بصورت قراردادی در خودکفایی بازسازی شهیدکریمی سپاه تبریز با رتبه کارشناس فنی و مهندس تجربی،مونتاژکار نمونه سلاح تک تیرانداز دراگانف،اس وی دی و مونتاژکار انواع سلاحهای سبک از جمله بیش از15مدل سلاح کلاشنیکف،تیربارگرینف،مسلسل برتا،تیرباردوشکا بودم و هزاران سلاح سبک در جهت ارتقا امنیت کشور مونتاژ کردم که بخشی از انها به کشورهای همسایه فرستاده شد تا در نبرد علیه تروریست بکارگیری شود و دو سال نیز سربازی رفتم،دهه شصتی،فوق لیسانس و فرزندایثارگر میباشم،باکوله باری از زحمات فی سبیل الله و تجربه،حقوق اینجانب نیز زیر یک میلیون تومن بود،عوض تقدیر از زحمات اینجانب در راه خدمت به کشور و دادن مدال افتخار با نزدن قرارداد بیکار و خانه نشین کردند و به هرجایی نامه کتبی به پیوست فرستادم فقط گفتند اجرت با خدا و عملا کاری نکردند،چندین سال هست بیکارم و هیچ سرمایه و درامدی ندارم،ایا این همان اسلام ناب هست که شخصی برای مملکت اسلامی زحمت بکشد و در اخر در مظلومیت بیکار باشد،ایا این ارزش دادن به استعدادها و زحمتکشین است،بیکاری و بی پولی و نداشتن هیچ سرمایه و درنتیجه تباه شدن زندگی فرزندان پاک مردم،کدام مسئول پاسخگوی خسارات مادی و معنوی بر فرزندان مردم هست،از خبرنگاران عزیز انتظار پیگیری از مسئولین مربوطه را دارم.باتشکر.اجرکم عندالله
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
آقای مهندس عزیز، خود شما می فرمایید فی سبیل الله کار کردین!!!! دیگه چه انتظاری داری؟ اگه در راه رضای خدا کار کردی پس دیگه لازم نیست اینجا و اونجا مرتب بگی این کارها رو من کردم.
سلام
کاش یه مقدار از پول این رزمایش ها صرف
خاموش کردن اتش در مراتع میشد
دمتون گرم
خوبه همین قدر که به ساخت موشک برای دفاع از مرزهای کشور توجه میشود به تولید مسکن ارزان و لوازم خانگی و خودرو خوب و با قیمت متناسب با توان خرید مردم برای رفاه آنان هم اقدام شود.
اگر به وضعیت داخلی و خواسته های مردم کشور توجه نشود روزهای پر خوف و خطر ممکن است این موشکها خیلی به کار نیاید
یادمان باشد عبرتهای تاریخ خیلی زیادند محمدرضاشاه و دار ودسته اش هم انواع هواپیماهای جنگی و ادوات مختلف زیاد خریداری کرد ولی دیدیم که بی توجهی به خواستهای توده ملت کار دستش داد وبا بحرانی مواجه شد که ادوات جنگی و جنگنده هایش هیچ به کار او نیامد .
تاکیدات رهبر معظم انقلاب هم بر رفاه و معیشت مردم در همین راستاست ولی کو گوش شنوای مسئولین رفاه زده و تنبل دولتی و مجلسی ...
جوری نوشتین رد پای یک موشک ناشناس انگار موشک دشمن بوده, لطفا اصلاح کنید.
پاسخ ها
شعله کاران
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
این از شگرد روزنامه نویسان بدون محتوی که خواننده ای ندارند نشات میگیرد که با عنوان نوشته ای «اتفاقی جنجال برانگیز» بدنبال خواننده میباشند که محتوی نوشته عنوان آنرا نفی مینماید.
این را میتوان بشگردهای آمریکایی نسبت داد که رسانه های «هورستی» بعداز جنگ جهانی همراه با تبلیغات خجالتی «تبلیغاتی دروغ» ابداع و تاکنون آنرا تکامل داده اند!
مردم دادن از گرسنگی ممیرن،موشک جدید!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
عزیز همه‌چی رو با هم قاطی نکن.
سلام وخدا قوت به کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مایه افتخار ماوخار چشم دشمنان هستید.ما منتظریم؟ منتظر رشد و بالندگی نیروهای مسلحمان،تا به آن افتخار کنیم.دست مرضاد
درودبردلاورمردان نیروهای شجاع وجان برکفت مسلح کشور
احسنت به فرزندان دلاور این ملت
خدا قوت دلیر مردان دستتان را میبوسم و واز خداوند متعال تقاضا دارم به حرمت این عید قربان و عید غدیر نگهدار نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان ع باشد من سرهنگ بازنشسته ارتش هستم وبه این دست آورد ها افتخار می‌کنم
تبریک میگم
‌تا موشک داریم راحت میخوابیم امنیت دارم ارامش ما موشکهایماست افتخار ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
از چه امنیتی صحبت می کنی. از امنیتی که شب می خوابی صبح بیدار می شویم درامدمان نصف شده.
خدا انشااله شما را برا انقلاب نگه دارد.خوا قوت دلاوران
خیلی عالی و قابل تحسین است. زنده باد نیروی انتظامی قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران. یک افسوس هست .آن این است اگر کلیه ی مسئولین که مسئولیت های مختلف در کشور را دارند مثل سپاه پاسداران انجام دهند .بخش اقتصاد، بخش فرهنگی خیلی تاثیر گذار است جلو گیری تمام ناهنجاری های موجود در کشور .ولی با یک گل سپاه بهار نمیشه
زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
شوربختانه وقتی می‌گی زنده باد ایران هم یه عده هستن که باهات حال نکنن!
سلام، من همه دارایی ام را سال 85در شهرستان پاسارگاد شهر سعادت شهر استان فارس یک زمین خریدم دخترم 3روز به دنیا امد که به کارم برگشتم یک میلیاردر تا با حقوق خودم زمینی برای خانه بخرم یک پولدار باغش را قطعه، قطعه به ما فروخت بعد هم قطعات ما را به عنوان فضای سبز به شهرداری داد و قطعاتی که برای خودش نگه داشته بود را ازاد کرد و به قیمت بالا فروخت دلم می خواهد به جای امریکا یکی از این موشکها را بیاورید و تمام این میلیاردرهای خائن را در یک ببابان جمع کنید با یک موشک ملت ایران را از شرشان خلاص کنید اینها با مجوز شهرداری با امکانات مملکت باعث ناامیدی و بدبینی مردم شده اند،
درود بر سپاه‌
پاسخ ها
محسن گلادیاتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
فقط تروریست های عضو گروهک منافقین به این نظر منفی میدن و ساده لوح های وطنی
درود بر سپاه و کور بشه حسودان
مر دم متاسفانه خودشان را خشنود از این کارهای سپاه نمیدانند .باید علت انرا جستجو کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
لازم نیست سخنگوی مردم باشی
خودت هم نمیدونی چی گفتی
خدا را شکر که دیگه از لحاظ دفاعی ایران در رده ابر قدرتهای جهان است، انشالله، دیگه بابت تسلیهات هزینه نداریم، برادران در خلیج فارس از مملکت حراست میکنند، و دولت هم بودجه در اختیار مردم میگذارند تا اقتصادمان تکمیل شود، این موشکها باید از کشور آباد شده اقتصاد مقاومتی در آینده دفاع کنند، خسته نباشید برادران سپاه
هزینه این موشک هارو بدین این مردم بدبخت بیچاره که دارن نابودوله میشن شکمشون رو سیر کنن اگه ازگرسنگی دزدی کنم اعدام میشم ولی اختلاس تیلیاردبایه احساس ندامت تموم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خیلی جالبه - هر وقت صحبت از قدرت دفاعی ایران میشه - چند نفر معلوم الحال فوری شیکم گرسنه شونو نشون میدن
درود بر قهرمانان امروز و همرزمان شهید آنها
باتشکر از سرداران سپاه وسپاه پاسداران زحمت کش وارتش ونیروی هوایی ودریایی خواهش میکنیم که سعی کنید بعضی پیشرفت ها را قایم کنید وپیشرفت ها را ادامه بدهید که دشمن باعث جلوگیری از پیشرفت ما نشود ممنون
تاکتیک و هجوم و بالستیک و غیره . احساس می کنم اگر جنگ در بگیرد . فقط یک مشت خاکستر باقی خواهد ماند و عده ای جان بر کف بسیجی بی ترمز و دیگر هیچ
موشک خیلی خوبه ارزشمنده اما مردم فقیر هم انتظاراتی دارن
با عرض سلام
لطفاً پس از آنکه گزارشی را برای اطلاع مردم در سایت خود قرار میدهید برای اطمینان یک بار آن متن را خودتان مطالعه و ویرایش کنید .
لطفاً یک بار این گزارش را بخوانید تا ببینید چقدر متن ایراد دارد . متشکرم
الان فقط جای موشک های هسته ای خالیه که تا چند وقت دیگه اونم میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
انشالله
کاش میشد در دنیا هیچ جنگی نمیشد که نیاز به سلاح داشته باشیم وهمه دنیا باآرامش زندگی کنند
خدایا شکرت خدایا شکرت که قدرتی داریم مردمی داریم با همه توان پشت نظام ، نظامی داریم خالصانه از مرز و بوم کشور دفاع میکنن،خدایا شکرت
زنده باد دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خسته نباشید آماده کنید این موشکها رو اسرائیل آمریکا چین روسیه رو بزنید دیگه اثری از آثار آنها در تاریخ نماند
سلام به شماسرداران دلاور سپاه اساس غرور می کنیم چون خودم ازسربازان دوران دفاع مقدس بودم که صدام موشک می زد اما کشور عزیزم ایران نداشت دفاع کند درود خدا برشما عزیزان
خداوند شما رایاری کند بحق امام حسین تا بتوانیم دشمنان ایران را نابود سازیم
این همه هزینه براناقص نمودن انسانها
بسمه تعالی باسلام خدمت رهبرعزیز وفرزانه ایران تنهاچیزی که می توانم بگم خداقوت وخسته نباشید خدمت برادران سبز پوش سربازان ولایت وامام زمان عج امیدوارم روزبه روز برتوان دفاعی کشورافزوده بشه به یاری حق تعالی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
کاش مسئولینی که اسم بردی به دیگر حوزه ها هم توجه می کردن و صرفا تک بعدی نبودن. اگه پیشرفت های نظامی و بخصوص موشکی واقعیت داشته باشهف نشون می ده که میشه هم تحریم بود و هم کار درست و اساسی انجام داد، به شرطی که دزدی و اختلاس و رانت خواری نباشه
آقا میشه بگید موشکه چیه
درود درودبیپایان به شیردلان ودلاورمردان بزرگ سپاه ارتش که مقتدرانه عمل میکنند قبل اینکه حرفی بزنند خداقوت
اگردیگرمسولان جهادی عمل میکردند مثل نیروهای مسلح الان کشورمادرمنطقه ازنظراقتصادحرف اول میزد سلام به شیردلان سپاه
درود بر شما دلیران وطن.. ایشالا که تقاص خون سردار مون رو بگیرین از آمریکا واسراییل غاصب
برای سربلند شدن باید جنگید یک زمان این جنگ میدانش خط مرزی هست و یک زمان وسط شهرها درود بر سرافرازان ایران اسلامی که از مرزها دفاع میکنند ودر این رزمایش ها با نشان دادن قدرت دشمن را از فکر حمله منصرف می کنند و درود بر ملت مقاوم که با صبوری و تحمل کمبودها مسیر موفقیت و سربلندی را طی میکنند .
اگر قدرت نظامیمان ضعیف باشد دشمن تمام هستی مان را برباد خواهد داد زنده باد ولایت زنده باد سپاه
درست است که ما به سلاح، وسیستم دفاعی باید بهره مند باشیم، ولی متاسفانه سالهاست که همه نگاهشون به این سمت رفته و دیگر مردم این سرزمین فراموش شدن، بجای اینکه مدام در حال تهدید باشیم یا دیگر کشورها را تهدید کنیم و قدرت نمایی کنیم بهتر است مقداری به فکر جامعه، اشتغال اسفالتهای کوچه و خیابان‌ها، مردمی که دیگر نای نفس کشیدن ندارن در این وضعیت اقتصادی باشید.امید است روزی تمام ملت ایران و دنیا در صلح و صفا، دور از دروغ، کینه جویی، و خشکسالی باشیم، امید باشد ایرانم را در آبادانی ببینم.
دمتون گرم واقعا دمتون گرم کاش میشد دیگه بعد چهل سال اقتصادمون قوی تر میشد دیگه استقامت تا کی؟؟!! چهل سال دیگه؟؟؟!! آخه از اول بدنیا اومدنم یا انقلاب یا جنگ یا تحریم یا سو مدیریت ویا ویا ویا.... کو اون مدیر های جهادی و....
زنده باشید دلیر مردان سپاه وآرتش
به نظر من ایران باید به تعداد زیادی سکوهای مخصوص هواپیما، بالگرد نشین، پهلوگیر و نیروی پیاده در عمق خلیج فارس ایجاد کنه و به نوعی جایگزین ثابتی برای نداشتن ناو هواپیمابر باشه تا در صورت لزوم با نیروهای متجاوز به سواحل یا جزایر مثل صاعقه فرود بیاد.
درود بر شرفتون دلیر مردان
افتابه لگن ۷دست ولی شام ونهار هیچی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
برات آفتابه میگیرم که این قدر غر نزنی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام نیروهای مسلح کشور عزیزمان ایران،و یک خسته نباشید ویژه خدمت تمام شیر مردان سپاه پاسداران،درود خدا بر شما عزیزان مرحبا به غیرتتان خدا قوت خسته نباشید سربلند و برقرار و پایدار باشید،که ما به شما عزیزان عشق می ورزیم شما به ایران و ایرانی قدرت بخشیدید با اقتدارتان با جان فشانیهایتان با اخلاصتان،برایتان آرزوی موفقیت روز افزون داریم همه مردم ایران،موفق معید باشید.والسلام
مرحبا بر این عزت آفرینان.
درودخدابرشمادعامیکنم سلامت باشید
خدا رو شکر درودبی پایان خدمت رهبر فرزانه کشور عزیزمان وسلام خدمت دلاور مردان ایران عزیزمان ای ولا
اقتصاد تا زمانیکه دست غرب زده ها باشه درست نخواهد شد همین اش است و همین کاسه
ممنون از این همه پیشرفت من واقعا خوشحالم ‌وخسته نباشید می گم
با پول این موشکها چند تا مدرسه میشد ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
جفتشون لازمه - هم مدرسه و هم قدرت دفاعی
در حمله و دفاع هیچ مشکلی نداریم آفرین به نیروهای مسلح مشکل بزرگ آفت داخل هست که یک نفر همچون حاج قاسم پیدا شود که بسات مسولین نالایق و دزد را جمع کند
زنده باد ایران زنده باشید سپاه پاسداران وارتش دلاور
انشاا... بزودی میتوانیم بگوئیم ما با بالاترین قدرت و توانایی رزمی و روحی و معنوی آماده جانفشانی و حفاظت ونبرد در رکابت هستیم آقا جان ،
کرم نما و فرودآ که خانه.خانه توست انشاا...
خداوند متعال یار ویاور دلاورمردان سپاه وارتش باشد خدا حفظشون کنه
خداییش اگر اینها با این تجهیزات نبودن وضعیت ما الان از سوریه بدتر بود
به نظر من این موشک‌ها که حاصل تلاش عزیزانی است که عاشق این ملت و این خاک هستند ولی هر چه اون‌ها(آمریکاییها)دترن ما باید بهترشُ داشته باشیم، البته مغرور نیستیم.ولی احساس خوبی داریم،دستمریزاد
خداقوت دلاورمردان ایران. شما در زمره ی بهترین اعوان وانصار امام زمان ( ع ) هستید انشالله.
به نام خدا
در خصوص توان نظامی بهترین توصیه را خداوند متعال دارد که در قران به این مضمون میفرماید:
برای ایشان(دشمنان) تا انجا که میتوانید نیرو و توان مهیا کنید.
پر واضح است که این به معنای اغازگری جنگ نیست بلکه ترساندن و پیشگیری از هوس دشمن برای تعرض و شروع جنگ علیه ماست و این شرط عقل است و خلاف ان بی عقلی است.
با درودوسلام به سپاهیان وارتشیان جمهوری اسلامی ایران
باهیچ زبانی نمی توانیم ازشما تشکرکنیم که در تمامی سختیها
درهمه جای این کشوراسلامی به کمک این ملت شتافته اید.وبا
این رزمایشها نیز به استکبارجهانی ونوچه های ان به طورعلنی
نشان میدهیدتاهستیم ازخاک وناموس شرفمان وازملت شریف
ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.وبه شماجنایتکاران اجازه خیانت
نخواهیم داد.خداقوت سپاهیان وارتشیان ایران اسلامی
من امشب گوسیم مشکل داره یا کامنت ها عجیب غریبن دوستان بسیجی چرا جملاتشون شبیه رباته
موشک ناشناس ، عنوان اشتباهی است .
این موشک به دست خود عزیزان سپاهی درست شده بوده و از ناحیه کشور دیگر نبوده که ناشناس محسوب شود
من خیلی به این موضوع فکر میکنم،که آمریکا چه دشمنی با ما داره،اصلا داستان چیه؟سوریه ولبنان به ما چه ربطی دارن؟چرا بایدبه خاطر مردم یه کشور دیگه،مردم کشور خودمون غذاب وبدبختی بکشن یا اینکه ازبین برن؟هرچی دارم صفحات تاریخ را ورق میزنم،نمیبینم همچین چیزی.... همه موارد اختلاف،قابل حله.
وظیفه سپاه امنیت هست وظیفه دولت هم اقتصاد حالا کی به وظیفه خود عمل کرده
خدا را شکر که تو موشک پیشرفت کردیم ، ولی امیدواریم توی اقتصادی که به این وضع فلاکت بار افتا ده پیشرفت کنیم.
خدا قوت شیر مردان
خدایش کار ندارم کی چپیه راستیه .قدرت ایران چه سپاه چه ارتش تو منطقه غرور افرینه....
این همه هزینه براناقص نمودن انسانها نیست بلکه برای ناقص کردن شیاطین و دشمنان بشریت است
سلام برشما قهرمانان. این زمان مشکل معیشت داریم ولی با قدرت گرفتن ایران وترس انداختن بر دل دشمنان ایران این مشکلات را بجان میخریم‌وطول عمر بابرکت برای رهبر فرزانه ایران‌وجهان ازخداوند تبارک وتعالی خواستارم‌ تا ان‌روز که سپاه موشکی درست کند درصورت هراقدام امریکا‌ یکی روانه کاخ کفن شود انشاالا
از اینکه قدرت دفاعی قوی و پیشرفته داریم و امنیت کشور را به هول و قوه الهی تامین و تضمین و حفاظت میکند برخود میبالیم و مباهات میکنیم و از این همه دستاوردهای پیشرفته و مدرن و کوبنده و پیچیده احساس غرور میکنیم و از نخبه گان سپاه و نیروی فضا هوا و فرمانده شجاع آن و از ارتش و سازمان دفاعی کمال تشکر و سپاس را داریم، اما ایکاش در زمینه های اقتصادی و رفاهی و اجتماعی و صنعتی بخصوص صنعت خودرو و بسط عدالت و نابودی فساد دولتی و هدفمند هم پیشرفت میکردیم،
ملتی که در اوج فشار و بی عدالتی و مشقت و تنگنای معیشتی و فقر قرار دارد و امنیت دفاعی و منطقه ای از آلام و مشکلات آن نمیکاهد و خود امنیت معیشتی و اشتغال و عدالت و مسکن و رفاه ندارد دیگر هیچ امنیتی برای آن رنگ ولعاب و لذتی ندارد.
بلا تشبیه مثل این میماند که یک گله گوسفند را در یک فضای کاملا امن و بدور از دسترس گرگ و شیر و کفتار با نگهبانی قوی و غیر قابل نفوذ نگهداری کنیم اما گرسنه نگه داریم اینجا گله به امنیت هیچ توجه ای نمیکند فقط در انتظار شکم و الف است.
سلام به خدمت فرمانده کل سپا انتقام سردار عزیزمان کی وکجا
بعد از خدا و امام زمان عج ، ایران عزیزمان را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رشادت و غیرت تمام حفظ کرده.دمتون گرم پاسداران باغیرت،خداقوت سرداران بی ادعا.
در دنیایی که منطق حاکم نیست باید قوی بود از،لحاظ نظامی اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و حتی در ساخت محتوا در فضای مجازی ساخت فیلم ... جبهه ما با استکبار بسیار وسیع است هرکس، در کار و تخصص خود با بصیرت و شناخت وضع کشور آتش به اختیار هرکاری برای قوی شدن کشور نیاز هست انجام بدهد.
ببینید عزیزان
هر کسی باید وظیفه اش رو حسب تکلیف به دقت انجام بده حالا قوه مجریه(دولت) وظیفه ش رو درست انجام نمیده یا نمیتونه سپاه و ارتش هم باید بخوابند!!!!
نه خیر باید اونها هم بلند شن
البته دولت با رای ما در انتخابات تعیین شده
اما فرمانده سپاه رو رهبری تعیین کرده
بنام خدا درود بیکران خداوند بر رهبر فرزانه انقلاب و سلام وررود بر شیرمردان سپاه و ارتش خدا قوت وخسته نباشید من الله التوفیق
همه اینها درست . آیا اسرائیل اینقدر دست و پا بسته است که هیچ اقدامی نکند؟ اگر شهرهای بزرگ ایران هدف حمله هسته ای قرار بگیرند چه کسی پاسخگو می باشد؟ آیا برای این حمله احتمالی تدبیری اندیشیده شده است؟
نمیدانم چرا عامه مردم ازین نمایشها خشنود نمیشن شاید دلیلش اینه ک شکم گرسنه ایمان ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خودتو با بقیه قاطی نکن
درود بر ابر قدرتشان ایران درود بر قامت استوارتان دست مریزاد ای سردا آن بزرگ اسلام آفرین بر توان بالای موشک و سلاح قدرتمندان ای ازجان گذشتگان اسلام دراین پیروزی جای شهدا ی بزرگ والام مقام خالیست درود سلام بر سردار بزرگ شهید والامقام سردار قاسم سلیمانی درود بر سرداران از جان ومال گذشته که ذره ذره وجودشان را فدای اسلام کردند
آمریکایی هافقط زبان زور رامی فهمند ولاغیر/یک آمریکایی خوب یک آمریکایی مردس
شرم بر رسانهٔ ملی که از توضیخ دادن دستاوردهای فرزندان این مرز و بوم ناتوان است.
در جنگلها که قانونی نیست ، باید قوی بود والا دریده میشوی.آفرین برسبز پوشان عزیزسپاه وارتشیان عزیزکشورمان
دردود بر برادران سپاه از گرسنگی هم بمیریم باز از برادران سپاه حمایت میکنیم
باید به جای ناشناس از کلمه محرمانه استفاده می شد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی