بازدید 8904
۲
کادرفنی تیم ملی جوانان در انتظار اعلان رسمی

آیا هیات رییسه انتخاب پرویز مظلومی را وتو می‌کند؟

شاید هیات رییسه فدراسیون این انتخاب را وتو کند و خواستار گزینش فرد جوان تری برای نشستن روی صندلی هدایت نسل آینده تیم ملی شود. حمید استیلی تنها مخالف جدی انتخاب مظلومی بود که در اعتراض به این انتخاب، از کمیته فنی استعفا کرد.
کد خبر: ۹۹۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 28 July 2020

با وجود طرح نام پرویز مظلومی به عنوان سرمربی رسمی تیم ملی جوانان و مصاحبه واضح این مربی باتجربه و قدیمی، مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال اعضای کادرفنی تیم ملی جوانان را در سایت فدراسیون و به صورت رسمی معرفی نمی‌کند؟

به گزارش تابناک ورزشی، تاکنون سایت فدراسیون فوتبال، اسامی دستیاران پرویز مظلومی را در تیم ملی جوانان اعلام نکرده است و علت کناره گیری رحمان رضایی هم مشخص نیست.

پس از حضور پرویز مظلومی در تیم ملی فوتبال جوانان ایران، ابتدا قرار شد محمد نوازی و حسین کاظمی دستیاران او در تیم ملی باشند. گفته می‌شود نوازی به دلیل انتشار یک استوری در اینستاگرام از حضور در تیم ملی کنار گذاشته شد. حضور حسین کاظمی در این تیم هم منتفی شد تا نام رحمان رضایی مربی سابق تراکتور و سرمربی پیشین رایکا و برق جدید شیراز برای حضور در تیم ملی جوانان مطرح شود.

آیا فدراسیون فوتبال انتخاب پرویز مظلومی را وتو می کند؟

در حالی که رضایی در جلسه کادرفنی تیم ملی جوانان با مدیران فدراسیون فوتبال حضور داشت، اما اعلام کرد با مشورت‌هایی که گرفته است، از حضور در کادر تیم ملی جوانان منصرف شده است!

پس از این ماجراهای طولانی ، هنوز نامی تازه برای دستیاری مربی سالخورده تیم ملی جوانان که با انتقادهای شدیدی مواجه شده است مطرح نشده و حتی ماندن خود مظلومی در این سمت با تردیدهایی مواجه شده است. شنیده می شود شاید هیات رییسه فدراسیون این انتخاب را وتو کند و خواستار گزینش فرد جوان تری برای نشستن روی صندلی هدایت نسل آینده تیم ملی شود. حمید استیلی تنها مخالف جدی انتخاب مظلومی بود که در اعتراض به این انتخاب، از کمیته فنی استعفا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چه معنی می ده با این وزیر و فدراسیون جز پرسپولیسیها کسی در فدراسیون پست بگیرد. این همه پرسپولیسی بیکار اون وقت تیم رو میدن دست یک استقلالی. خب معلوم حمید استیلی ناراحت میشه
واقعا نمی دونم چطور فکر می کنن که جوون های مملکت رو می دن دست این بابا و دستیارهای ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار