بازدید 53740
۹

کنایه میثاقی به مجری جنجالی شبکه یک

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس در چند روز اخیر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۹۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 28 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس موفق شد چهار هفته زودتر از پایان لیگ، به مقام قهرمانی برسد. همین موضوع با واکنشهای زیادی همراه بود و حتی مجری شبکه یک هم کنایه ای به سرخپوشان زد که با واکنش تند باشگاه پرسپولیس روبرو شد. محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر درباره این حواشی گفت:«باید به این برسیم که با موفقیت تیم ها خوب برخورد کنیم. شاید چند سال بعد برای خودمان آن اتفاق افتاد. متاسفانه این جو و فضا را نمی بینم. بین فوتبالی ها هست، بین مربیان هست بین بازیکنان هست و حتی بین رسانه ای ها هست. متاسفانه به جای یاد دادن احترام دنبال تخریب هستیم و امیدوارم اصلاح شود. خیلی از این رفتارها برای دیدن است. وایرال شود در فضای مجازی و فقط دیده شوند. متاسفانه بعضی پیشکسوتان فوتبالی. رسانه ها. همکاران ما برای اینکه دیده شوند این کارها را می کنند. متاسفانه با توهین و تحقیر همراه است. آدم ویدئو و استوری بعضی قدیمی ها را می بیند و می گوید این چه ادبیاتی است؟ این مربی مثلا قرار است چند سال دیگر مربی تیم پایه شود. با این ادبیات و رویکرد واقعا کار به جایی نمی رسد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۹
واقعاتوچقدرخوبی اگه بلدی ازخودت شروع کن وبایک دسته گل بروازعادل عذرخواهی کن تاباورمون بشه
یک کلام از ننه عروس
زیرآب زدن دیگران چی خوبه یا بده . میشه بگی فردوسی پوور چطور حذف شد و شما که توسط ایشان به فوتبال معرفی شدی چگونه به جای ایشان نشستی
شما که به استاد و رفیق خودت وفادار نبودی بهتر است هیچی نگی
این اومده اخلاق یاد بده؟!!!!!!!!!!!!
کجایی فردوسی پور با مروت
آخه شما چرا از فردوسی پور حمایت میکنید..صدا سیما زمانی به فردوسی پور تریبون داد خودش بزرگش کرد بعد دید فردوسی پور پاش از گلیمش دراز تر کرده خودشم حذفش کرد...از ظریف در برنامه ورزشی مصاحبه کرده... برجام تبریک میگه تو برنامه ورزشی... جام جهانی ۲۰۱۸ به خاطر یه اجنبی قهر میکن...فکر کرده صدا سیما لنگ اون حالا حالش شده‌...دم میثاقی گرم....بقیه هم باید بفهمم اگه پاشون از گلیمشون درازتر کنن به سرنوشت فردوسی پور دچار میشن
نون بازوتو بخور هميشه
میثاقی کارمند صدا و سیما هست. من نمیدونم به میثاقی چه مربوط هست که فردوسی پور از صدا و سیما اخراج شده خود فردوسی پور با مدیر شبکه سه مشکل داشته و از صدا و سیما رفته. شما هم جای میثاقی بودیت اگر مدیرتون یا رئیستون بهتون میگفت باید جای همکار مستعفی یا اخراج شده خودتون رو بگیرید با تمام وجود قبول میکردیت و خوشحال میشدیت نکنه توقع دارید میثاقی قبول نمیکرد و اونم اخراج میشد؟
تو که خودت اخر بی اخلاق هستی
از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به مردم .... حالا چون به پرسپولیس جونت حرف زدن بهت برخورده و باید بهتر رفتار کنن؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر