بازدید 7229

بستری ۶۸۴ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در تهران

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران از بستری ۶۸۴ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 27 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی از بستری ۶۸۴ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی افزود: از این تعداد ۱۲۱ نفر در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند و ۵۶۳ نفر دیگر در بخش‌های عادی که سهم بیماران ویژه ۱۷ درصد کل بیماران بوده است.

زالی خاطرنشان کرد: از کل افرادی که با علائم بیماری کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند ۹ درصد افرادی بوده‌اند که نیاز به بستری داشته‌اند.

وی افزود: این در حالی است که در شبانه روز گذشته ۶۴۰ نفر از بیماران کرونایی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند که هنوز بار ورودی بیماران بیش از بار خروج بیماران است.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران خاطرنشان کرد:‌از ابتدای این هفته روزانه هزار نفر بیش از گذشته به مراکز بهداشتی ما (مراکز ۱۶ ساعته سلامت) مراجعه کرده‌اند که این افراد وضعیت مناسب‌تری داشته‌اند و عمدتاً نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و در منزل تحت نظر پزشکان ما مداوا می‌شوند.

زالی در خصوص نامه‌اش به وزیر بهداشت برای استفاده از دانش‌آموختگان رشته‌های پزشکی مشمول خدمت سربازی گفت: بخش زیادی از افرادی که در مقاطع مختلف تحصیلی بوده‌اند و امروز به سربازی رفته‌اند کسانی هستند که در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی تحصیل کرده‌اند و می‌توانند به صورت امریه در مجموعه‌های بهداشتی و درمانی به کمک کادر درمانی بیایند.

وی افزود: ما در فروردین‌ماه هم چنین تجربه‌ای را داشتیم که تجربه خوبی بود و با کمک نیروی انتظامی محقق شد و امیدوارم این بار هم این پیشنهاد ما از سوی بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح مورد موافقت قرار گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان