بازدید 4665
۲

بورس املاک تصویب شد

عضو شورای عالی بورس از تصویب تشکیل بورس املاک، مستغلات و امتیازات ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 25 July 2020

عضو شورای عالی بورس از تصویب تشکیل بورس املاک، مستغلات و امتیازات ایران خبر داد.

به گزارش ایبنا، حسین سلاح ورزی، عضو شورای عالی بورس در توییتی نوشت: در جلسه امروز (۴مرداد) شورای عالی بورس تشکیل بورس املاک، مستغلات و امتیازات ایران، تصویب شد.

علی صحرایی، مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار اواسط تیرماه با حضور در بخش خبری ۲۱ سه شنبه شبکه یک سیما، اظهار کرده بود: در این بورس امتیازات، پروژه‌ها و زمین لازم برای این‌ها عرضه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بااینکارها نمیتونیدمانع ازنابودی قریب الوقوع بورس شوید
با بورسی شدن زمین، خانه و آپارتمان قیمت آنها روز افزایش یافته و سر فلک می کشند و آن وقت تعداد زیادی بی خانمان همیشه بدبخت و فلک زده با اجاره نشینی در به در می شوند. در نتیجه فقر افزایش یافته و به گسترش حاشیه نشینی شهرها خواهد انجامید. عده ای با تصویب این طرح ها فقط دنبال هرچه بیشتر ثروتمند کردن افراد پولدار جامعه می گردند و تبدیل طبقه متوسط به ضعیف و طبقه ضعیف به فوق العاده ضعیف. آیا نتیجه آن غیر از این خواهد بود؟ ایجاد اختلاف طبقاتی بسیار شدید بین آحاد جامعه. آن وقت افراد پولدار حاضرند به افراد فقیر و آبرومند کمک کنند؟ هرگز این کار را نمی کنند. آیا هدف اسلام غیر از کم کردن فاصله طبقاتی است؟ آیا باید بعد از بیش از چهل سال از گذشت انقلاب اسلامی ثروتمندان ثروتمندتر و طبقات ضعیف و فقیر روز به روز ضعیف تر و فقیرتر شوند؟ حضرت علی (ع) می فرمایند: شکمی که معاش ندارد، معاد ندارد. بدین ترتیب جوانان نماز و روزه را ترک کرده ، سن ازداواج بسیار بالا می رود و احتمالاً فساد، فحشا، اعتیاد، دزدی و .. بیشتر گریبان جوانان را خواهد گرفت. آیا به ابعاد وحشتناک و عواقب اجتماعی چنین طرح هایی فکر کرده اند و بعد آن را تصویب می کنند؟ یقنناً قضیه به این سادگی ها نخواهد بود و ابعاد مشکلات یقه همه را خواهد گرفت از جمله ثروتمندان و بقیه را ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل