بازدید 4459

انتشار کارت آزمون دندانپزشکی و داروسازی

کد خبر: ۹۹۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 25 July 2020

کارت ورود به جلسه آزمون های «ملی دندانپزشکی»، «ارزشیابی داروسازی» و «ارتقای دانش آموختگان داروسازی» منتشر شد.

به گزارش مهر، آزمون‌های «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» چهارشنبه ۸ مردادماه برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون‌های «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» از امروز شنبه ۴ مرداد در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

داوطلبان تا ساعت ۹ صبح دوشنبه ۶ مرداد فرصت دارند از طریق سایت sanjeshp.ir کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت کنند.

این سه آزمون به صورت همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی سطح شهر تهران به صورت الکترونیک برگزار می شود.

نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور برای داوطلبانی که مدارک تحصیلی خود را خارج از کشور اخذ کرده اند برگزار می شود. میزان دوره تکمیلی پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود. معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی نیز برای فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور که قبل از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی در خارج از کشور شروع به تحصیل کرده اند، برگزار می شود.

به این داوطلبان اجازه داده می‌شود پس از قبولی در آزمون ورودی در دوره دکتری عمومی داروسازی با پرداخت شهریه در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه تحصیل دهند.

همچنین مرحله نظری سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور طبق قوانین و مقررات به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی برگزار خواهد شد. این آزمون فقط برای افرادی برگزار می شود که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند.

آزمون دارای دو بخش اختصاصی و علوم پایه است که پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر