بازدید 12909

منحنی ارز در حال پایین آمدن است

سخنگوی دولت با اعلام اینکه منحنی ارز در حال پایین آمدن است، قیمت واقعی ارز را بسیار پایین تر از قیمت فعلی آن برشمرد .
کد خبر: ۹۹۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 21 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در ابتدای نشست هفتگی خود با خبرنگاران با بیان اینکه ما امروز سفر نخست وزیر عراق به کشور را داریم، اظهار کرد: امیدواریم گفت‌وگوهای سازنده برای ترسیم چارچوب های کاری آینده و تعمیق بیشتر همکاری‌ها را داشته باشیم.

دستور کار دولت درباره رابطه با همسایگان

وی ادامه داد: ایشان در شرایطی وارد کشور می‌شوند که ارتباط با همسایگان و بیشتر شدن این روابط را در دستور کار دولت قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به تصویب سند راهبردی توسعه گردشگری در دولت گفت: از دیگر مصوبات ما همین سند بوده است و ضرورت آمادگی لازم برای گسترش گردشگری حتی در شرایطی که کرونا این صنعت را با مشکلاتی مواجه کرده است، را مورد توجه قرار دادیم.

قیمت واقعی ارز بسیار پایین تر از قیمت فعلی آن است

وی ادامه داد: در جلسات پی‌درپی دولت موضوع بازار هم مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه منحنی ارز در حال پایین آمدن است و این در نتیجه تلاشهای بانک مرکزی برای بازگشت ارز به قیمت واقعی خود است و در زمینه بازگشت ارزهایمان به کشور هم اقدامات مناسبی از سوی وزارت خارجه و اقتصاد انجام شده است.

سخنگوی دولت عنوان کرد: در کنار عامل‌های اقتصادی و تحریم ها در مورد بالا رفتن قیمت ارز، فشار روانی که در این زمینه وجود داشت و کارهایی که سودجویان و بدخواهان دنبال می‌کردند هم تاثیر داشت. قیمت واقعی ارز بسیار کمتر از قیمتی است که امروز در بازار است و این افزایش قیمت مصنوعی و ناپایدار است و هم طرف عرضه و هم تقاضا این را در بازار نشان می‌دهد.

ربیعی تاکید کرد: بالابردن تولید داخلی نه تنها تقاضای ارز را کاهش داده که به پایین آمدن قیمت‌های کالاها هم کمک می‌کند. انتظارات افزایش قیمت ارز و پیگیری ایجاد جو روانی درباره آن از سوی رسانه‌های خارجی و فضای مجازی سبب می‌شد که مردم پول‌های ریز و خرد خود را هم به سمت این بازار ببرند.

اتباع خارجی میتوانند از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند

ربیعی همچنین با اشاره به مصوبه دیگر هیات دولت در هفته اخیر تصریح کرد: پوشش بیمه سلامت برای افراد خارجی مقیم در هیات وزیران مصوب شد، به این معنا که کلیه خارجی‌های مقیم کشور مشمول این طرح هستند و می‌توانند از بیمه سلامت استفاده کنند. البته ۱۰۰ درصد سرانه خدمات درمانی را باید پرداخت کنند اما این طرح علاوه بر کار انسان‌دوستانه موجب درمان به موقع اتباع خارجی و ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

آخرین تصمیمات در مورد عزاداری در ماه محرم

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: مراسم محرم و عزاداری امام حسین (ع) برای همه ما اهمیت دارد. ما در دولت از سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حوزه علمیه قم پیشنهاداتی را دریافت کرده‎ایم که قرار است این موارد را در جلسه کمیته انتظامی و امنیتی ستاد مبارزه با کرونا مورد بررسی قرار دهیم.

ربیعی ادامه داد: وزارت بهداشت و مسئولان این وزارتخانه مواردی که پیشنهاد شده را مورد بررسی قرار می‎دهند تا ببینند رعایت پروتکل‎های بهداشتی تا چه اندازه در این پیشنهادات قابل انجام است و تصور می‎کنیم که بتوان نتایج را در این زمینه برای جلسه بعدی ستاد ملی کرونا آماده کنیم و بتوانیم با شرایط مطلوب و مناسبی عزاداری داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵
بدبخت اون افرادی که رفتند دلار 25 هزاری خریدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
صبر داشته باشند ضرر نخواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
سر دلار ۱۸ تومنی هم از این اراجیف زیاد گفتید. اما دیدید که دلار تا ۲۶ هم رفت الان هم دیری نخواهد پایید که دلار مجددا به بالای ۲۶ برمیگرده و این بار از ۳۰ هم عبور می‌کنه. شما بپا پولت(اگه چیزی اصلا داری) روز به روز بی ارزش تر نشه، لازم نکرده نگران اونایی که دلار بیست و پنجی خریدن باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
خخخخخخخ. شما خودشو ناراحت نکن. اون افرادی که دلار 25 هزاری خریدن هر چی پایین تر بیاد بازم میخرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
مردم فریب شانتاژهای روانی رانخورید:
دلار امروز تا ۲۱۲۰۰ وسکه تا ۱۰ میلیون تومان پایین امد ولی بعدازان روند صعودی داشت ودراین لحظه (ساعت۱۴:۲۱)نرخ دلار ۱۲۷۰۰ وسکه ۰۲۰۰۰۰۰ تومان است !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
فکر کردی مردم نمی دونن کار خود دولته؟!
مردم گوششون از این حرفا پره. چند ساله که از حرفا رو میشنون اما دلار در کل روندش صعودیه
در عوض منحنی آمار سکته دلالان رو به بالاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
شماها چقدر ساده ایدئ که فکر میکنید دلالها قیمت دلار را بالا می برند! این کار خود دولت است و. به ریش مردم میخندئدئ
از 11یا 12 هزار تومن رسوندید به 25 حالا 2یا3هزار تومن کمتر شده بدو بدو صداشو دراوردید؟این چند وقت کجا بودید؟
سرمایه گذاران در بازار ارز وطلا فریب شانتاژهای روانی رانخورید و ارزوسکه های خودرامفت ازدست ندهید:
دلار امروز تا ۲۱۲۰۰ وسکه تا ۱۰ میلیون تومان پایین امد ولی بعدازان روند صعودی داشت ودراین لحظه (ساعت۱۴:۲۱)نرخ دلار ۱۲۷۰۰ وسکه ۱۰۲۰۰ هزار تومان است !!!
یکی نیست از این آقاهه بپرسه اکر ارز واقعا روبه پایین هست چرا قیمت همه چیزرو به بالاست؟ همین دئیرو.ز پریروز قیمت خودرو رسما سی دئرصدئ افزایش پیدئا کردئ!!!!
اززمان روی کارآمدن دولت جدیدقیمت دلاربیش ازهشت برابرترقی کردرکوردتاریخی زداکنون بایدشادی کنیم که باتلاشهای زیادتوانستنددلاررابه ترقی بیش ازهفت برابربرسانند به مرگ گرفته شدیم که به کروناراضی شویم وچه کیفی میکنیم
یادمه همین 2 سال پیش هم که دلار به 13 تومن رسید حسن آقا گفتن قیمت دلار این نیست و 8 تومنم نیست و نهایت 5 تومنه!!!
ولی هر کی تو همون نوک قله هم که خرید و نفروخت برد کرد و دلار 13 تومنش شد 26 تومن...!!!
حالا شما بیا بگو 26 تومنیه ضرر کرد 2 سال دیگه که 50 تومن شد میبینی کی ضرر کرده!!!
دوستان فریب نخورید:
ساعت ۱۵:۳۰
دلار (اسکناس) ۲۲۴۰۰
دلار (حواله) ۲۲۶۰۰
سکه ۱۰۵۰۰۰۰۰
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی