بازدید 13500

قدردانی رضایی از مرد ناجی در حادثه کلینیک سینا

دکتر محسن رضایی در دیدار با «عنایت آزغ» جوان نجات‌دهنده ۱۱ زن و یک کودک در آتش‌سوزی کلینیک سینا از وی و پدرش تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۹۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 20 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصحلت نظام ، دکتر رضایی عصر روز یکشنبه 29 تیرماه میزبان «عنایت آزغ» بود و از ایثار و شجاعت این جوان در نجات ۱۱ زن و یک کودک در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا قدردانی و یک جلد کلام الله مجید به وی اهدا کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از این جوان به غیرت مردان ایل بهمئی اشاره کرد و گفت: سپاسگزار شما هستیم که کاری انسانی و انقلابی انجام دادی. داستان غیرت تو نشان دهنده وجود انسان دوستی در سرشت و گوهره پاک توست.

دکتر رضایی با شنیدن روایت این جوان از شامگاه حادثه کلینیک سینا گفت: ما از شما تشکر می کنیم که جان خود را کف دست گرفتی و چندین طبقه را در آتش و انفجار بالا رفتی و هموطنانت را رها نکردی.

در این دیدار عنایت آزغ با شرح حادثه گفت: در کنار خیابان مشغول دستفروشی بودم که متوجه آتش و دود شدم. وسائلم را رها کردم و به سوی ساختمان در حال حریق دویدم. آتش به سقف های کاذب رسیده بود و کپسول های اکسیژن را احاطه کرده بود. ورودی جلوی ساختمان به خاطر حجم آتش و انفجار کپسول ها مسدود بود. از محلی که قبلا بلد بودم وارد شدم و چند زن که یکی باردار بود و یک کودک و یک مرد بیهوش را در طبقه چهارم آنجا دیدم. ابتدا سعی کردم با دست خالی شیشه ها را بشکنم که مجروح شدم. به وسیله یک آهن، شیشه ها را شکستم و دود خارج شد. از پنجره ها بالا رفتم و خودم را به آنها رساندم. توانستم چند نفر را به پشت بام برسانم و از آنجا به ساختمان مجاور منتقل کردم و خیلی متاسف شدم که دو نفر را نتوانستم نجات بدهم. دوست داشتم از جان خودم بگذرم تا همه را نجات بدهم.
وی خطاب به سرلشگر پاسدار محسن رضایی گفت: من یک عمر دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم. از دیشب که خبر این دیدار را به من دادند، ثانیه شماری می کردم تا خدمت برسم. برای من شما و سردار سلیمانی، الگو بودید. شجاعت را از شما قهرمانان یاد گرفتیم.

دکتر رضایی در این دیدار همچنین با پدر عنایت آرغ به گفتگو نشست و ضمن جویا شدن از احوال مردم ایل بهمئی گفت: الحمد الله بهمئی ها، نام نیکی از خود در همراهی با انقلاب اسلامی، نظام و امام و رهبری به جای گذاشته اند. تربیت این شیرمرد را به شما تبریک می گوییم و از شما می خواهم که سلام من را به مردم آن منطقه برسانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر