بازدید 15040
۸

فروش سهمیه بنزین تخلف و پیگیرد قانونی دارد

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در خصوص فروش سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی در محل جایگاه‌های عرضه سوخت هشدار داد و آن را تخلف و منجر به پیگیرد قانونی دانست.
کد خبر: ۹۹۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 19 July 2020

 

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان فارس علی مبشری، گفت: بعد از اصلاح نرخ قیمت حامل‌های انرژی شاهد فروش سهمیه سوخت خودروهای شخصی و عمومی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت هستیم که این موضوع تخلف بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی ادامه داد: نحوه استفاده از کارت سوخت توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قابل پیگیری است و در صورت اثبات تخلف، برای مالک کارت جریمه نقدی اعمال خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس به جایگاه داران نیز در این رابطه هشدار داد و اضافه کرد: در صورتی که مشخص شود جایگاه‌های عرضه سوخت به هر نحوی در فروش غیرقانونی سوخت دخالت دارند تخلفات آنها در کمیته رسیدگی به تخلفات شرکت فرآورده‌های نفتی بررسی شده و به مجازات‌هایی همچون جریمه نقدی و تنزل رتبه محکوم خواهند شد.

مبشری با بیان اینکه طی ۲ ماه گذشته به بیش از ۱۰۰ پرونده با موضوع عرضه خارج شبکه در جایگاه‌های عرضه سوخت در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است، افزود: فروش سهمیه سوخت طبق قانون، عرضه خارج از شبکه تلقی شده و متخلفین به مسدود شدن کارت سوخت و جریمه نقدی به میزان ۲ تا ۵ برابر نرخ fob محکوم خواهند شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از شهروندان تقاضا کرد چنانچه تخلفاتی از این قبیل را مشاهده کردند مراتب را به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

منبع: مهر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
یعنی میخواد بگید مردم اختیار مال خودشون رو ندارن بگید کم دستشون رو با شرکت نفت تو یه کاسه کنن
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
دستشویی رفتن در پمپ بنزین هم خلاف قانون است که به مردم اجازه ورود به دستشویی را نمی دهند
طرف دوست داره سهمیه شو بفروشه به شما چه ربطی داره مال خودشه!!!!!!!
سه برابر كردن قيمت بنزين وپنچ برابر كردن قيمت خودرو ايا پيگرد قانوني ندارد
عمو جون اختلاس اصلی جای دیگه هست مردی یخه اونا را بچسب
عجب! همیشه در سهمیه بندی عنوان می شود با این کار قصد داریم یارانه سوخت به همه به یک میزان برسد و هرکسی صرفه جویی کند می تواند از عواید صرفه جویی خود سود اقتصادی ببرد! با توجه به این ایده و دلیل کاذبی که از طرف تصمیم گیران همیشه در بوق و کرنا می شود غیرقانونی بودن فروش سهمیه بنزین حرف پوچی است ....
طرف داره سهم خودش رو میفروشه باید بابت اینم از شما اجازه بگیره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما بگید که طی این هشت ماه با درآمد حاصل از فروش بنزین 3000 تومانی چه کردین؟ چند خودرو به ناوگان عمومیاضافه کردید؟ چقدر کیفیت خودرو را بالا بردید؟ چه کار زیربنایی گردید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
این از بیچارگی و بد بختیه مردم فقر دارد بیداد میکنه مثل زمان قدیم که میرفتن کوپن میفروختن زمانی میتوانید بگویید جرم دارد که مردمو در فقر و فساد نذارید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر