بازدید 10583
۴
قلعه نویی رده دوم را هم از دست داد

تراکتور فینال سهمیه آسیایی را از سپاهان برد

شاگردان ساکت الهامی با پیروزی در این بازی حساس ۴۴ امتیازی شدند و به رتبه دوم جدول رسیدند تا گام بلندی برای رسیدن به سهمیه آسیایی بردارند. تیم سپاهان نیز با ۴۲ امتیاز به رتبه سوم جدول سقوط کرد.
کد خبر: ۹۹۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 17 July 2020

هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال با پیروزی بزرگ تیم تراکتور مقابل سپاهان در تبریز پیگیری شد تا قلعه نویی رده دوم جدول را هم تقدیم رقبا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین دیدار روز دوم از هفته بیست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک تیم تراکتوری‌ها خاتمه یافت.

احسان حاج‌صفی در دقیقه ۱۴ و رضا اسدی در دقیقه ۳+۴۵ برای تراکتوری‌ها و سروش رفیعی دقیقه ۲۲ برای سپاهان در این بازی گلزنی کردند. قضاوت دیدار تراکتور - سپاهان را محمدحسین زاهدی‌فرد بر عهده داشت. او در این بازی به ساکت الهامی (سرمربی)، اکبر ایمانی، سعید مهری و رشید مظاهری از تراکتور و سعید آقایی و سیدمحمدرضا حسینی از سپاهان کارت زرد نشان داد. او همچین سعید الهویی مربی تیم سپاهان را نیز در دقایق تلف شده بازی از زمین اخراج کرد.

شاگردان ساکت الهامی با پیروزی در این بازی حساس ۴۴ امتیازی شدند و به رتبه دوم جدول رسیدند تا گام بلندی برای رسیدن به سهمیه آسیایی بردارند. تیم سپاهان نیز با ۴۲ امتیاز به رتبه سوم جدول سقوط کرد.

شرح گل‌ها:

تراکتور ۱ - سپاهان صفر (دقیقه ۱۴: احسان حاج‌صفی): اکبر ایمانی توپ را به جناح چپ زمین انتقال داد که در ادامه ارسال میثم تیموری و پاس به عقب رضا شکاری با سینه را احسان حاج‌صفی با شوت روی پای استثنایی به کنج دروازه سپاهان فرستاد تا تراکتور در اولین حمله جدی به گل برسد.

تراکتور ۱ – سپاهان ۱ (دقیقه ۲۲: سروش رفیعی): ارسال محمد کریمی را سروش رفیعی با مهار توپ و شوت در حالت درازکش وارد دروازه تراکتور کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

تراکتور ۲ - سپاهان ۱ (دقیقه ۳+۴۵: رضا اسدی): سانتر تماشایی حاج‌صفی از روی کرنر سمت چپ زمین را رضا اسدی با پرش عالی و ضربه سر چکشی تبدیل به گل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یاشاسین تیراختور.
از زمانی که قلعه نویی به سرمربی گری تیم ملی نه گفت مشکلات زیادی به کمک داوران و کمیته انضباطی پیدا کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
بله از گل آفساید سپاهان مشخصه
خیلی مشکلات زیادی پیدا کرد!
تراکتور سپاهان
دو قهرمان ایران
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی