بازدید 13259
۸

عبور مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۱۴ میلیون تن/ سرعت گرفتن شیوع در جهان

پس از مدت‌ها که هر ۵ روز شاهد افزایش یک میلیون نفری مبتلایان کرونا در سراسر جهان بودیم، با سرعت گرفتن این روند در روز‌های اخیر، اکنون پس از ۴ و نیم روز یک میلیون نفر به شمار مبتلایان کووید-۱۹ افزوده شده است. افزایشی که یکی از دلایل سرعت گرفتن آن، گسترش و شیوع شدید ویروس در آمریکای جنوبی است که در فصل زمستان به سر می‌برد.
کد خبر: ۹۹۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 17 July 2020
تابناک اجتماعیروند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در سراسر جهان، با سرعت ادامه دارد تا جایی که دقایقی قبل شاهد عبور تعداد مبتلایان از مرز ۱۴ میلیون نفر بودیم.

عبور مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۱۴ میلیون تن/ شیوع ویروس در جهان سرعت گرفته استبه گزارش «تابناک»؛ پس از مدت‌ها که هر ۵ روز شاهد افزایش یک میلیون نفری مبتلایان کرونا در سراسر جهان بودیم، با سرعت گرفتن این روند در روز‌های اخیر، اکنون پس از ۴ و نیم روز یک میلیون نفر به شمار مبتلایان کووید-۱۹ افزوده شده است. افزایشی که یکی از دلایل سرعت گرفتن آن، گسترش و شیوع شدید ویروس در آمریکای جنوبی است که در فصل زمستان به سر می‌برد.

دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که همچنان ایالات متحده آمریکا بالاترین شمار مبتلایان را با حدود سه میلیون و هفتصد هزار نفر را به خود اختصاص داده و رتبه دوم در اختیار برزیل است که حالا بالغ بر ۲ میلیون مبتلای (دقیقا ۲,۰۱۵,۳۸۲ مبتلا) قطعی شناسایی کرده است. دو کشوری که در پی آن‌ها هند با کمی بیش از یک میلیون مبتلا (دقیقا ۱,۰۱۷,۱۱۶ مبتلا) قرار دارد.

طبق این آمار، روسیه با حدود ۷۶۰ هزار، پرو با بیش از ۳۴۰ هزار، آفریقای جنوبی و مکزیک با بیش از ۳۲۴ هزار و شیلی کمی کمتر از این تعداد در رتبه‌های چهارم تا هشتم جدول قرار می‌گیرند و پس از آن‌ها اسپانیا، بریتانیا و ایران رتبه‌های نهم تا یازدهم را به خود اختصاص داده اند.

این در حالی است که بر اساس آمار‌ها شمار جان باختگان کووید در جهان در مرز ششصد هزار نفر (دقیقا ۵۹۳,۸۹۰ نفر) است. آماری که بالغ بر یک سوم آن یعنی کمی بیش از ۲۱۸ هزار تن از ایشان متعلق به دو کشور ایالات متحده آمریکا و برزیل است و پس از آنها، بریتانیا، مکزیک، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، ایران و پرو رتبه‌های سوم تا دهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

نکته جالب توجه دیگر در آمار‌های رو به رشد جهانی، افزایش خوشایند آمار بهبود یافتگان است که از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تن عبور کرده است؛ آماری که رتبه اول و دوم آن در اختیار آمریکا و برزیل با بیش از ۳ میلیون بهبودیافته است و جایگاه کشورمان در آن رتبه ششم جهان است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
در جهانی که 7 میلیارد جمعیت داره، کلا 600 هزار نفر فوت شدن، به نظرم رقم زیادی نیست، و نباید اینقدر قرنطینه سفت و سخت بشه، فشار اقتصادی خیلی سخت تر از کروناست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
ترامپ آینده! هاوار یو؟اینکار مدیریت میخواد نه عقاید چکشی....
آب فراوان بنوشید
قرص ویتامین د هر دو هفته یکبار
اسفناج و سبزی و گوجه بخورید
عدسی و نخود و ....
تخم شربتی و عرق گل نسترن و ...
خواب و استراحت کافی داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
اینجورامنیست داداش.من اغلب اینکارا رو کردم و بنیه قوی هم دارم.جوری که یه غذای مسموم که اغلب افراد یه مجلس خونوادگی رو مسموم کرد منو به دل درد انداخت یا سه سالی میشه که من از گلو درد فقط یه خارش سطحی گلو نصیبم میشه و سرماخودگی هم نگرفتم و اما جوری کرونا گرفتم که پنجشنبه جمعه سه هفته قبل فاصله کمی با مرگ داشتم.سرفه با خلط خونی و تنگی نفس شدید امونم رو بریده بود.بعد درست تو لحظه ای که دیگه به مادر مرحومم فکر میکردم و شهادتین میگفتم ول کرد!!!!!!و این برگشتو کاملا حس میشه کرد.صعود بیماری من 12 روز طول کشید(5 روز شدید) ولی تا بهبودی فقط سه یا چهار روز.الان به نظر کاملا سلامتم اما امروز که ماشینو شستم فهمیدم دیگه اون آدم قبلی نیستم چون نفسم میگیره و به هن هن میوفتم.....کرونا رو جدی بگیر مومن چون اگه دلش بخواد میکشتت.40 ساله معمار بدون بیماری زمینه ای وورزش متوسط (دویدن صیحگاهی)
بوی مرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
اسفند هم دود کنید
سکنجبین رو با موز بخورید
ماست رو با شکر
قبل از خواب عرق نعنا قرقره کنید
موهاتون رو با گلاب بشورین
مسواک یادتون نره
اگه آمار مبتلایان در جهان ۱۴ میلیون نفره . پس چرا روحانی گفته مبتلایان در ایران ۲۵ میلیون نفره
اگه آمار مبتلایان در جهان ۱۴ میلیون نفره . پس چرا روحانی گفته مبتلایان در ایران ۲۵ میلیون نفره
عبور مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۱۴ میلیون تن/ سرعت گرفتن شیوع در جهان:
آمار رئی بیش از 25 میلیون نفر رئیس دولت ایران را پذیریم یا آمار 14 میلیونی ایران. !!! ممکن است آمار جهانی منهای امار ایران است!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر