بازدید 21357
محمد کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه امامی به ۱۱ میلیون تومان رسید/ بازار در حال اشباع شدن است/ قیمت ها بی سابقه است!

بازار طلا و سکه در هفته‌ای صعودی به آخرین روز هفته رسید و برای اولین بار در تاریخ، شاهد رونمایی از قیمت گذاری سکه در کانال یازده میلیونی بود.
کد خبر: ۹۹۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 16 July 2020
قیمت سکه امامی به ۱۱ میلیون تومان رسید/ بازار در حال اشباع شدن است/ قیمت ها بی سابقه است!
بازار طلا و سکه در هفته‌ای صعودی به آخرین روز هفته رسید و برای اولین بار در تاریخ، شاهد رونمایی از قیمت گذاری سکه در کانال یازده میلیونی بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (پنجشنبه بیست و ششم تیرماه ۹۹) بازار طلا و سکه، همانند روز‌های گذشته، با توجه به رشد نرخ ارز و نوسان نرخ جهانی طلا، شاهد رشد قیمت‌ها هستیم.

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی در خصوص بازار امروز با اشاره به افزایش قیمت دلار از ۲۳۵۰۰ تومان در شروع هفته به رقم ۲۴۱۰۰ تومان در پایان هفته، اظهار داشت: قیمت طلا و سکه در طول هفته‌ای که گذشت به دلیل رشد نرخ ارز، با افزایش همراه بود. در این میان، رفته رفته شاهد کاهش تقاضا در بازار هستیم و این عامل، باعث کاهش حباب سکه شده است. وی در خصوص چرایی کاهش تقاضا در بازار گفت: روند قیمت‌ها برای خریدار و فروشنده، به نقطه اشباع رسیده است و آن دسته از خریداران که قصد خرید سکه و طلا داشتند، تا قبل از این قیمت ها، اقدام به خرید کردند و از روز گذشته، شاهد کاهش نسبی تقاضا در بازار هستیم و در نتیجه حباب سکه امامی از یک میلیون و ۵۰ هزار تومان در اولین روز هفته به سطح ۸۰۰ تومان در بازار امروز رسیده است.

کشتی آرای در خصوص روند بازار روز‌های اخیر بازار طلا و سکه گفت: در مجموع قیمت‌ها در حال افزایش، رکورد‌ها جدید و قیمت‌ها بی سابقه بوده است.  
قیمت سکه امامی به ۱۱ میلیون تومان رسید/ بازار در حال اشباع شدن است/ قیمت ها بی سابقه است!


محمد کشتی آرای عضو اتحادیه طلا و جواهر تهرا در خصوص آخرین قیمت‌ها در پایان هفته اظهار داشت: با پایان فعالیت بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته، هر اونس طلا به رقم ۱۸۰۶ دلار رسید که نسبت به اول هفته تقریبا ۷ دلار افزایش داشته است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به شروع هفته، ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادای طرح جدید (سکه امامی) برای اولین بار در تاریخ بازار، به رقم ۱۱ میلیون تومان رسید که نسبت به ابتدای هفته، ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز شنبه، ۲۵۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر ربع سکه بهار آزادی در معاملات امروز، ۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به اول هفته، ۱۸۰ هزار تومان رشد داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز به رقم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به ابتدای هفته، ۱۵۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

کشتی آرای در ادامه افزود: هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به  اول هفته، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در پایان فعالیت بازار امروز، به رقم یک میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به اولین روز هفته، گرمی ۶۲ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
سلام. خسته نباشی تابناک جان. به خدا بعضی اوقات بی خبری نوعی خوش خبری است. این اخبار اعصاب خرد کن چه مشکلی را از جامعه حل می کند؟؟؟؟
یکساله بورس هرروز ۵ درصد رشد کرده حالا نوبت ارزوطلاست که به اندازه رسیدن به رشد ۱۸ برابری بورس رشدکنه !
الان چند نفر بعنوان سلطان سکه باید دستگیر بشن ؟؟!! خنده دار بود که سکه قیمتش کمتر از سه میلیون بود و یه نفر اعدام شد و الان یازده میلیون شده
وطنم ای شکوه پا برجا
قیمت جوانی و عمر ما که این جوری سیاه شد، چقدر بودش ؟
اگه به مسئولین محترم برنمیخوره یه فکری به حال ابن بی ثباتی بکنید اگه هم بلد نیستید کناربکشید
میزان افزایش هر مثقال اشتباه نوشته شده
باز هم نخریم، قراره از این هم ارزونتر بشه؟!!
چرا این دولت که بالاترین ذخایر طلا را دارد قدمی در راستای عرضه نامحدود طلا برنمیدارد؟ طلا که دلار نیست، ضمنا مردم طلا را که حواله نمیکنند و نزد بانک ها سپرده میگذارند.
طلای 5 میلیونی به 11 میلیون رسیده.
سکه تا اسفند به ۲۰ تومن خواهد رسید.
مبارکمون باشه
خسته نباشید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار