بازدید 14298
۳
واکنش

کتمان عجیب ۳ پنجره محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات

کد خبر: ۹۹۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳ 16 July 2020

در حالیکه شواهد می‌گوید باشگاه پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و این ضعف مدیران کنونی را می‌رساند اما این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده؛ هیچ‌گونه حکم محرومیتی از سوی فیفا یا دیگر مراجع بین‌المللی به باشگاه ابلاغ نشده است و خبر اعمال محرومیت به هیچ‌وجه صحت ندارد!

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که در دوره رسول پناه ید طولایی در کتمان اخبار مختلف دارد، در این اطلاعیه آورده است: در پی نگرانی‌های پیش آمده برای هواداران از ناحیه انتشار شایعاتی مبنی بر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات به روی باشگاه پرسپولیس از سوی منابع غیر رسمی، باید به اطلاع عموم هواداران عزیز و افکار عمومی برساند که این خبر به هیچ‌وجه صحت نداشته و هیچ حکمی از سوی مراجع بین‌المللی علیه باشگاه ابلاغ نشده است.

کتمان عجیب ۳ پنجره محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات

در این ارتباط، همان‌طور که پیش از این مورد تاکید قرار گرفت، باشگاه پرسپولیس در جریان پرونده ایوانکوویچ و دستیاران او در مهلت قانونی نسبت به ارجاع پرونده به CAS اقدام کرد. با توجه با ایراد‌های شکلی نسبت به ضمائم ارسالی نامه‌ای از سوی آن دادگاه ارسال شد که با رفع اشکال، پاسخ مناسب همین امروز ارسال گردید. این در حالی بود که با توجه به زمان‌بر شدن این روال، کمیته انضباطی فیفا در روز‌های گذشته در ارتباط با پرونده نامه‌ای را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

بنا بر توضیح معاونت حقوقی باشگاه، کمیته انضباطی فیفا، حتی با این فرض که باشگاه پرسپولیس نسبت به ارجاع موضوع به دادگاه عالی ورزش اقدام نمی‌کرد با توجه به تاریخ اعلامی در نامه ارسالی خود، زمانی در چند هفته آینده را برای رسیدگی به موضوع تعیین کرده بود و بر این اساس ممکن نیست قبل از این تاریخ اقدام به اعلام نظر یا صدور رای نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تابناک چند روز پیش نوشتی شش رکورد فوق العاده پرسپولیس در این فصل لیگ برتر . حالا دروغ و رکورد جریمه و محکومیت و پرداخت پول بیت المال برای سو مدبریت آنهم تو این اوضاع اقتصادی را هم اضافه کن
آقا جو ندهید ما اصلا در این مملکت چیزی به نام دروغ نداریم !!!!
وزير تا حالا مشكلات تيمش را حل كرده از اين به بعد هم حل خواهد كرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان