بازدید 10345

ایران زوم؛ فروش آنلاین کالاهای ایرانی در بازار خاورمیانه و آسیای مرکزی همراه با توسعه بازار داخلی

یک شرکت ایرانی، قصد دارد در کنار توسعه بازار کالاهای ایرانی در داخل کشور، راه جدیدی را برای صادرات کالاهای ایرانی به بازارهای منطقه‌ای و جهانی باز کند. این شرکت، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، جهت توزیع بهینه کالاهای ایرانی، بخش آنلاین فروشگاهی خود که بخشی از شبکه فروش گروه بازرگانی ایران زوم است را در کنار شش فروشگاه فیزیکی شهر تهران، سازماندهی و فعال کرده است.
کد خبر: ۹۹۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 15 July 2020
ایران زوم؛ فروش آنلاین کالاهای ایرانی در بازار خاورمیانه و آسیای مرکزی همراه با توسعه بازار داخلی
یک شرکت ایرانی، قصد دارد در کنار توسعه بازار کالاهای ایرانی در داخل کشور، راه جدیدی را برای صادرات کالاهای ایرانی به بازارهای منطقه‌ای و جهانی باز کند. شرکت دیریانچی بعد از کسب موفقیت در بازارهای بین المللی مخصوصا اوراسیا با تمرکز بر فروش کالاهای ایرانی، از اواخر سال 1398 با افتتاح فروشگاه‌های فیزیکی و مجازی با نام ایران زوم فعالیت خود را در ایران  شروع کرد. این شرکت، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، جهت توزیع بهینه کالاهای ایرانی، بخش آنلاین فروشگاهی خود که بخشی از شبکه فروش گروه بازرگانی ایران زوم است را در کنار شش فروشگاه فیزیکی شهر تهران، سازماندهی و فعال کرده است.
ایران زوم؛ فروش آنلاین کالاهای ایرانی در بازار خاورمیانه و آسیای مرکزی همراه با توسعه بازار داخلیحامد ذوالفقاری، موسس و رییس هیات مدیره این مجموعه، در این خصوص گفت: معمولا شرکت های فروش آنلاین با دو شیوه کاری اداره می شوند. برخی از آنها پنل های کاربری در اختیار فروشندگان و تامین کنندگان قرار می دهند و در ازای خدمات بازاریابی و گاه ارسال، درصد سود خود را اخذ می کنند. در این روش، سامانه فروش آنلاین مداخله ای در فرایند قیمت گذاری ندارد و ممکن است قیمت ها بیشتر از بازار فیزیکی باشد. اما ایران زوم کالا از روش دوم یعنی تامین کالا از منابع با کیفیت و قیمت بهینه استفاده می کند تا مصرف کننده ها به کالای مطلوب تر و با قیمت مناسب، دسترسی داشته باشند. 
وی افزود: در فروشگاه آنلاین ایران زوم، دو روش برای ارسال محصولات پیش بینی شده است. یکی استفاده از شبکه پستی کشور است که بر اساس آن، کالاها تا 48 ساعت به هر نقطه از کشور ارسال می شوند. روش دوم نیز ارسال مستقیم است که در فاصله 1 تا حداکثر سه ساعت، کالا در تهران به دست مشتریان می رسد. این روش معمولا در فروشگاه های بزرگ آنلاین با مشکلاتی همراه بوده است. به همین دلیل گاهی برخی از شهروندان برای سفارش های فوری خود، با مشکل مواجه بودند. ما با تکیه بر تجارب خود، درصدد هستیم که مشتریان، بتوانند خریدی آسان و  بانشاط داشته باشند.
ذوالفقاری درباره سایر خدمات این مجموعه گفت: از دیگر مزیت های ایران زوم، ارایه خدمات به صورت آنلاین است. مثلا خدمات اعزام پزشک، دریافت نمونه آزمایش های خون، دیابت، کرونا  و ارسال نتایج، خدمات دامپزشکی و برق کش ساختمان ، نیروهای خدماتی و.... قابلیت سفارش در این سامانه را دارد. انتظار داشتیم که بتوانیم دارو را نیز مطابق نسخه های پزشکی به صورت آنلاین به دست مشتریان برسانیم که متاسفانه هنوز مجوزهای لازم در این خصوص صادر نشده است.
گفتنی است تیم مدیریت ایران زوم از تجربه تجارت فرامرزی به ویژه در خاورمیانه و آسیای میانه برخوردارند و به همین دلیل، انتظار می رود در فاز دوم فعالیت های این مجموعه در نیمه دوم سال 1399، شاهد فروش آنلاین کالاهای ایرانی در منطقه اوراسیا باشیم تا تولیدکنندگان برتر بتوانند محصولات خود را بدون مشکل تحریم ابتدا در اوراسیا و سپس در سراسر دنیا عرضه نمایند.
 ایران زوم در حال حاضر 2000 نفر از هموطنان را به صورت مستقیم و 5000 نفر را نیز  به شکل غیرمستقیم، برای خدمت رسانی به مردم، به خدمت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل