بازدید 14851
۳

آخرین جزئیات از دو تصادف فوتی در تهران

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب، آخرین جزئیات از دو تصادف فوتی در تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۹۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 15 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از  میزان، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۰۲:۴۰ بامداد امروز، یک دستگاه سواری پژو پارس در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در حال حرکت بوده که به علت تخطی از سرعت و عدم توجه به جلو با موانع فیزیکی محوطه کارگاهی برخورد و پس از ورود به محوطه کارگاهی با احدی از کارگران برخورد و پس از طی مسافت حدوداً ۸۰۰ متر به سمت راست منحرف و با جدول حاشیه بزرگراه برخورد و با ۲ اصله درخت برخورد که باعث واژگونی پژو پارس می‌گردد.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راننده فردی مذکر حدوداً ۳۰ ساله در محل فوت و سرنشین فردی موُنث حدوداً ۳۰ ساله مصدوم و همچنین یک نفر کارگر مصدوم میگردند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل میشوند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و در طول مسیر به تابلو و علائم توجه نمایند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت کردند با سرنشینان و... خودداری نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پیمانکاران که در سطح معابر شهری مشغول فعالیت هستند از علائم و تجهیزات ایمنی کافی استفاده نمایند تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

فوت راننده پژوی پارک شده

سرهنگ مومنی گفت: ساعت ۱۶:۰۰ روز سه شنبه، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل اتوبان تهران_کرج یک دستگاه سواری جک در حال حرکت بوده که با یک دستگاه سواری پژو پارس که در منتهی الیه سمت راست پارک بوده و راننده به صورت پیاده در قسمت جلو خودرو ایستاده بوده برخورد که در اثر شدت ضربه راننده سواری پژو پارس در محل حادثه فوت می‌کند.

وی توصیه کرد: رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت کردند با سرنشینان و... خودداری نمایند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: رانندگان در هنگام خرابی وسیله نقلیه و توقف اضطراری در معابر بزرگراهی تلاش کنند وسیله نقلیه را از سطح محور بزرگراهی خارج نمایند و در پهلوگاه‌ها توقف دهند و در قسمت عقب وسیله نقلیه با فاصله مناسب علائم هشدار دهنده قرار دهند و راننده از وسیله نقلیه فاصله گرفته و در محل امنی بایستد و تقاضای کمک از شرکت‌های امداد خودرو جهت انتقال خودرو را نماید تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
بعضی مواقع موانع در جاده ها برای انجام ساخت و ساز و کارهای عمرانی بدون علامت توجه وچراغ هشدار در مسیر رانندگی کار گذاشته میشوند که در تاریکی شب اصلا از دور قابل مشاهده نمیباشند
موبایل جزء لاینفک راننده بی فرهنگ‌ایرانی است. پژو‌پارس ها هم فکر می کنند تو فرمول یک شرکت کرده اند. مگه کرونا نسل رو بازسازی کنه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
دقیقا ! پژوپارس تو خرازی غرب به شرق ! همه می دونیم از اونجایی اومده که پژو پارس هاش معروفن به اینکه با سرعت نور هم بری میان پشت سرت و نور بالا میدن !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی