بازدید 17388
روحانی در جلسه هیات دولت

ایران کشوری صلح طلب است / آزمون مهمی پیش روی اروپایی‌هاست / مقصر اصلی مشکلات برجام قانون‌شکنان ‌آمریکا هستند/ سه قوه باید برای نوکری مردم مسابقه بگذارند نه کارهای دیگر!

رئیس جمهور: اساس این حرکت دیپلماتیک (برجام) بر این مبنا بود که ما برای جهانیان ثابت کنیم ایران کشوری صلح طلب است و نشان بدهیم پروژه‌ای که سالیان دراز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دنبال آن بودند و آن پروژه امنیت‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران بود، بی‌اساس و بی اعتبار است...
کد خبر: ۹۹۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 15 July 2020

ایران کشوری صلح طلب است/ آزمون مهمی پیش روی اروپایی‌هاست/ مقصر اصلی مشکلات برجام قانون‌شکنان ‌آمریکا هستند/  سه قوه باید برای نوکری مردم مسابقه بگذارند نه کارهای دیگر!

رییس جمهوری با بیان اینکه دولت فعلی آمریکا نمی‌تواند معیار هیچ چیزی باشد، گفت: هنرمندی و هوشمندی ایران از سال ۹۷ - که آمریکا تعهد اخلاقی و حقوقی خود در برجام را زیر پا گذاشت - این بود که نشان دهد مقصر اصلی قانون شکنان آمریکا هستند.

به گزارش «تابناک»؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به پنجمین سالگرد توافق برجام اظهار کرد: اساس این حرکت دیپلماتیک بر این مبنا بود که ما برای جهانیان ثابت کنیم ایران کشوری صلح طلب است و نشان بدهیم پروژه‌ای که سالیان دراز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دنبال آن بودند و آن پروژه امنیت‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران بود، بی‌اساس و بی اعتبار است.

وی ادامه داد: از آغاز این حرکت یک مثلث شوم صهیونیسم، ارتجاع و تندروهای آمریکا با آن مخالف و همه تلاش آنها در آغاز این بود که چنین توافقی به نتیجه نرسد و صهیونیست‌ها و یکی از سران ارتجاع وسط مذاکرات به اروپا رفتند و برای این که توافقات را بر هم بزنند تلاش کردند. البته توافق نهایی ما بنا بود در آذر ۹۳ باشد که آن را به تاخیر انداختند، به طوری تا تیر ۹۴ طول کشید. اما در عین حال برای این که کلا این توافق را نابود کنند، ناموفق بودند.

رژیم فعلی آمریکا توهمات تندی درباره ایران داشت!

رییس جمهور افزود: همین مثلث شوم روند خود را ادامه داد به خصوص در سال ۹۵ اینها شاهد بودند که ایران و منطقه و دوستان ایران از این توافق منتفع می‌شوند؛ بنابراین، با قدرت بیشتری به میدان آمدند و رژیم فعلی آمریکا ـ که هم در توهمات بود و هم تندروها حاکم بودند و هم نتایج حرکت‌های خود را به درستی نمی‌توانست ترسیم کند ـ وارد عمل شد.

روحانی ادامه داد: هدف آنها این بود که شکستن این توافق به گردن ایران در تاریخ ثابت شود؛ یعنی آمریکا اقدامی انجام دهد و متقابلا ایران کل برجام را کنار بگذارد و از این توافق خارج شود و بعد بگویند این ایران بود که از برجام خارج شده و این توافق را کنار گذاشته است.

مقصر اصلی در ماجرای برجام، قانون‌شکنان آمریکا هستند

روحانی تاکید کرد: هنرمندی و هوشمندی ایران از سال ۹۷ ـ که آمریکا این تعهد سیاسی، اخلاقی و حقوقی را زیر پا گذاشته ـ این بوده که نگذاشت این توطئه محقق شود و تا امروز به دنیا ثابت کرده، مقصر اصلی قانون‌شکنان آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی آمریکا نمی‌تواند معیار هیچ چیزی باشد، گفت: برای این که توافقی را بررسی و مورد سنجش قرار دهیم، نمی توانیم عملکرد امروز کاخ سفید را میزان و معیار قرار دهیم، چون آنها از همه توافقات بین المللی از آب و هوا گرفته تا بهداشت جهانی، یونسکو و بسیاری از توافقاتی که با کشورهای مختلف داشتند، بدون دلیل خارج شدند.

حرکت آمریکایی‌ها به ضرر خودشان و دوستانشان شد

رییس جمهوری گفت: امروز همه دوستان آمریکا و بخش بزرگی از ملت آمریکا قبول دارند که حرکت آنها به ضرر خود ملت آمریکا و دوستان آمریکاست؛ اما خوشبختانه آنچه جمهوری اسلامی ایران به عنوان دستاورد این حرکت داشت و دستاوردهای اصلی همچنان محفوظ مانده است.

روحانی خاطرنشان کرد: ما نشان دادیم همه تبلیغاتی که در سالیان دراز علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شد که جمهوری اسلامی مخفیانه همه تعهدات بین المللی خود را زیر پا می‌گذارد، بی‌اعتبار و بی اساس و فعالیت هسته‌ای ایران همواره در چارچوب مقررات بین المللی بوده است و این اثر امروز هم هست، فردا هم خواهد بود و تا پایان تاریخ هم خواهد ماند.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اینها سکویی درست کرده بودند که با آن همواره امنیت ملی ایران را در خطر قرار بدهند. این سکو فصل ۷ منشور و قطعنامه‌هایی بود که در سازمان ملل و در شورای امنیت علیه ایران تصویب کرده بودند. ما این سکو را تخریب کردیم؛ سکویی که دشمنان ایران آماده کرده بودند تا از آن علیه امنیت ملی ایران استفاده کنند، آن سکو با این توافق از بین رفت.

هیچ کس نمی‌تواند ایران را سرزنش کند

رییس جمهوری تصریح کرد: البته هیچ کسنمی‌تواند در حوادث بعدی و مسائل امروز و فردا ایران را سرزنش کند. ایران در چارچوب معیارهای حقوق بین الملل، معیارهای سیاسی، عرف بین‌الملل و معیارهای اخلاقی حرکت کرده و اگر دیگران تخلفی انجام دادند، به معنای آن نیست که ایران در این ماجرا مقصر است.

وی ادامه داد: ما در هفته‌های آینده یک امتحان و آزمایش دیگر پیش روی داریم و آن، حفظ یکی از دستاوردهای این توافق است که پایان تحریم تسلیحاتی ایران بوده و این موضوعی است که ما همچنان با دقت آن را تحت نظر داریم.

روحانی تاکید کرد: کشورهای چهار به علاوه یک باید بدانند که امروز تنها بحث منافع ایران یا روابط ایران با آنها یا روابط ایران با کشورهای منطقه مطرح نیست. امروز بحث حفظ حقوق بین الملل، چند جانبه گرایی و ارزش توافقات بین المللی است و اگر امروز با دقت عمل نکنند و بخواهند تحت تأثیر آمریکا قرار بگیرند، ضربه اساسی به حقوق بین‌الملل مقررات بین المللی و به چندجانبه‌گرایی زدند و این به ضرر همه خواهد بود.

تفکیک قوا و این استقلال به عنوان تعارض قوا نیست

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان راه حل برون رفت از شرایط سخت کنونی کشور را وحدت انسجام و دست همدیگر گرفتن دیدند و قبلا هم همواره بر این مساله تاکید می کردند.

وی افزود: در کشور طبق قانون اساسی تفکیک قوا وجود دارد و سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه به نوعی در فعالیت خود در چارچوب قانون اساسی استقلال دارند، اما این تفکیک قوا و این استقلال به عنوان تعارض قوا و به معنای اهداف مستقل نیست.

روحانی بیان کرد: طبق قانون قوای سه گانه هر کدام در قانون گذاری، نظارت، قضاوت، عدالت و در اجرا و بار اجرا را بر دوش گرفتن وظایفی برعهده دارند، اما سه هدف ندارد، بلکه یک هدف واحد دارند و آن خدمت به مردم است.

رییس قوه مجریه اظهار داشت: به تعبیر شهید مدرس «وظیفه همه ما این است که نوکر مردم باشیم؛ حتی انبیا هم برای نوکری مردم مبعوث شدند تا به مردم خدمت کنند و جز هدایت، کمک و خدمت به مردم کار دیگری نداشتند»؛ همه قوای سه گانه باید در نوکری برای مردم نه کار دیگری مسابقه بگذارند، اعمال و رفتار ما باید برای یاری همدیگر در این شرایط سختی که مردم قرار دارند باشد.

نباید از تریبون‌ها استفاده حزبی و جناحی کنیم

روحانی بیان کرد: این تریبون‌ها که در اختیار دولت یا مجلس شورای اسلامی و یا قوه قضاییه قرار دارد، مردم به امانت به ما داده اند. این تریبونها برای این است که درد و مشکل مردم و راه حل آن مشکل را تبیین کنیم و در برابر دشمنان مردم بایستیم و مقاومت کنیم؛ از این تریبون‌ها نباید برای فضای مبارزات حزبی و انتخاباتی و جناحی استفاده کنیم. مردم چنین اجازه ای به ما ندادند.

رییس جمهوری با تاکید بر این که در جلسات با روسای دو قوه دیگر همه یک بیان داریم و یک هدف را تبیین می‌کنیم، افزود: به عنوان دولت به سمت قوه مقننه و قوه قضاییه دست دوستی دراز می‌کنیم و تا لحظه آخر افتخار ما این است که به مردم خدمت کنیم.

رییس دولت دوازدهم با اشاره به توصیه به رهبر معظم انقلاب که فرمودند «دولت باید تا روز آخر به خدمت خود ادامه دهد» گفت: به ایشان قول‌ می‌دهم و اعلام می‌کنم دولت با همه توان تا روز آخر، ساعت و لحظه آخر مانند روز اول با همان روحیه و نشاط، بدون توجه به حاشیه‌سازی‌های گوشه و کنار به خدمت به مردم را ادامه می‌دهد.

روحانی تصریح کرد: مردم نیز بدانند هدف همه قوای سه گانه تحت لوای هدایت رهبر معظم انقلاب این است که اجازه ندهیم آمریکا و صهیونیست‌ها، ارتجاع منطقه موفق شوند و تلاش کنیم به اهداف موردنظر کشور دست پیدا کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۸
آقای روحانی چیزی نگویید که مرغ پخته خندش بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بیچاره هنوز هم تو فکر آزمون اروپاست!!!؟
بهش رأی دادم، ولی خیلی دلم به ساده لوحی اش میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
چرا از نقش کلیدی و مهم و موثر تند روها که هزار تا بهانه بدست آمریکا دادند
چیزی نمی گویید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
آقای پرزیدنت به خاطر بحث کرونا کلیه آزمون های دکتری،ارشد،مدارس سمپاد کنسل شدن شما هم آزمون پیش روی اروپا رو به تعویق بندازین
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
آقای روحانی سیل گرونی روی سکه و دلار و مسکن و غیره داره همه ما رو میبره.حالا تو هی دست و پا بزن مگه دست توعه؟تو به عنوان فرمانده اقتصادی بیا و مردی کن فقط همین یک دفعه این وضعیت نابسامان را مهار کن ما تا آخر عمر دعاگوی شما هستیم.به خدا دیگر نمی توانیم نفس بکشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عمر 80 میلیون ایرانی به مدت 365 روز می شود 29200000000 روز . شد فدای عمر روحانی و دولت ناکارامد او.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اقای رییس جمهور برجام فقط پوسته اش مانده و اصل داستان برجام بین ایران و امریکا بوده و ان کشورهای دیگر هیچ قدرتی نداشتند که کاری بکنند.امریکا وقتی از برجام امد بیرون برجام از بین رفت و مطمئن باشید تحریم تسلیحاتی را تمدید می کنندچون اروپایی ها با انها هستند و حتی چین و روسیه . ایران یک درصد اقتصاد جهانی هم نقش اقتصادی در جهان ندارد اما امربکا خودش به تنهایی ۳۵ درصد اقتصاد جهان‌را در دست دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
صلح طلبی تان هم مثل اصلاح طلبی تان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
رئیس جمهور محترم ماسک زدن را برای بار اول فقط دهان را قرار دهید. بیشتر ویروس ها از طریق دهان وارد می شوند. دماغ انسان مو دارد . و نفس کشیدن سخت می شود و ضمنا ساخت و ساز ها باید با فاصله باشد هوا جریان داشته باشد. وسط خیابان ها خالی بماند. جوب ها تمیز شوند.اینها کمک می کند هزینه مردم بخاطر کرونا بیاد پایین.
دیگه داره حالم از این جمله نوکری مردم به هم میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بنده اعلام میکنم که نیاز به نوکر ندارم
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
چرا در مورد هشتگ ایرانیا که تو 3 ساعت اول دنیا شد
هیچی نمیگین سانسورچی ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عموپورنگ و خاله شادونه مملکت رو بهتر اداره می کردند
حرف و حرف و حرف ، کشتی مملکت هم به گل نشسته و هم دارد میشکند و هم در حال غرق شدن هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
نمیبینی در بخش نظامی چه. پیشرفتی کردیم که طوریمون نشه بقیه بخشهام که زیاد مهم نی
با این حرفها دردی از مردم دوا نمی شود. ملت هم نوکر لازم ندارد، مدیر کارآمد لازم دارد.
همین الان توی سایت اعتدال قیمت دلار نوشت بود 24 هزار تومان ..آقای روحانی ......... حسن کجایی ؟؟؟ ....... دقیقا کجایی ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
هیچی با مخزن الاسرارش جلوی استیضاح خودش را گرفت!!!!
آیا کسانی که بهانه به ترامپ دادن هیچ تقصیری ندارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
فعلا یادشون رفته چقدر از برجام بد می گفتن و ادعا می کردند باید از برجام خارج شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
فرا فکنی نکن ترامپ قبل از اینکه اتنخاب بشه تو مبازرات انتخاباتیش گفته بود از بسیاری از معاهدات بین المللی بیرون خواهد رفت مثل معاهده آب و هوایی برجام و ... لطفا برای عدم کارایی خود و این وضعیت دنبال دلایل دیگری بگردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
!!!!!!!!!!! فرافکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عدم کارایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
من که کاره ای نیستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
فقط شاهد دعوای دو جناح سر قدرت و سر سفره مملکتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
یک نگاه به مجلس غیر فرافکن هم فکرت بنداز پرچم آلمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
برجام برای کشورمان برکت داشت بخصوص حذف 7 قطعنامه در یک روز. ضمنا ما ضرر نکردیم پوست کلفت می شویم و تلاش هایمان بیشتر می شود. برخی می خواهند به کشور ضربه بزنند مثل ساخت و ساز ها و ویلاها که اینها خاک و آب را کم می کند. نباید اجازه دهیم همه جا باشد. جای خالی برای شهر ها و روستاها باشد.
آقای روحانی گفتار درمانی فایده نداره، شما الان بگو دلار بشه 4200 ، همان سال 97 کسی جدی نگرفت، چه برسه الان.... یکسال از دولت باقیست، تورو خدا یک خاطره خوب برامون بذار و دلار رو روی 12 تومان به ثبات برسون، نفت رو حتی با شرایط تحریم هم میشه فروخت، فقط کمی خلاقیت نیازه. ضمنا شرایط بورس خطری شده، این حباب بورس میترسم کار دست اقتصادمون بده که سالها قابل جبران نیست.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اقای روحانی از این فرصت داره برای اینده فروشی استفاده می کنه عرضه ارزان سهام در بورس برداشت از صندوق ذخیره وام از بانک جهانی و ... یک دولت فقیر و بدهکار تحویل بعدی میده.
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
البته خیلی وقته که کار دست اقتصاد داده شده .
فوق تخصص گفتار درماني غير موثر هستند ايشان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اگر درمان می کرد که باز دلمان خوش بود کلا تخصصش راه رفتن روی اعصاب مردم
مقصر اصلی خود شماها هستید
مثل این که یادت نمی اید خود شما و ان وزیر خارجه ات در دهه 80 با همین ها توافق کردین ولی انها زدن زیرش و ما هم از تعلیق خارج شدیم ولی باز همان راه اشتباه گذشته را تکرار کردی
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
جیب ما رونزنید ما خودمان نوکر این دولت هستیم
از حرف زدن خسته نمی شوید. به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
او یا هر کس دیگر فقط در این مدت حرف زدند شماها چرا گوش می گنید و اگر گوش نمی کنید چرا ساکت هستید و خواسته تان را مطرح نمی کنید
اروپایی ها چند سال قبل خودشان گفتند ما هم می خواستیم خارج شویم اگر ایران مولفه های دیگر قدرتش را واگذار نکند ولی ترامپ یک کمی زود خارج شد وگرنه ما هم اخرش خارج می دیم و تو که می خواستی با برجام های دیگر کشور را به جنگ همانند لیبی و عراق بکشانی و خدا خواست و انها خارج شدن
جسارتا .من باب مزاح....مارا به خیر شما امیدی نیست...شر مرسان
بله، ولی یک سوال جناب آقای رییس حمهور، زمان انتخابات را یادتون هست؟اونهمه شعار وحرف، کدوم را اجرا کردید؟؟؟؟فقط مردم ورا بدبخت تر اوضاع اقتصادی را روز به روز بدتر و بدتر کردید!!!!

بنده به عنوان یک فردی که اشتباهات بهتون رای دادم و اشتباهات اصلا را دادم میپرسم، چرا با ما مردم این کارها را میکنید؟؟؟؟ اگر توانمند نیستید مردانه بزارید و استعفا بدید
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
خوب شد رییسی نشد وگرنه دلار 5000 تومن شده بود !!!!!!!!!!!!!
بخدا دیگه شعار بسه کی عمل میکنید.
فقط وعده و دیگر هیچ
سیاست خارجی یک تحول و دگرگونی کلی نیاز داره با سیاست کنونی مشکلات ادامه داره
سیاست داخلی هم همینطور معظلات بیکاری گرانی مسکن رکود اقتصادی مشکل مردم ماست نه حجاب
آزادی کامل سیاسی به مردم برای بیان حرفهایشان
قانون سالاری برای همه
ووووو
بخدا دیگه شعار بسه کی عمل میکنید.
فقط وعده و دیگر هیچ
سیاست خارجی یک تحول و دگرگونی کلی نیاز داره با سیاست کنونی مشکلات ادامه داره
سیاست داخلی هم همینطور معظلات بیکاری گرانی مسکن رکود اقتصادی مشکل مردم ماست نه حجاب
آزادی کامل سیاسی به مردم برای بیان حرفهایشان
قانون سالاری برای همه
ووووو
مجلس باید با عزل وزرا نفس این دولت را بگیرد و از حد نصاب بیاندازد تا دوباره رای اعتماد لازم باشد وگرنه وضع بدتری را رقم می زند با این که الان استیضاح رییس جمهور به شکل مرسوم نمی تواند اجرا کرد و با ان شکل استیضاح شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
خوب فکر میکنید این برود
و اون بیاید
اوضاع بهتر میشود ؟
آیا تا حالا هرکدامشان آمده اند
بهتر شده است ،؟
پس دقت کن و مردم باید خواسته شان را بگوش برسانند و در خانه نشستن
همین است و همین
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
البته رهبری فرمودند که دولت تا آخر وقتش میتونه فعالیت کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
هر چی میکشیم از دست رییس رییس جمهوره !!!
افرادی که ساده لوح باشند همیشه درجا می زنند در رابطه با خارجی ها و اینقدر گفتند زبان دنیا را بلد هستند خودشان در خواب فکر کردن همه دنیا داش و لوتی گری و مرامی مراوده می کنند و چندین بار هم تکرار کردن اقایان این روش را و هر بار هم ضربه خوردن
هیچ نوکری نتوانسته چنین بلایی سر ارباب بیاورد!!!
من اگر جای روحانی بودم ورییس جمهور بودم واین وضعیت بر کشور حکمفرمابود ومردم برای تامین نان شبشان با مشکل روبرو بودند هر روز آرزوی مرگ میکردم ولی آقایان چنان هر روز نطق میکنند که گویا به خاطر کارهای نکرده و خرابکاری هایشان از مردم طلبکارند آقایان را به همان قرآنی که ادعای خواندنش را میکنند ارجاع میدهم
فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ

وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ
دمتون گرم که هی از اروپایی ها آزمون می گیرید.

مررسی که هستید
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
فقط کاش لطف کنن آزمون غیر حضوری بگیرن تا خدای ناکرده کرونا تشدید نشود
علی برکت الله
نوکری مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر دستور دادند استیضاحش نکنید حداقل جلوی حرف زدنش را بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
دو صد لایک !
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس :
‏رشد ‎شاخص کل بورس از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰ درصد بوده یعنی فقط در چهار ماه، سه و نیم برابر شده است!
قطعا این وضعیت پایدار نیست چراکه نسبتی با واقعیت های تولید و اقتصاد کشور ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
ولله نمیدونم جریان چیه ؟!؟ از این ور مردم دارن از گرسنگی میمیرن از اون ور هی شاخص بورس میره بالا .

خوب که چی ؟ چه گلی به سر ملت زده این بورس ؟ غیر از اینکه نون و آب شده واسه شماها
چرانمیخواهید قبول کنید که برجام خیلی وقت پیش به رحمت خدارفته ودستش از دنیاکوتاه شده ؟؟!
تاکی میخواهید برجام برجام کنید ؟ برجام نافرجام عزیزدردانه شما مرد
یه اکبر بیکار سر کوچه مون هست هر روز با خرف ده تا خونه معامله میکنه فقط حرف البته
ای جاااااااان
اصن این مش حسن حرف میزنه قند توی دل آدم آب میشه
چقدر تو شیرنی آخه
کدوم کشور رئیس جمهور به این بامزگی داره؟
به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به پنجمین سالگرد توافق برجام اظهار کرد: اساس این حرکت دیپلماتیک بر این مبنا بود که ما برای جهانیان ثابت کنیم که ایران کشوری صلح طلب است
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
حالا بعد از اثبات صلح طلبی به جهانیان یه کمی هم به اوضاع کمرشکن گرانی و بیکاری برسید اگه براتون مقدوره
دلار 30 هزار توان شد ولی هیچ کس نگفت چرا 30 هزار تومان شد و همه نشستند و نگاه کردند از مردم بگیر تا ...
عده ای هم که خوشحال شدند اونها همون افرادی بودند که دلار و طلا انبار کرده بودند و آنهایی که سودای افزایش قیمت در سرپروراندند و عده هم که ادعای نوکری مردم دارند بلایی سر کشور آوردند.. ما به کسی نیاز داریم که مردم را ابله فرض نکند بگزارد باسواد ها کشور را در دست بگیرند
شما نوکری نکنید! وظیفتون را انجام دهید!!!
بسلامتی ومبارکی و میمنت
دلار وارد کانال ۲۴۰۰۰ تومان شد !!!
علی برکت الله !
مردم ایران را با اینهمه موهومات خسته ،و ناامید کردید ؟ طلا گرمی یک میلیون تومان ؟ دلار بیست و سه هزار تومان ،سکه قطعه ای ده ،و نیم میلیون تومان ، باعث شده برنج هندی کیلویی هجده هزار تومان و عدس ،و لپه کیلویی سی هزار تومان ،مواد غذایی سر به فلک بکشد ؟، مشکل ، همین کمتر از چهار درصدیهایی هستند ؟، ،تا کشور از لوس وجود برخی پاک نشود ،هیچ رخداد مثبتی در کشور ایران بوجود نمی آید ؟،، که این امر هم غیر محال است ؟،،افرادی که به خوردن مال حرام عادت کرده اند ،دیگر نان حلال به مزاق آنان نمی چسبد ،،،؟ از قدیم گفته اند که یک بز گر ، یک گله را گر میکند ؟،،مفاسد با نصیحت ،و موعضه ریشه کن نمیشود ؟ بلکه نیاز به انسانهای معتقد به کرامت انسانی لازم دارد ؟،، یک غربالگری قوی برای پاکسازی کشور از مفسدین لازم است ؟،،و مصادرهٔ همهٔ اموال مفسدین به سود خزانهٔ کشور ،و باز گشت قدرت پول ملی ،،،کاری سخت است اما شدنی است ،مانند ،ماده واحدهٔ تملک زمینها در سال پنجاه و هشت ؟،،،
این دولت با این کارهایی که انجام داده است صلاحیت ماندن نداشت و می بایست می رفت و انتخابات زودهنگام شکل می گرفت ولی عده ای اجازه نمی دهند و باید منتظر باشیم در اواخر دولت تجربه دلار 40 و 50 تومان را تجربه کنیم
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
زهی خیال باطل فک میکنی اگه این بره ویکی دیگه بیاد وضع مردم بهتر میشه
یادمه همه ما روز شماری میکردیم محمود بره خب محمود رفت حسن اومد اوضاع بهتر شد مگه حالا حسن هم بره تقی بیاد نقی بیاد وضعمون همینه
همه تقصیرها گردن امریکا. قبول. اون دشمنه وظیفشه که با شما دشمنی کنه. شما چه کردید؟ اون هرکاری خواست کرد و شما فقط گفتید گزارش کردید. لازم به گزارش نیست ما با تمام وجود داریم جس می کنیم مشکلات رو. دست از سر دشمن بردارید و به کار و وطیفه خودتون بپردازید.
هر موقع آقایان اسم نوکری می آورندباید منتظریک فتنه جدید باشیم.
تابناک آیه قران رو هم سانسور میکنی من مسولین رو به آیه فمن یعمل مثقال......ارجاع دادم کجاش توهینه که سانسورش کردی معلومه دستت با مسولین تو یک کاسه است
حسن جون داداش یواش تر پوست مون بکن تحملی نمونده والا
نوکری پیش کش!!
با این اقتصادی که درست کردی کمر ما رو نشکون.
بهترین فرد برای مدیریت دولت، همین آقا است.
اقای روحانی، رییس جمهور هشتاد میلیون ایرانی! آیا از بزرگترها اجازه گرفتی این حرفها را بزنی؟!
یه سوزن به خودمان بزن یه جوال دوز به مردم . تند رویهای خودمان در بحث منطقه ای و ازمایشات بی دلیل موشکی ایا باعث تخریب برجام نشد .
اقاي روحاني بيا يه قول مردانه بده و استعفا داده و خودت و تيمت دست از سر مردم فلاكت زده برداريد
مردم عملکرد ناصحیح درک میکنند از خواب بیدار شوید با شعار کار درست نمیشودد
شیخ حسن اقا ، ماندن شما در دولت حتی یک ساعتش برای مملکت هزینه ساز است فقط چند قلم از افزایش ۱۰ روزه کالاها رو به اطلاع میرساند
۱_ شاخه اهن ۲ میلیون چهارصد هزار تومان ۹۰۹ هزار تومان افزایش
۲_ موبایل دقیقا دو برابر در بعضی مدلها
۳_ طلا ۴۰۰ هزار تومان فقط طی ۱۲ روز
۴_ پوشاک دقیقا ۷۰ دزصد رشد
۵_ خودرو و مسکن الله اعلم
۶_ اجاره یک لانه موش حداقل ۱میلیون افزایش
ایا دولت باز هم میخواهد بیش از این با اعصاب و روان ملت بازی کند ؟؟ ایا واقعا لیاقت مردم ایران این است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
برادر من ؛ شماها کی میخواید بفهمید دولت کاره ای نیست و فقط تبلیغیست
وضع اداره کردن مملکت رو که اگه یه چوپان بود بهتر اداره میکرد، ولله قسم یه گله گوسفند به بعصیها بدن شب نصف گله رو به گرگ داده؟؟
حال که داره کرونا ما رومیکشه چرا به قول مرحوم مدرس چرا به دست خود بمیریم ؟؟ بهتره در راه وطن و اسایش نسلهای بعد بمیریم ،
علی حیات‌نیا یک کارشناس مسائل اقتصادی کاهش ذخایر ارزی ناشی از افت صادرات و خلق پول روزانه هزار میلیارد تومانی را مهمترین دلایل بالا رفتن نرخ ارز طی روز‌های اخیر دانست و گفت : اگر بانک مرکزی وضعیت بازار ارز را ساماندهی نکند، نرخ ارز باز هم بالاتر خواهد رفت.
حیات‌نیا گفت: از سوی دیگر در کشور با خلق پول روزانه حدود هزار میلیارد تومانی مواجهیم که این حجم از نقدینگی باعث کاهش ارزش ریال در برابر دلار شده است.
او با اشاره به رشد شاخص بورس و تصمیم دولت برای جبران بخشی از کسری ۱۴۰ تا ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی از طریق عرضه سهام شرکت‌های دولتی در بازار سرمایه، گفت: روند صعودی بورس بازار‌های موازی مانند دلار و سکه را نیز به رشد کشانده است.
حسن عشق آزمون
به جای ریاست جمهوری باید میرفت سازمان سنجش
عین هفت سال داره از اروپا و آمریکا تست میگیره
مسکن ارزان . دلار متعادل . بنزین و همه ی اقلام خوراکی ارزان . مهار کرونا . موفقیت برجام و رصد کردن مشکلات مردم از توی ماشین با چشم هایی تیز و راستگویی و پرهیز از دروغ از خومات روحانی به مردم است . دست مریزاد دارد برای چی برود باید بماند خدمت کند کی بهتر از این . همه کف بزنید ماشاالله دارد .
.
فاتحه مملکت خواندست هیچ کار از هیچ کس بر نمیاد مگر با آمریکا مذاکره کنیم
چه کنیم با این خجالتا
سلام
۲۲ نظر غیر قابل انتشار؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تازه نصفشم از غیر قابل انتشار پاک میکنه که معلوم نشه چقدر ضایع هستن
صلح طلب رو خوووب اومدی... والله همش که دارید میگید مرگ بر این، مرگ بر اون...
هر کی نوکر نمی خواد چوب میخوره.چوب.چوب.چوب
میگن یه شغلی هم هست میای نصف کامنت ها رو غیر قابل انتشار می کنی سر برج چند میلیون میگیری میری واسه خونواده باهاش مرغ و گوشت می خری.راسته؟
والا خسته‌ شدیم از مسئولین هيچ کاره،11
همین طور تفریحی و دورهمی پرچم آتیش می‌زنید و مرگ بر میگید و از دیوار سفاراتا بالا میرید و به خودی و غیر خودی موشک‌پرانی می‌کنید، بعد میگید صلح‌طلب؟ شما مرزهای صلح‌طلبی رو هزاران کیلیومتر جابجا کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
دمت گرم !! الان ساندیسخورها دیوانه میشن
یه زحمت هایی هم واسه مملکت کشیده استیضاح روحانی بی انصافیه یه کم انصاف داشته باشید حداقل اعدامش کنید
جناب روحانی عزیز ما نوکری نمی خوایم لطفا ارزش پول ملی رو دوباره به چند سال پیش برگردانید و اقتصاد فلک زده را درست کنید... ممنون می شویم
اقا جان راهکار قابل اجرا بگین. تحریم امریکا و اروپا اقتصاد را از پای دراورده. نه میگذارند با امریکا مذاکره شود نه میخواهند با چین یا روسیه قرارداد شود.. برجام را در مجلس اتش زدند و تهدید کردند و حالا حب وطن پیدا کرده اند و کرکری ضد چین و ماچین میخوانند. شکم گرسنه نه دین دارد ونه ایمان. .اقتصاد و خرج کشور فقط از درامد فروش نفت و گاز میسر شده بوده.
هنوز تو کف اروپایی شما؟
با سلام. جناب رئیس جمهور عزیز من در پاسخ این تکه از صحبت شما که" همه قوای سه گانه باید در نوکری برای مردم نه کار دیگری مسابقه بگذارند،" بیان داشتید به یک ضرب المثل محلی و قدیمی اشاره میکنم: " یه سوزن به خودتون و یه جوال دوز به بقیه بزن!"
نوکر نمیخایم گرانیو کنترل کن دکتررررررر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار