بازدید 31343
۳
گزارش

احتمال حضور مدافع دو رگه نیمکت نشین لیگ انگلیس در تیم ملی ایران

تفضلی که اکنون در هال سیتی بازی می‌کند، پیش از این در تیم‌های مختلفی توپ زده و در چند بازی اخیر تیمش هم نیمکت نشین بوده است. هال سیتی در لیگ دسته اول انگلیس حضور دارد
کد خبر: ۹۹۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 14 July 2020

احتمال دارد رایان تفضلی که از مدتها قبل بحث حضورش در تیم ملی ایران مطرح بود، به زودی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت و شاگرد دراگان اسکوچیچ شود.

احتمال حضور مدافع دو رگه نیمکت نشین لیگ انگلیس در تیم ملی ایران

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران از دید کارشناسان در پست دفاع ضعف دارد، کادرفنی تیم ملی و اسکوچیچ نیز به این موضوع پی برده و درحال آنالیز مدافعان لیگ برتری و لژیونر‌ها هستند تا بهترین نفرات را دعوت کنند. در روز‌های گذشته اسکوچیچ به دستیار خود پیام داده تا وضعیت رایان تفضلی، مدافع ۲۸ ساله ایرانی - انگلیسی را بررسی کند تا به تیم ملی دعوت شود.

تفضلی که اکنون در هال سیتی بازی می‌کند، پیش از این در تیم‌های مختلفی توپ زده و در چند بازی اخیر تیمش هم نیمکت نشین بوده است. هال سیتی در لیگ دسته اول انگلیس حضور دارد و وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند. تیم ملی فوتبال ایران در راه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید با تیم‌های کامبوج، هنگ کنگ، بحرین و عراق برود.

احتمال دعوت یک مدافع ۲ رگه به تیم ملی فوتبال ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برید بابا هر دو رگه ایرانی - غربی که پاش به توپ خورده میاد تیم ملی ، این همه استعداد ناب داخلی داریم ، یکم پارتی بازی و باند بازی رو کم کنید ، نسل 1998 تیم ملی از تو کوچه ها جمع و جور شده بود و واقعا ناب ترین تیم ملی چند دهه اخیر بود
وای دو تابعییت داره؟ نکنه جاسوس باشه؟ بگیرینش!!!
خودشو با این کار نابود میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها