بازدید 13440
۱

احتمال پلمب ۱۰ مرکز پُر ازدحام در تهران

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از احتمال پلمب ۱۰ مرکز تجاری پُر ازدحام در تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 14 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته به ۱۰ مرکز تذکر حضوری جدی داده شده است که طی ۲۴ ساعت آینده اگر پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت و سه مرکز آموزش پزشکی و بهداشتی تهران را رعایت نکنند پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه اجازه بدهید اسمی از این مراکز فعلاً به میان نیاید، ادامه داد: برخی مراکز عمده فروشنده لوازم خانگی، موبایل و حتی مراکز دولتی و فرودگاه ممکن است در این لیست باشند که بعد از مهلت اعلام شده اقدام قانونی و اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد و تمام تبعات آن بر عهده هیأت مدیره و مدیرعامل این مراکز خواهد بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تأکید بر اینکه این بدان معنی نیست که تمام مغازه‌های یک پاساژ رعایت نمی‌کنند و شاید درصد زیادی به پروتکل‌ها و توصیه‌ها توجه دارند، خاطرنشان کرد: سلامتی و جان مردم اهمیت زیادی دارد و استفاده نکردن از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار که نسبت به این موارد تذکر لازم داده شده است و در صورت بی‌توجهی به پلمب منجر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اتفاقا این مراکز رو باید اسمشون رو اعلام کنید مردم اونجاها نرن جون مردم مهمتره یا ابرو و ادامه فعالیت یک مرکز تجاری یا اداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست