بازدید 90693
۷

پرداخت وام ۴ میلیونی به بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص ۲ هزارمیلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان خبر داد و گفت: امسال به ۵۰۰ هزار نفر وام ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 14 July 2020

به گزارش «تابناک»، مصطفی سالاری، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: در سال گذشته مجموع اعتباراتی که برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شد ۲۰۰ میلیارد تومان بود اما امسال پیش‌بینی و تأمین اعتبار کردیم که این مبلغ ۱۰ برابر سود یعنی به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار افزایش پیدا کند.

وی افزود: البته افزایش اعتبار به این معنی نیست که اگر فردی سال گذشته ۳ میلیون تومان می‌گرفت امسال ۳۰ میلیون تومان وام دریافت می‌کند بلکه بر اساس پیشنهاد کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مبلغ وام به ۴ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند و تعداد نفراتی که تسهیلات می‌گیرند نیز بیشتر می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰ هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی وام و تسهیلات دریافت کردند اظهار داشت: امسال با اعتبار در نظر گرفته شده ۵۰۰ هزار نفر این وام را دریافت خواهند کرد.

به گفته وی تاکنون یک مرحله از این وام ۴ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شده و مرحله دوم را نیز به بانک اعلام کردیم که پرداخت شود.

سالاری افزود: تا پایان سال تمام اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی پرداخت خواهد شد.

وی در مورد معرفی بازنشستگان برای دریافت تسهیلات گفت: سهمیه هر استان را با آنها اعلام می‌کنیم اما معرفی افرادی که تسهیلات می‌گیرند از سوی کانون‌های بازنشستگان استان‌ها خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: ساز و کار دریافت وام فعلاً حضوری است اما در آینده‌ای نزدیک سامانه‌ای را طراحی خواهیم کرد تا بازنشستگان مراجعه حضوری نداشته باشند و اولویت دریافت وام را نیز خود کانون‌ها تعیین می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۷
اگر دستم بهش برسه خوبه.
سلام چرااختیارپرداخت وام رابه کانون‌ها می‌دهید تاهرکارکه دلشان می‌خواهد بکنند باید ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی همانند بازنشستگان کشوری اینترنتی باشد که دیگه اینقدرمنت کانونهارانکشیم
بعد بیست سال تا حالا موفق نشدم وام بگیرم هر وقت رفتم کانون گفت هنوز نوبت شما نرسیده از پارسال دیگه برای تمدید کردن کارت عضویت بازنشستگان به کانون نرفتم.هزار بار بازنشستگان گفتن ثبت نام اینترنتی بدون دخالت کانون .کو گوش شنوا یکی چند بار وام میگیره یکی هیچ وقت
متاسفانه گذشتن از خان های متعددی که برای دریافت وام بنا کردید، هر فردی را منصرف میکند؛ پدر 93 ساله من هیچ خط موبایلی نداره و بخاطر وجود ویروس از تردد ایشان به بانک و مخابرات جلوگیری میکنم؛ ولی حتی یک فیش حقوقی از سایت تامین اجتماعی نمی توانم بگیرم؛ برای بیمه تکمیلی هم وضعیت همینگونه است و باید برای هر کاری به مراکز مربوطه مراجعه حضوری کرد.
ای کاش یک کارشناس موضوع کهولت سن، تردد سخت، بیماری و عدم توانایی در حرکت، سنگینی گوش، کم سوی چشم، کم حوصلگی و ... را که هر بازنشسته کهن سالی با آن درگیر است برای مسئولین مطرح و در جلسه ای؛ موضوع حضور فیزیکی ایشان را حذف نموده و برای اطمینان که بازمشستگان هنوز در قید حیات هستند؛ از بسترهای اینترنتی و یا سایر وسایل ارتباطی استفاده نمایند.
لطفا یک روز هم که شده این بازنشستگان مظلوم را سر کار نگذار همش دروغه
سلام بر دست اندرکاران زحمتکش ودلسوز...مدیر محترم سازمان تامین اجتماعی بانک رفاه را ملزم بفرمایید...وامی معادل 10 میلینون برای بازنشستگان ومستمری بگیران آنهم بصورت اختیاری که هرکس نیاز داشت..مثل وام کرونا که از طرف دولت محترم دراختیار قرار گرفت بدون حضور 22 میلیون نفر که بسیار ارزنده بود..این تصمیم را محترم بشمارید...با احترام
متاسفانه مسءولین کانون ها هیچ توجهی به خواسته ها ی افراد ندارند ای کاش اینترنتی بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل