بازدید 19644
۷

هشدار رئیس قوه قضاییه درباره آتش‌سوزی‌ها

رئیس قوه قضائیه گفت: لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است.
کد خبر: ۹۹۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 13 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای‌ عالی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه خود را ملزم به همکاری با مجلس و دولت می‌داند. نسبت به برخورد با متجاسرین و مفسدین جدی هستیم اما برخوردهای قضائی جایگزین سستی‌های مدیریتی نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت کشور در حوزه‌های اجرایی نیازمند کار مقتدرانه و برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است. حمایت از مدیران قوی، خطرپذیر و شجاع در دستور کار ماست.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: باید توجه داشت راه‌حل مشکلات کشور در درون کشور است و نسبت به دشمن خارجی هرجا امتیاز داده‌ایم، بیشتر باج‌خواهی کرده و دنبال تضعیف کشور افتاده‌اند. همه دستگاه‌ها با ظرفیت‌های خود باید پای کار نهضت تعاون و احسان بیایند. قوه قضائیه هم برای دسترسی آسان مردم به محرومان و توجه به خانواده زندانیان، خود را موظف می‌داند و تفاهم‌نامه با کمیته امداد برای عدم پرداخت هزینه دادرسی در همین راستا بود.

رئیسی در ادامه گفت: قصورها در دوره‌های مختلف باید پیگیری شود. وگرنه شاهد وقوع ده‌ها آتش‌سوزی، انفجار و خسارت خواهیم بود.

رئیس دستگاه قضا در سخنان خود اشاره‌ای هم به پیگیری ترور حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس کرد و گفت: کار مربوط به پیگیری خون حاج قاسم سلیمانی تعطیل‌بردار نیست. دادستان تهران و معاون بین‌الملل، موضوع تعقیب قاتلان شهید سلیمانی و موارد طرح‌شده توسط گزارشگر سازمان ملل را در دستور کار قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
لطفاً کار پیگیری بیت المال که توسط غارتگران آن از کشور خارج شده نیز در دستور کار قرارگیرد.
سلام
اين موضوعات اتش سوزي را سهل انگاري فرض نكنيد بايد خيلي هوشيار باشيد.
یک قسمتی از جنگل کاری اطراف لواسان رو هم‌یک عده از خدا بی خبر اتش زدند. چی گیرشون میاد از این خرابکاری؟
لایک
با سلام
من یک زندانی هستم آقای رییسی که بدون دلیل و فقط و فقط به نظر قاضی و اعتراضی که به نحوه دادرسی بیان داشتم و بدون سابقه و داشتن دختر دانشجو و مادر ۸۰ساله محکوم به ۳۰ سال و ۲۰۰ میلیون جریمه شدم
اما این را به جرات بیان میکنم تنها و تنها دلیلی که این ظلم قاضی ، مرا آرام میکند وجود شما در این دستگاه میباشد ما و چند زندانی دیگر در صحبت هایی که میکنیم امیدمان به شما میباشد شاید باور نکنید ولی بزرگترین آرزوی ما چند زندانی ، آزادی نیست بلکه دیدن شما ناجی آزادی مظلومان در دیدارهایتان از زندانهاست
به امید دیدار سر زده شما از ما زندانیان
با حمایت و کمک دولت به صندوقهای قرض الحسنه میتوان فرهنگ بانکداری غیر ربوی و اسلامی را توسعه داد.
بدین منظور دولت با تامین هزینه عضویت این صندوقها در شبکه شتاب،میتواند به توسعه آنها کمک کند.
حد اقل ۱۰ میلیون نفر حقوق بگیر وجود داره که هرماه به حسابشان حقوق واریز میشه که تا پایان ماه کم کم هزینه میشه. اگر حقوق میانگین ۳ میلیون تومان باشد، مبلغ ۳۰۰۰۰ میلیارد تومان در حساب صنوقها خواهد بود که میتواند وامهای کوچک و کار گشا برای اعضا تامین کند. این پولها در حال حاضر به حساب اشخاص در بانکها واریز میشه، بدون ذره ای اعتبار برای صاحبان حساب.نه تنها وامی به حقوق بگیران نمیدهند، بلکه حتی برای SMS هم مبلغی از حساب نامبردگان کم میشه. این بانکداری مبنی بر ربا، بر اساس اصل قرآنی ،خاصیتی جز فساد، تورم، و رانت نداره.... لطفاً اقتصاد و مملکت و ملت رو از دست بانکهای ربوی نجات بدهید.
لطفا نظارت بیشتری روی بازار خودرو و بازرسی کل کشور داشته باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار