بازدید 15380
۲

زمان برگزاری ۵ آزمون معوق کشوری اعلام شد

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت زمان برگزاری پنج آزمون معوق شده کشوری را اعلام کرد و تاکید کرد: آزمون دستیاری پزشکی و کنکور سراسری سال ۹۹ در زمان های مقرر برگزار می شوند.
کد خبر: ۹۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 13 July 2020

به گزارش تابناک، دکتر حسین قنبری مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت در گفتگو با مهر افزود: با توجه به برگزاری جلسه مشترک میان وزارت بهداشت و وزارت علوم و تصمیم گیری درباره کنکورها و آزمون های کشوری با توجه به تغییرات شیوع بیماری کرونا، نتیجه تعویق دو هفته ای کنکورها و آزمون های کشوری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بر خلاف پیش بینی های قبلی، شیوع کروناویروس شدت بیشتری پیدا کرده است و اکنون وضعیت مناسبی در زمینه شیوع بیماری کرونا ویروس وجود ندارد و برای حفظ سلامت داوطلبان و اجرای سختگیرانه تر پروتکل های بهداشتی، این آزمون ها به تعویق افتادند.

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: بر اساس آخرین تصمیم جلسه مشترک، آزمون های کشوری دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه های وزارت علوم و آزمون دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی، آزمون المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی و آزمون زبان وزارت بهداشت که قرار بود در روزهای ۲۶ تیر تا ۳ مرداد برگزار شوند، به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد: زمان دقیق برگزاری آزمون ها اطلاع رسانی می شود اما تمام این آزمون ها تا دو هفته آینده تعیین تکلیف شده و در نیمه مردادماه برگزار می شوند.

قنبری افزود: بقیه آزمون ها در زمان مقرر برگزار می شوند. آزمون دستیاری پزشکی و کنکور سراسری سال ۹۹ در زمان های مقرری که پیش از این اعلام شده بود، برگزار می شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کار امروز را به فردا نیندازید مخصوصا در ایران چون هر روز اوضاع بدتر می شود.
: واقعا خسته كردن مردم رو، بي برنامگي تا چه حد؟ وقتي كارها به روال عادي برگشته و مردم در مترو و محل كار حضور دارند چگونه نمي توانند در كنكور ارشد و دكترا كه فاصله گذاري اجتماعي سالهاست كه در آن مكان ها رعايت مي شود حضور نداشته باشند؟ مي شد ورودي هاي سالن ها رو گيت بندي كرد و تنها مشكل ، يعني ازدحام درب ورودي را بدينگونه رفع نمود.
افراد زيادي مدت يك سال برنامه ريزي كردند و نزديك كنكور فشار مطالعه را زياد كردند ولي به يكباره دو هفته قبل از كنكور، بدون ذكر دليل و برنامه بعدي ، كنسلي اعلام مي شود و توجه نميكنند كه چه به سر دوطلبين مي آيد و شوربختانه اينكه اين كار را 3 بار انجام داده اند.بدترترش اينه كه دو روز قبل وزير علوم و بهداشت به صورت جداگانه مصاحبه كردند و گفتند كه كنكورها! در زمان مقرر انجام مي شوند.
حال اين تغيير يكباره از كجا سر برآورد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان