بازدید 11998
۱

سعید عبدولی: اگر کرونا بگیرم، باید بمیرم!

کد خبر: ۹۹۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 12 July 2020

سعید عبدولی از شرایطی که کرونا به وجود آورده، خسته شده و می‌گوید نه درآمدی دارد و نه شغلی.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عبدولی بدون شک بعد از خداحافظی حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی همچنان شناخته شده‌ترین چهره تیم ملی کشتی فرنگی ایران به حساب می‌آید. با اینکه او همواره از ناداوری علیه خودش گفته، اما بازهم معمولا دست خالی از مسابقات برنگشته. عبدولی که اهل شهرستان اندیمشک استان خوزستان است، طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد، اما این روز‌ها بیکار و بدون درآمد در خانه نشسته و از مسئولان گلایه دارد.

سعید که امیدوار است زیر نظر محمد بنا بتواند یک مدال المپیک دیگر هم در توکیو کسب کند، در گفتگو با "ورزش سه" درباره شرایط این روز‌های خود به صحبت پرداخت.

حدودا ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم

من مدت هاست که تمرین نمی‌کنم و حدود ۱۰ کیلو اضافه وزن پیدا کردم! واقعا می‌ترسم با این وضعیتی که کرونا ایجاد کرده، تمرین کنم. از روزی هم که شنیدم حسین نوری اول کرونا گرفته و تمرین کردن باعث شده وضعیت ریه‌های او بدتر شود، چشمم بیشتر ترسیده و در خانه نشسته ام. امیدوارم هر چه زودتر بساط این کرونا جمع شود تا بتوانیم به زندگی عادی مان برگردیم.

اگر کرونا بگیرم، باید بمیرم!

با شرایطی که وجود دارد، نمی‌توان کشتی گرفت و مسابقه برگزار کرد. من پیگیر وضعیت حسین نوری بودم و شنیدم که فقط ۶۰۰ میلیون هزینه آمپول‌ها و دارو‌های او شده. با این وضعیت اگر من کرونا بگیرم، باید بمیرم! از کجا می‌خواهم ۶۰۰ میلیون بیاورم که خرج آمپول و دارو کنم؟ بهتر است با این شرایط مراقب خودم و خانواده ام باشم.

با چند مدال جهانی و المپیک بیکار هستم

با توجه به اینکه دوباره کرونا زیاد شده، بعید است فعلا مسابقه‌ای برگزار شود. کسب و کار‌ها هم تعطیل شده و من هم خانه نشین هستم. باورتان می‌شود که سعید عبدولی با چند مدال جهانی و یک مدال المپیک خانه نشین است و درآمدی ندارد؟ قبل از المپیک ریو که من مدال بگیرم، گفته بودند که مدال آوران استخدام می‌شوند، اما پیگیری هم کردم و این اتفاق نیفتاد.

صالحی امیری جواب تلفن مرا نداد

چند وقت قبل، نزد آقای صالحی امیری رفتم و وقتی وضعیت خودم را شرح دادم، ایشان دستور داد که کارهایم برای استخدام پیگیری شود. من هم خوشحال شدم، اما وقتی از دفترش بیرون آمدم، دیگر نه پیگیری انجام شد و نه حتی خود رییس کمیته ملی المپیک جواب تلفن مرا داد.

چون رک هستم نمی‌خواهند به جایی برسم

جالب است با این وضعیتی که من دارم، برخی فکر می‌کنند سعید عبدولی به عنوان قهرمان جهان و المپیک پولدار است و سمت من می‌آیند، اما بعد از مدتی می‌فهمند که چیزی ندارم. داستان چیست که نمی‌خواهند سعید عبدولی بزرگ شود؟ چون رک هستم و حرفم را همیشه می‌زنم نباید به من توجه شود؟

خودم که تمرین نمی‌کنم و از تیم ملی هم که خبری نیست. فقط شنیدم امسال شاید مسابقات جهانی برگزار شود، اما چیزی برای برگزاری اردو به ما اعلام نکردند. اصلا با این شرایط بعید است چه مسابقات جهانی و حتی المپیک هم برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بره یکی از کشورهای همسایه به راحتی قبولش می کنند و شغل بهش می دن
استرالیا هم نخبه در هر زمینه ای قبول می کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار