بازدید 28030
۵

اجاره آیفون شبی ۲ میلیون تومان

چند روز قبل که فضای مجازی از خبر ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو به کشور پر شد، بازار به این اتفاق واکنش نشان داد و قیمت گوشی‌ها به شکل سرسام‌آوری بالا رفت.
کد خبر: ۹۸۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 11 July 2020

به گزارش «تابناک»، روزنامه خراسان نوشت: چند روز قبل که فضای مجازی از خبر ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو به کشور پر شد، بازار به این اتفاق واکنش نشان داد و قیمت گوشی‌ها به شکل سرسام‌آوری بالا رفت.

بنا به این گزارش، گوشی آیفون ۱۱ پرومکس به ۵۰ میلیون تومان رسید. البته یکی دوروز بعد مسئولان این خبر را تکذیب کردند، اما بازار دیگر این تکذیب را نشنید و اثر چندانی بر قیمت‌ها نداشت. حالا در فضای مجازی آگهی‌های عجیبی منتشر می‌شود. مثلا یک آگهی با محتوای «اجاره یک شب آیفون ۱۱ به شما همراه اپل واچ برای شرکت در مهمانی‌ها و پز دادن، از شبی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان. ارائه فقط با کارت ملی و معرف!» دیده می‌شود. کاربری نوشت: «این شوآف و پز دادن واقعا دیگه خیلی غیرعقلانی شده. برای کلاس گذاشتن شبی دو میلیون پول میدن!»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
عجیب ترین ملت دنیا همین هموطنان خودمون هستن. من در روسیه یک قرار مهم تجاری داشتم با یک کله گنده روسی، سر میز شام یک موبایل LG Q6 قدیمی دستم بود با صفحه خش خشی!! قرار مهمی که با تظاهر بخواد به جایی برسه، مطمئن باشین به هیچ جا نمیرسه.
خاک بر سر اون فلک زده ای که بخواد با یه موبایل احساس فخر و بزرگی کنه
!!!!!!!
فرد وقتی تعریفی از خود نداشته باشد ناچار است با چیزی دیگر تعریفی غیر واقعی از خود ارائه دهد. یک ریاضیدان یا جراح متخصص یا شاعری مشهور یا خواننده ای بنام نیازی به استفاده از مقوله ای اجاره ای برای معرفی خود ندارد. عمده افرادی که وارد این مقوله ها می شوند افرادی هستند که به نوعی دست خود را تهی از هر نوع تعریف شخصیتی می بینند و ناچارند به چنین مقوله هایی رو بیاورند. در کنار این افراد ، افراد دیگری هم وجود دارند که برای پیشبرد مقوله های اقتصادی و اجتماعی و برای بزرگ نشان دادن خود چنین مواردی را می پذیرند.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار