بازدید 12109
۲

محیط بانان منطقه حفاظت شده گنو

منطقه حفاظت‌شده گنو در شمال غربی بندر عباس قرار دارد و با حدود ۴۳ هزار هکتار مساحت، سرزمینی کوهستانی محسوب می‌شود. آب و هوای این منطقه تفاوت زیادی با مناطق اطراف آن دارد. از گنو به‌عنوان یکی از ۱۳ ذخیره‌گاه زیست‌کره یونسکو در ایران یاد می‌شود. همچنین این منطقه از نظر تنوع گیاهی و جانوری غنی است. در این گزارش یک روز با محیط بانان این منطقه حفاظت شده همراه شده‌ایم./رهبر امامدادی
کد خبر: ۹۸۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 09 July 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بارزترین ویژگی منطقه گنو، چشمه ی آب گرم بسیار زیبای اونه که گردشگرای زیادی رو جذب این منطقه می کنه. توی این چشمه آب گرم یه گونه ماهی زندگی میکنه که در کل دنیا این گونه ماهی منحصر به به فرده و هیچ کجای دنیا پیدا نمیشه.
منظره ای که این چشمه ی سبز و زرد رنگ از کوه جاری میشه و از مناطق بکر به سمت پایین دست حرکت میکنه، خیلی جذابه.
حیف که نمی تونم چند تا از عکساشو براتون به اشتراک بذارم. در فصل زمستون این منطقه دیدنی به همراه سواحل زیبای خلیج فارس ، زمان خوبی برای مسافرت به این منطقه است.
هر چند که یه استخر برای استفاده از این چشمه آب گرم ، احداث شده اما متأسفانه امکانات خدماتی، رفاهی کمی در اختیار گردشگران قرار داره و مطابق بقیه ی موارد کج سلیقگی زیادی در فضاسازی و زیبا سازی این منطقه صورت گرفته اما ما بیشتر از نواحی بکر کوهستانی و سرچشمه ی این چشمه و منظره ی روستای گنو استفاده میکنیم.
خدا قوت به همشون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار