بازدید 16991

قتل زن میانسال به دست دو کارگر افغان

روز ۲۹ خرداد امسال به‌دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مأموران کلانتری شهرستان بهارستان در جریان ماجرای مرموزی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۸۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 09 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، زن میانسالی به مأموران گفت: همسایه‌ام زنی تنها است که وضع مالی خوبی هم دارد دیشب صدا‌های عجیبی از خانه‌اش می‌آمد، اما بعد صدا‌ها قطع شد. صبح امروز از سر کنجکاوی به در خانه‌اش رفتم، اما در را باز نکرد. من مطمئنم که در خانه است و بیرون نرفته به همین خاطر نگرانش هستم.

باتوجه به اظهارات زن همسایه، مأموران کلانتری با هماهنگی‌های لازم و گرفتن مجوز قضایی وارد خانه شدند، اما به محض ورود با جسد صغری ۵۰ ساله داخل یکی از اتاق‌ها رو به رو شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود. با اعلام این ماجرا به بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد شوهر صغری چندی قبل فوت کرده و وی تنها زندگی می‌کرده است. همچنین مشخص شد روز حادثه دو مرد افغانستانی برای کارگری و نظافت خانه این زن به آنجا رفته بودند. بدین ترتیب با ردیابی‌های پلیسی یکی از متهمان به نام نعیم ۲۶ ساله شناسایی و دستگیر شد. وی در بازجویی‌های اولیه منکر قتل زن تنها شد، اما مدتی بعد با توجه به مدارک و اسنادی که وجود داشت به قتل اعتراف کرد و گفت: من و دوستم به‌دنبال تماس این زن برای کار به خانه‌اش رفته بودیم، اما وقتی متوجه شدیم او تنهاست و مقدار زیادی طلا دارد وسوسه شدیم که سرقت کنیم. اما وقتی با همدستم قصد سرقت داشتیم زن میانسال مقاومت کرد و مجبور شدیم خفه‌اش کنیم.

به‌دنبال اظهارات این متهم، همدست او نیز خیلی زود شناسایی و بازداشت شد. با تکمیل پرونده، این دو متهم افغانستانی به اتهام قتل و سرقت به عنف روانه زندان شدند و بزودی پس از صدور کیفرخواست در دادگاه محاکمه خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵
آخی حالا تکلیف بچه های این دو افغانی که حتما تابعیت ایرانی هم گرفته اند چه می شود؟؟؟؟؟؟؟
سلام
با توجه به اين‌كه اين دو قاتل به خاطر خوي شيطاني خود دست به جنايت زده‌اند و نه به خاطر مليت شناسنامه‌اي خود، استفاده از از واژه‌ي «افغان» در تيتر و متن خبر و هشتگ زدن آن، نوعي نژادپرستي و بازي در زمين دشمن است. از رسانه فرهيخته‌ي تابناك انتظار مي‌رود ضمن اصلاح اين خبر و اين رويه، در فرهنگ‌سازي و مبارزه با نژادپرستي تأثيرگذار باشد.
پاسخ ها
کمالخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
چرا حرف مفت میزنی. ماهی یکی دو تا قتل توسط افغانی ها داره انجام میشه . برو ببین تو خراسان چه بلوایی به پا کردند. قبل کامنت گذاشتن یه کم فکر کن .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
افغانی و ایرانی نداره هر کسی که فازسی زبانه هموطن من است اگر هم خبطی رخ میده باید کنترل و به اشد مجازات محکوم شند حتی اگر هم زبان من باشند فراموش نکنید همینجوی بخارای فارسی زبان رو نابود کردند و الان فقط سه کشور ایران و تاجیکستان و افغانستان مونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
آغا میثم بچه کجایی؟!
امین
| - |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
معلومه تو خودت افغانی هستی ، وگرنه کسی که هموطنش توسط افاغنه کشته میشه نمیاد از قاتل دفاع کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
خاک توسرم اومدم منفی بزنم اشتباهی مثبت زدم تابناک هم یک مرتبه 6 تا برد روش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخی ! الان همه بعد خوندن مطلب میثم با هم میگن چقدر این آدم فرهیخته و سیاست فهم است. برو بابا جان دنبال گردو بازی که هر چی بدبختی میکشیم از دست این تفکرات آدمهای خام و بیسوادی چون توست در هر
جایگاهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
علی آقا عذر میخوام اشتباهی منفی دادم.
سرقت به عنف دیگه چه عملیه ؟ یعنی همون تجاوز به عنف یا اینکه عنف مقتول رو سرقت کردن ؟

" این دو متهم افغانستانی به اتهام قتل و سرقت به عنف روانه زندان شدند "
پیامبر می فرماید مهمان خوب آنست که به موقع بیاید و به موقع برود . فکر نمیکنید دیگه بهتر است این مهمانان ناخوانده به مملکت شون برگردند ؟؟؟
اگه مسشه آماري از تعداد كساني كه سال گذشته بدست افغاني ها كشته شوند ارائه بدهيد تا مشخص شود اين افداراد كه بسياري فاقد هويت و شناسايي نشده وارد ايران مي شوند چه جناياتي انجام مي دهند.
آقای رئیس جمهور افغانستان بفرمایید تحویل بگیرید.
کشور بی در و پیکر همین است!!! سالهای سال است که در دنیا اینگونه مهاجران را انگشت نگاری می کنند ولی در کشور ما با این کار مثل کفر خدئاوند تلقی می شد، و چه جنایت هایی که این قوم انجام نداده اند و هنوز و برای همیشه هامکشوف مانده اند.
باید یک جنبش مردمی برای اخراج این جنایتکارها از کشور شروع شود دولت که بی تفاوت است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار