بازدید 10055
۱

برخلاف ادعای رسول‌پناه؛ پاداش پرسپولیس پرداخت نشده

کد خبر: ۹۸۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 08 July 2020

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادعایی را مطرح کرده که هنوز عملی نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رسول‌پناه روز گذشته (سه‌شنبه) در گفتگو با خبرنگاران از پرداخت پاداش به اعضای تیم پرسپولیس خبر داد در حالی که هنوز این اتفاق رخ نداده است و سرخپوشان بابت آن حسابی شاکی هستند.

جریان از این قرار است که امیر جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز (کارگزار باشگاه پرسپولیس) شنبه شب (قبل از بازی سرخپوشان مقابل پیکان) با رسول‌پناه توافق کرد تا پاداش برد‌های پرسپولیس را پرداخت کند. به همین دلیل روز یکشنبه مبلغ دو میلیارد و سیصد میلیون تومان چک روز را در اختیار مهدی رسول‌پناه قرار می‌دهد تا به‌عنوان پاداش برد‌های متوالی سرخپوشان در لیگ برتر به آن‌ها پرداخت شود.

در حالی که چهار روز از این اتفاق می‌گذرد هنوز پاداشی به حساب بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیامده است. چنین اتفاقی این شائبه را ایجاد کرده که برخی در باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا بازیکنان این تیم را مقابل کارگزار باشگاه قرار دهند تا به نوعی رابطه آن‌ها را خراب کنند.

رسول‌پناه اخیراً در جلسه‌ای که با بازیکنان بزرگ تیمش داشته است به آن‌ها قول پرداخت پاداش‌ها تا تاریخ ۱۵ تیر را داده بود، اما با گذشت سه روز از این تاریخ او هنوز به وعده‌اش عمل نکرده است. با این حال رسول‌پناه در مصاحبه دیروزش با خبرنگاران از پرداخت پاداش‌ها خبر داد که در نوع خودش خیلی عجیب بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
2 میلیارد و سیصد برای یک مشت بیسواد؟ خاک بر سر ما که اینقدر درس خوندیم اینقدر درس دادیم و 2 ریال و ده شاهی هم بابت اینهمه درس دادن پاداش به ما نمی دهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل