بازدید 5982

فوت عضو هلال احمر هنگام خاموش کردن آتش‌ جنگل

فرماندار اردل گفت: یکی از اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان در عملیات اطفای حریق جنگلهای بلوط بلند حاشیه سد کارون ۴ روز سه‌شنبه دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۸۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 08 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمود کیانی شامگاه سه‌شنبه با اعلام این خبر با تسلیت به خانواده این جوان امدادگر افزود: آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط بلند که در مرز بین استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان در حاشیه دریاچه سد کارون ۴ واقع شده است، از عصر روز دوشنبه آغاز شد و پس از مهار، روز سهشنبه دوباره شعله‌ور شد.

کیانی تصریح کرد: آتش‌سوزی در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی منطقه است که امکان دسترسی را بسیار سخت کرده و نیاز مبرم به بالگرد است.

فرماندار اردل خاطر نشان کرد: جوامع محلی، نیروهای منابع طبیعی، مدیریت بحران، فرمانداری، بسیج و سپاه، هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط در محل حضور دارند و برای مهار آتش‌سوزی تلاش می‌شود.

حادثه آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط بلند از ساعت ۱۹ دوشنبه آغاز شد که بلافاصله مهار آتش در دستور کار قرار گرفت.

جزییات

محمدمهدی حسینی عضو هلال احمر شهرستان اردل در حال خاموش کردن آتش در دامنه کوه بلوط بلند بود که بر اثر اصابت سنگ بر سرش فوت کرد.

این سنگ بزرگ از بالای کوه ریزش کرده بود.
جنگل های منطقه کوهستانی و صعب العبور بلوط بلند شهرستان اردل(مرز استان های چهارمحال و بختیاری و دهدز شهرستان ایذه استان خوزستان - منطقه کارون چهار) از دیروز دچار حریق شده بود و همچنان ادامه دارد.

رییس هلال احمر و نماینده شهرستان اردل در مجلس نیز این حادثه را تسلیت گفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل