افشای روح الامینی از زمین خواری در تپه سرخه؛ باستی هیلز ۲ در راه است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از زمین خواری ۲۰ هکتاری در تپه سرخه لواسانات خبر داد و گفت: باید با اقدام انقلابی جلوی زمین خواری ۲۰ هکتاری در این منطقه گرفته شود.
کد خبر: ۹۸۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 08 July 2020
افشای روح الامینی از زمین خواری در تپه سرخه؛ باستی هیلز ۲ در راه است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از زمین خواری ۲۰ هکتاری در تپه سرخه لواسانات خبر داد و گفت: باید با اقدام انقلابی، جلوی زمین خواری ۲۰ هکتاری در این منطقه گرفته شود.

به گزارش «تابناک»؛ روز گذشته جمعی از نمایندگان تهران در جریان بازدید از روستا‌های اطراف لواسان به طور ویژه وارد بررسی موضوع «زمین خواری» در منطقه تپه سرخه شدند که به گفته عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران در این منطقه، «باستی هیلز ۲» در راه است.

اما «باستی هیلز» کجاست که امروز زمزمه ایجاد دومین شهرک با آن مشخصات به میان آمده است؟ شهرک «باستی هیلز» معروف به بورلی هیلز لواسان در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان واقع شده، با منظره‌ای بی‌نظیر از شهر لواسان و سد لتیان که آن را به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل کرده است. یک سال پیش قیمت ویلا در این شهرک خصوصی از ۳۰ میلیارد تومان شروع می‌شد، منطقه‌ای با حدود ۳۵۰ هکتار زمین و دیوارکشی دور تا دور شهرک آن که ورود افراد عادی را غیرممکن کرده بود، مگر اینکه ساکن یکی از ۳۶ ویلای لاکچری در شهرک باشد.

یک سال پیش جمعی از نمازگزاران شهر لواسان بعد از اقامه نماز جمعه در نامه‌ای به آیت االله رییسی، رییس قوه قضائیه، خواستار ورود به این منطقه به صورت سرزده و برای بازدید از ساخت و ساز‌های غیرقانونی و زمین خواری‌ها در این منطقه شدند؛ در خواستی که بعد از استقبال قوه قضائیه برای پیگیری پرونده منجر به جمع آوری گیت‌های ورودی شهرک باستی هیلز و به دنبالش طرح بسیاری از ابهامات و سوالات درباره این شهرک شد که هنوز هم پابرجاست.

روز گذشته در سالگرد ورود قوه قضائیه به پرونده شهرک «باستی هیلز» تعدادی از نمایندگان تهران برای بررسی مشکلات مردم به لواسان رفتند که یکی از بارزترین آن‌ها زمین خواری است؛ در این مناطق افرادی با پرداخت پول و جریمه ساخت‌وساز می‌کنند، اما ساخت و ساز مردم بومی غیرقانونی دانسته می‌شود.

در این بازدید، نمایندگان ضمن حضور در جلسه‌ای با فرماندار شمیرانات، شهردار و سایر مسؤلان لواسان‬ برای بررسی مشکلات و مسائل مختلف این منطقه، موضوع زمین خواری در لواسان را به ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت هم مقرر شد که مشکلات تا یک ماه آینده برطرف شده و گزارشی به کمیسیون اصل ۹۰ درباره زمین‌خواری در منطقه تپه سرخه‬ ارائه شود.

روح الامینی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تابناک با اشاره به زمین خواری در این منطقه خطاب به آیت الله رئیسی رییس قوه قضائیه گفت: آقای رییسی بداند که در این منطقه باستی هیلز ۲ در راه است پس تا دیر نشده، با اقدام انقلابی جلوی زمین خواری ۲۰ هکتاری گرفته شود.

وی با طرح این پرسش که هتل ساز معروف در تپه سرخه لواسانات در زمین مرغوب وسط لواسانات به دنبال چیست؟ افزود: چه قدرتی پشت این زمین خواران است که در مسیر این زمین‌ها گیت گذاشته شده و حتی اجازه ورود به بستگان امواتی که در قبرستان بالای این زمین‌ها مدفون هستند، داده نمی‌شود.

این عضو مجمع نمایندگان تهران توضیح داد: روز گذشته من و شش تن از نمایندگان مجمع تهران قصد بازدید میدانی از این منطقه داشته ایم که با کمک نیروی انتظامی امکان آن فراهم شد.

روح الامینی در پایان تاکید کرد، این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی از طریق قوه قضاییه و کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری خواهیم کرد.

طبق بررسی‌های به عمل آمده بخشی از زمین‌های مرغوب لواسان در منطقه تپه‌سرخه ـ که زمانی به عنوان اراضی ملی شناخته می‌شد ـ به عرصه تاخت و تاز افرادی تبدیل شده که با تفکیک زمین‌ها به دنبال فروش آن بوده و سودای ویلاسازی در منطقه را در سر می‌پرورانند.

ماجرای تغییر کاربری ۲۷ هکتار زمین در یکی از بهترین نقاط لواسان، مسأله‌ای است که جای تأمل فراوانی دارد. این اراضی که طبق ماده ۶۴ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، بخشی از اراضی ملی است در محلی به نام تپه‌سرخه قرار دارد تا پیش از سال ۱۳۸۱ زمین‌های بالادست نهر نجارکلا اولیا بخشی از اراضی ملی شناخته می‌شد و پایین‌دست این نهر به دلیل وجود قنات، اراضی ارباب رعیتی، اصطبل، قلعه و چاه در دهه ۱۳۵۰ از مستثنیات شناخته شد و در اختیار مالکان قرار گرفت.

در سال‌هایی که این اراضی بخشی از اراضی ملی بودند با همکاری و مشارکت مردم و اجرای شهرداری لواسان در این منطقه درختکاری انجام شده بود. این درخت‌ها که بخشی از آن در قالب طرح‌های کارآموزی توسط دانش‌آموزان کاشته شده بود، الان قطع شده‌اند تا عده‌ای که به ‌واسطه تغییر نظر کارشناسی در ابتدای دهه ۱۳۸۰ این اراضی را ملک خصوصی خود می‌دانند، بتواند زمین‌ها را به‌ راحتی تصاحب کنند.

اکنون و با توجه به بازدید تعدادی از نمایندگان تهران و ورود کمیسیون اصل ۹۰ به این زمین خواری انتظار می‌رود هر چه سریعتر ابعاد تخلفات روشن شده و جلوی این زمین خواری‌ها گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷۷
تا وقتی که همه در برابر قانون یکسان نباشند و افراد فراقانونی وجود دارند وضع همین است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تا باستی هیلز لواسان با 62 کاخ برای افراد با نفوذ و حرامخوار تخریب نشه باز هم باستی هیلز خواهیم داشت. مسئولان قضا فکر کنند آنجا تعدادی کوخ نشین هستند و سریع با لودر بروید روی آنها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کدام قانون؟ کدام عدالت ؟ کدام مردم؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس محترم 12.28.فکر کردید باستی هیلز مثل خانه ان مادر کرمانشاهیست که بشود به همین راحتی بر سر ساکنانش اوار کرد...وقتی نماینده مجلس کشور برای ورود به انجا مجبور است باکمک نیروی انتظامی وارد شود.لابد خبرهایی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
الآن هم همه ی مردم با هم برابرند ولی بعضی ها برابرترند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
برخی به دنبال ضربه به کشورمان به هر طریقی هستند که هوای شهر ها آلوده شوند و خاک های کشور آلوده به مواد شیمیایی شود. مثلا سیمان خودش زمین را می خشکاند. شاید برخی شرکت های خارجی- داروسازی جهانی برخی ها اجیر می کنند تا از این طریق بیمار زیاد شود تا کالای خود را بفروشند. البته حرفم قدری خنده دار است لطفا در آن فکر عمیق بکنید. مثلا دلالان و برخی مهندسان ساختمان و نظام مهندسی ساختمان به هم یکی هستند. یکی می گفت من که نمی خواهم ایران باشم بچه هام خارج هستند و خودم هم می خام برم آونجا. فقط می خواهم پول جمع کنم آنجا صفا کنم.البته همه چنین هستند. همیشه ضربه به کشور از جای جزئی می شود و انسان فکر نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تا توجیه هست تبعیض هم هست
سیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آقای روح الامینی عزیز راحت آباد را هم دریابید. زمینهای ملی در کوهستان وبلا و مانژ اسب و تصرق زمین و آب و متابع طبیعی شده. پولدارهای لواسان آنجا را برای آخر هفته های خود بلعیده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مسئولین که نمیرن خونه خودشونو خراب کنن عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
باستی هیلز دستپخت بد طعم رانت و فساد مسئولین است ، مردم نون شب ندارند
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
فقط ناشناس 16:08
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بنظر می رسد قدری در قانون وزارت اطلاعات نیاز به اصلاح دارد و ورود کند به برخی پرونده پیش گیری کند از برخی امور یا 110 باید فعال باشدو واقعا برخی شورش را در آورده اند. سامانه کد ملی درست شود افراد چک و کنترل شوند مگر آلمان چنین نمی کند یا سایر کشور ها. ی پیشرفته. یکی از فامیلان ما در لواسان رفته باغ خریده ایشان را بفروشی به لحاظ شخصیت و خدمت به کشور یک نفر ایشان را سر کار نمی برد. نباید کشورمان را ول کنیم و هر کسی یا مدیری یا دلالی یا مهندسی هر کاری کرد بگیم چشم. الان بازنشست شهرداری تهران چها تا خانه دارد ما را آدم حساب نمی کنددسترنج خودش قابل احترام و قانون حمایت کند نه اینکه به ما طعنه بزند و منو با خانمم دعوا بیندازد. هیچ کس با کار حلال مخالف نیست. بهر حال باید همه مان حواسمان باشد ضربه فنی و در دقایق آخر نشویم حتی نیروی خودی و اطلاعاتی.
نا امید نیستم اما الکی هم نباید خوش باشیم
وضع فساد از آنچیزی که فکر میکردیم خراب تره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اگر در ساحل مدیترانه نمی جنگیدیم باستی هیلز لواسان را از دست می دادیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
۱۴:۲۳
متاسفانه هیچ کدوم از اونایی که در سواحل مدیترانه میجنگیدند هیچ سهمی از باستی هیلز بهشون نمیرسه حتی اگه زنده مونده باشن
و البته شما هم هیچوقت برای جنگ به سواحل مدیترانه نخواهی رفت چون‌ باید سنگرت را در باستی هیلز حفظ کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
پرچم امریکا
اربابای امریکایی برای حفظ کجا مجبور بودند توی سواحل مدیترانه بجنگند ؟
تو سواحل عراق چطور؟
سواحل یمن
سواحل ویتنام
سواحل کره
سواحل پاناما
سواحل گواتمالا
سواحل سودان
سواحل سومالی
سواحل کوبا
افغانستان شانس آورده که ساحل نداره وگرنه تو سواحل افغانستان هم ۱۹ سال میجنگیدند
چرا اربابات ۲۲۰ سال از عمر ۲۴۰ سالشون را توی سواحل دنیا جنگیدند ؟ اگه نمیجنگیدند چهچیزی را از دست میدادند ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
به 1440. دقیقا قسمت دردناک مسئله همین است. ثابت شده است کسانی که خیلی در حمایت از فلان خط داغ بودند و هستند و ... دامادهایشان نه تنها در خط نبودند بلکه خود و دامادها در لواسان مشغول ویلاسازی بودند. البته صادقانه ما هم هرگز برای جنگ به ساحل سوریه نمی رفتیم و نخواهیم رفت. مرز ایران مشخص است کجاست. برای ایران در گردنه خان و کردستان و فکه با بعثی های عراق جنگیدیم
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
به 1440. دقیقا قسمت دردناک مسئله همین است. ثابت شده است کسانی که خیلی در حمایت از فلان خط داغ بودند و هستند و ... دامادهایشان نه تنها در خط نبودند بلکه خود و دامادها در لواسان مشغول ویلاسازی بودند..
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست 1448. اربابان امریکایی ما! برای شرکت در جنگ در تمام سواحلی که نام بردی یک دلیل بسیار خوب اقتصادی و معیشتی و منافع ملی کشور و ملتشان را داشتند. هرگز بدنبال اثبات مرام نامه و شخص خودشان نبودند. تمام این سواحل سود ملی برای امریکا دارد. اگر ایران هم زمانی مانند امریکا تکنولوژی داشت که می توانست بدون نیاز به کسی منابع نفت ونزویلا را استخراج کند و انر را بفروشد ایران هم باید در سواحل سوریه یا ونزویلا حضور می یافت. در افغانستان هم دلیل شرکت امریکا در جنگ همان یازده سپتامبر بود. هر کشور دیگری چند هزار نفر از مردم کشورش مانند یازده سپتامبر قربانی یک گروه در خاک افغانستان می شدند به ان حمله می کرد. شاید حتی اتمی! می بینید که روسیه و چین چه بر سر تایوان و اکراین و... اوردند. تازه هیچ روسی یا چینی توسط اکراینی یا تایوانی کشته نشده بود. اگر یازده سپتامبر نبود . اربابان امریکایی ما! تا ده هزار سال دیگر هم در بیابانها و کوههای افغانستان کاری نداشتند. دیوانه که نیستند الکی انجا حضور داشته باشند. الان هم که حضور دارند می دانند به محض اینکه ترک کنند می شود دوباره معدنی و مبنایی برای یازده سپتامبر جدید توسط القاعده و داعش که توسط عمو پوتین خط می گیرند. اگر اربابان امریکایی ما برای منافع ملی کشور خود نمی جنگیدند الان ثروتمند ترین و پر نفوذ ترین کشور دنیا نبودند. نمونه ان رای مثبت یا ممتنع 28 کشور شورای عالی حکام اژانس و ایزوله مطلق قدرتهای جهانی! مانند چین و روسیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
چرا یهو جززززز میزنید این حرف که اول به فساد داخل برس بعد برو بیرون انقدر داد و قال داره؟
ایرانخودرو و سایپا بیشتر ایرانی کشته یا اسراییل؟
ظلم بیخ گوشت رو نمیبینی 13هزار کیلومتر اونورتر یه
امریکایی رو میکشن دو هفته پخش مستقیمه
بماچه امریکا هر غلطی میخوان بکنن اونجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
وضعیت مقابله با فساد خیلی امیدبخشه. چرا باید کامنت های غیرمنصفانه بنویسیم؟
چرا هیچ صدایی از مراجع تقلید در نمیاد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مگه خدای نکرده کسی بی حجابی کرده مراجع ازشون صدایی دربیاد؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بخاطر کرونا در قرنطینه هستن
ناشناس
| France |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
این همه راجع به رباخواری بانک ها و نابودی اقتصاد تذکر دادند . مگر کسی گوش کرد. البته یک بدبختی اینه که مانند قدیم یک مرجع نداریم . تعدد مراجع نفوذ آنهارا به شدت کاهش داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کسی شادی کرده مگه؟ کسی دوچرخه سواری کرده ؟ کسی بی حجاب بوده برای چی نظر بدن؟ الان وضع به نظرشون خوبه دیگه مهم محرمه که در پیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
صدای مراجع بلنده ولی متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هیسسس ساکت ساکت یه صداهایی میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
احتمالا ساکنان باستی حجابشونو رعایت میکنن
کلکسیون اختلاس ها و فساد داره تکمیل میشه

کم و کسری نداریم الحمدلله
دیگه به چه چیز این کشور امید داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مثلا با این جمله احمقانه تونستی امید رو در دل مردم از بین ببری آخی امید تو دلمون از بین رفت
تا دنیا دنیاست با فسادی که ریشه اش امثال تو بودید مبارزه میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
به دولت تدبیر و امید امید داشته باش که ۹۲ و ۹۶ بی بی سی و منوتو ووآ و .... بهت گفتند انتخاب کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس ۱۲:۲۸
منم اگر حقوق و درآمد تو رو داشتم سرم رو مثل کبک تو برف میکردم و خودم رو به نفهمی میزدم
برو بزار باد بیاد ساندیسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
۱۴:۲۵
شما خیلی نیازی نیست خودت را به نفهمی بزنی بلکه باید سعی خودت را بکنی تا شاید بتونی بفهمی
با این ادبیاتی که تو داری خیلی بعید میدونم که بتونی بفهمی تا بتونی به درامدو حقوق خوبی برسی ولی میتونی مثل بعضیا ی کارایی بکنی تا شاید ی ساندیس شترای سعودی با ملخ کباب بهت بدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس۱۴:۲۵
تو هیچوقت نمیتونی درآمد اونو داشته باشی چون از حرف زدنت پیداست که ۲تا کلمه حرف به زبون آدمیزاد نمیتونی بزنی چه برسه که کار کنی
نفس بکش ، رفت کنار تا بادش بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس ۱۵:۰۹

خیلی ها تخصص دارند ولی بیکارند چون امثال شما که هیچ تخصصی ندارید جای اونا رو اشغال کردید و درآمد و حقوق مفت میگیری
برو ساندیست رو از فریزر بردار یخ نزنه که بتونی با نی بخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس 12:28
هنوز امیدوای؟
مردم به چی امید داشته باشن؟
واقعا نمی بینی یا نمی خواهی ببینی؟
یکسری شعار و حرف یاد گرفتی که هی تکرار کنی؟
مبارزه با فساد اولین قدمش شفافیته و اینکه همه جلوی قانون مساوی باشند
با فساد مبارزه نکن
همین دو تا کار رو انجام بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خخخ جوش نزن بابا کلن 100 نفر کامنتا تابناکو میبینن
تو برو بذر امید کار تو مردم
یه ساندیس خنکم بزن قبلش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
انتظار داری توی کشور به این بزرگی و پهناوری فساد نباشه؟ بنده خدا توی یه جمع کوچیک فامیلی هم کلاهبرداری و فساد ممکنه پیدا بشه چه برسه به ایران به این گستردگی.
الان برای این فسادها که هیچکدامش ربطی به تحریم نداره باید چکار کنیم ؟؟؟

به نظر شما رای دادن ما چه فایده ای داره ؟
چیزی عوض نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آره عوض میشه همینکه افساد طلبها بعد سال ها دستشون از بیت المال کوتاه شده موفقیت بزرگی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
۱۲:۲۷
سایبری ساندیسی یروز پیدات میکنم دستی نوازش بر سرت میکشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
۱۴:۴۶
سایبری سوسمارخور ، اگه عمرت کفاف داد و دستت بهش رسید همونجوری نوازشش کن که خاشقچی را نوازش کردید البته اگه اربابت خودتو زودتر نوازشت نکرده باشه خاشقچی
چرا باستی هیلز لواسان تخریب نشد تا آن تپه به طبیعت برگردد؟ چون در آن 62 کاخ برای حرامخواران ساخته شده. اگر جای کاخ ، کوخ نشینان و فقرا آنجا بودند حتما توسط تخریب میشد. جناب رئیسی کاری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
باید تخریب می شد مثل محله خاک سفید تهرانپارس. باید شخص از قانون مملکتش بترسد حین اینکه رحمت است باید جدی هم باشیم در اجرای قانون.
مملکت رو دارن میدن دست چینی ها و روسها این که چیزی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آخییییی بمیرم . کدخدا چیزی گیرش نیومد
خب دیگه چقدر باید التماس آمریکاجون را میکردند و اونم طاغچه بالا بزاره ؟ ۷ سال بس نبود؟
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس 1512

شما همون کامنت های 1446 و 1812 و 1228 بالایی ؛ امثال شماها به دلیل پری جیبتون امید واهی به ملتی میدهید که دیگر هیچ امیدی ندارن .

شماها در کاخ های میلیاردی مینشینید و نسخه مقاومت برای ملت می پیچید
داری از چی دفاع میکنی ؟

از مردان کلیه و قرنیه فروش ؟

از مردان خجل در پیش خانواده ؟

از بیکاری و بدبختی و نداری ملت ؟

یا از کاخ های باستی هیلز و حقوقهای مسئولین ؟

به اندازه کافی بردید و چاپیدید ؛ هر چه بردید نوش جونتون ، فقط دیگه بسه ، بگذارید مردم نفس راحتی بکشن .
خیلی عالی است که در قدم اول این مسئله افشا شد
قدم بعدی متوجه قوه قضاییه هست
خیلی هم فایده داره
چرا خراب کنیم ... اینها پول من و شماست.... باید ازشون استفاده کرد..... مطمئن هستم توی هر کدوم از این کاخها میشه دهها بچه کارتن خواب رو نگهداری کرد و پرورش داد.... یا به خانواده های بی بضاعت جا داد و یا اصلا هم کاخ رو از صاحبش گرفت و هم پولش رو بعنوان جریمه و هزار راهکار دیگه....
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اتفاقا باید خراب بشه رو سرشون تا حق بچه تیم رو گرفت
تولیای که تولیدی نیست لز کحا اوردن اینهمه پول؟
چرا خراب کنیم ... اینها پول من و شماست.... باید ازشون استفاده کرد..... مطمئن هستم توی هر کدوم از این کاخها میشه دهها بچه کارتن خواب رو نگهداری کرد و پرورش داد.... یا به خانواده های بی بضاعت جا داد و یا اصلا هم کاخ رو از صاحبش گرفت و هم پولش رو بعنوان جریمه و هزار راهکار دیگه.... ولی اینکار به قول کارتن قدیمی، کار هر کس نیست خرمن کوفتن، گاو نر میخواهد و مرد کهن، لاکپشت!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عجب
دیگر امیدی نیست. وقتی مسئولان خود با زندگی بی دردسی و لاکچری خو گرفته اند و برای تفریحات سالم! با دلار 20 هزار تومانی به کشورهای خارجی سفر می کنند و اتومبیل های میلیاردی دارند و ویلاهای آنچنانی به نام های غیره می سازند و سود های نجومی می برند، چگونه می توانند به مشکلات ملی و میهنی بپردازند و چگونه می توانند مشکلات یک کارگر یا کارمند بقول خودشان دون پایه را درک کنند.
ببینیم و تعریف کنیم
هر کسی با دیدن و شنیدن این همه فساد حالش بد میشه.متاسفم برای همه ی اونهایی که اسم خودشون رو وکیل و وزیر و مدیر و مسئول گذاشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ننوشته که مال مسئولان هستند، چرا اشتباه قضاوت می کنی فعلا؟
شايد هم كساني كه ميخواهند جلوي زمين خواري رايگيرند خودشان انجا زمين وويلا دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دقیقا مثلا قراربوده فاصله قانونی حریم دریا ساختمان سازی صورت نگیره اما در منطقه انزلی سایر س واحل شمال کشور دادگستری وقوه قضائیه اقدام به ویلا سازی وتاسیسات مهمانسرا برای پرسنل خودشان کردهاند
به لطف حمایت های شبانه روزی ازبورس نورچشمی این بازار تا قبل ازاین بهترین بازدهی راداشته ولی بااتفاقات بسیارمهم وتاثیرگذار داخلی وخارجی اخیر از حالا به بعد بطورقطع ویقیین بورس بشدت سقوط و طلا و ارز بصورت تصاعدی جهش و خواهند کرد و درصورت درگیری نظامی ملک هم سقوط خواهد کرد
پاسخ ها
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کاملا با این نظر مخالفم.امسال بورس در راس همه ی بازار ها خواهد بود.
باستی هیلز "ایران" کی قراره از دست مسئولین آزاد بشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کی گفته دست مسئولانه؟
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس 1814

برادری که پشت سر هم کامنت میذاری و از آقایون دفاع میکنی ، میشه بفرمایید که اگر اینها مسئول و یا دوستان مسئولین نیستند ، چطور توانسته اند در این حکومت اسلامی !! چنین کاخ هایی بسازند ؟!؟

لطفاً سکوت
تا وقتی مجلس خبرگان به وظیفه خودش عمل نکنه هیچی عوض نمیشه
جهت اطلاع! تپه سرخه با برنامه ریزی و توسط بومی های لواسان تصرف شده .
مدیران و نمایندگان، مدرسین و.... با مدارک کیلویی، اقایان کمی سیاست یاد بگیرید با تخریب که چیزی عوض نمی شود هر سال مالیات سنگینی برای ساخت و سازهای اینچنین وضع کنید تا این کارها تکرار نشود البته اینها فامیل و اشنایان هستند و قانون هم نمی شود برای خودیها وضع کرد
"چه قدرتی پشت این زمین خواران است که در مسیر این زمین‌ها گیت گذاشته شده و حتی اجازه ورود به بستگان امواتی که در قبرستان بالای این زمین‌ها مدفون هستند، داده نمی‌شود."

احتمالا اون قدرت پشت زمینداران ترامپ یا نتانیاهو یا جورج سوروس یا...است
مراجع تقلید چرا در حیف و میل و دزدی های مهندسی شده سکوت میکنند؟ و..........................................
در این منطقه از لواسان زمین های منابع طبیعی با زد و بند و دوز و کلک از چنگ کشاوزرانی که در این منطقه کشاورزی و دیم کاری می کردند در اوردند و با تخلف و سوء اسنفاده سند صادر کردند و کشاورزانی که سالیان سال انجا کشاورزی می کردند را بیرون کردند و شروع به ساخت و ساز غیر مجاز کردند
در این میان هم حق و حقوق کشاورزان پایمال شد و هم منابع طبیعی از بین رفت
بیش از ۷۰ درصد این زمینهایی که اقایان تصرف کردند توسط شهرداری درختکاری شده بود که متاسفانه زمین خواران درخت ها را هم قطع کردند جهت تایید می توانید به نقشه های هوایی سال های دهه هفتاد و هشتاد استناد کرد
پشت پرده تپه سرخه هم طبری ها خوابیده اگر بواقع عدالت را در مورد ان اجرا کردید بعد بپردازید به تپه سرخه که ما بتوانیم سر مزار رفتگان برویم
جناب روح الا مینی ای کاش یکطرفه به قاضی نرین و صرفا صحبت های امام جمعه محترم و تیم شان را ملاک قرار ندهید ای کاش حداقل با یک نفر از ۳۰۰ مالک تپه سرخه ملاقات میکردین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و‌بنیاد شهید انقلاب اسلامی بخش عمده ای از مالکین محترم تپه سرخه هستن ای کاش قبل از اظهار نظر ی مطالعه میفرمودین
پشت این زمینحواران یا به افراد قدرتمند کشور گرم هست و یا پشت سرشان ارگان قدرتمندی ایستاده که حتی به رهبر نیز پاسخگو نیست.
اقا چیکار دارید گشنه است چیزی واسه خوردن نیست زمین خدا رو میخوره. اینقدر خسیس نباشید
اقدام باید قانونی باشد نه انقلابی
اقدام انقلابی چیه!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل