بازدید 12749
مردم ایران درباره‌ی بازی «تهرونی» چه گفتند؟

مروری بر نظرات کاربران بازی «تهرونی» در برنامه بازار

بررسی نظرات کاربران یک محصول، دید خوبی از جامعه‌ی مخاطبان آن می‌دهد. دیگر عادت کرده‌ایم تا قبل از خرید یک کالا یا استفاده از سرویسی، نظرات دیگر کاربران را هم بخوانیم و در ذهن تصویری از آن‌چه انتظارمان می‌کشد را ترسیم کنیم. بررسی نظرات بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها اما دنیای خود را دارد. با تغییر هر نسخه‌ی آن، می‌توان انتظار نظرات جدیدی کشید. نظراتی که ممکن است ۱۸۰ درجه با آن‌چه پیش‌تر خوانده بودیم، متفاوت باشد.
کد خبر: ۹۸۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 07 July 2020

بررسی نظرات کاربران یک محصول، دید خوبی از جامعه‌ی مخاطبان آن می‌دهد. دیگر عادت کرده‌ایم تا قبل از خرید یک کالا یا استفاده از سرویسی، نظرات دیگر کاربران را هم بخوانیم و در ذهن تصویری از آن‌چه انتظارمان می‌کشد را ترسیم کنیم. بررسی نظرات بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها اما دنیای خود را دارد. با تغییر هر نسخه‌ی آن، می‌توان انتظار نظرات جدیدی کشید. نظراتی که ممکن است ۱۸۰ درجه با آن‌چه پیش‌تر خوانده بودیم، متفاوت باشد. (لینک دانلود بازی)

برای سنجش رضایت کاربران و آشنا شدن بیش‌تر با فضای بازی، سراغ نظرات «تهرونی» رفتیم. یک Match-Three جدید که از قضا محبوبیت خوبی هم کسب کرده است و روز به روز اقبال بیش‌تری پیدا می‌کند. از پیام‌های تشکر و ... که بگذریم، به جاهای جالب‌تری می‌رسیم. جایی که مخاطب برای اولین بار با قابلیت چت و بازی تیمی در یک عنوان مچ‌ثری مواجه می‌شود.  بازی را از طریق این لینک میتوانید دانلود کنید.

مروری بر نظرات کاربران بازی «تهرونی» در برنامه بازار

مردم از تجربه‌های متفاوت می گویند

مواجهه‌ی هر کس با بازی «تهرونی» متفاوت است. عده‌ای درگیر چالش‌های آن شده‌اند. عده‌ای دیگر عقیده دارند که بازی می‌توانست دشوارتر یا آسان‌تر باشد و ... . با این حال، فصل مشترکی بین تمامی نظرات وجود دارد: قابلیت چت و بازی تیمی توجه بسیاری از کاربران بازی را به خود جلب کرده است. برای رسیدن به مرحله‌ی ۲۰ – مرحله‌ای که قابلیت بازی تیمی و چت در دسترس قرار می‌گیرد – کم‌تر از یک ساعت وقت نیاز دارید. با این حال خیل عظیمی از نظرات می‌گویند: «کاش همون اول بشه چت کرد». قابلیتی که اگر به بازی اضافه می‌شد، قطعا در طولانی مدت به سلامت تیم‌های بازی و تعامل در آن‌ها لطمه وارد می‌کرد.

مروری بر نظرات کاربران بازی «تهرونی» در برنامه بازار

نکته‌ی دیگری که در نظرات بازی به چشم می‌خورد، توجه کاربران به به‌روزرسانی‌های «تهرونی» است. «تهرونی» به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرده و مهم‌ترین ویژگی اضافه شده به آن، مراحل جدید است. بازی‌های مچ‌ثری به مراحل جدید و متنوع زنده هستند. مراحلی که هم برای ذات تفننی (کژوال) محصول مناسب باشند و هم چالش‌های جدید پیش‌روی کاربر قرار دهند.

به نظر می‌رسد به‌روزرسانی جدید بازی توانسته است تا دل بسیاری از مخاطبان خود را به دست آورد. با این حال، هنوز هم عده‌ای هستند که به تعداد مراحل اضافه شده گله داشته باشند و اضافه شدن مراحل کنونی را کافی ندانند. به اتمام رساندن ۱۰۰ مرحله – آن هم در سطوح پایانی بازی – کار دشواری است؛ اما گویا هواداران بازی توانسته‌اند تا در کم‌تر از چند ساعت به این آمار برسند. با نگاه به نظرات کاربران در کافه بازار، معمای تیم‌های صدر جدول رده‌بندی بازی برایمان راحت‌تر می‌شود. عده‌ای واقعا بازی را دوست دارند و برای آن زمان می‌ذارند! برای اینکه بیشتر از بازی بدانید دانلود کنید و تجربه را شروع کنید. ( لینک دانلود بازی)

 گاز پیک‌نیکی یا پفک نمکی؟

آیتم‌های شتاب‌دهنده‌ی درون بازی، هواداران خاص خود را دارند. این‌که چه زمان از گاز پیک‌نیکی برای گذر از مراحل استفاده کنید و چه زمانی سراغ پنکه و نوشابه‌ی گازدار بروید، انتخاب شماست و مستقیما به استراتژی که برای پیش‌برد مراحل «تهرونی» چیده‌اید، مرتبط می‌شود. تعداد قابل توجهی از کامنت‌های بازار هم به همین مورد اشاره دارند. کاربری معتقد است که ساخت نوشابه راحت‌تر است و برای رسیدن به پنکه و گذر از مراحل، نیاز به تمرکز بیش‌تری دارد. کاربر دیگر از ترجیح دادن شروع بازی بدون این شتاب‌دهنده‌ها می‌گوید و ... . مواردی که نشان می‌دهند شخصی‌سازی پیشروی در بازی، به‌خوبی در «تهرونی» پیاده‌سازی شده و بازی برای پذیرش هر نوع مخاطبی آماده است.

مروری بر نظرات کاربران بازی «تهرونی» در برنامه بازار

«تهرونی» در غافلگیر کردن مخاطب موفق است. این‌که بازیکن هم‌چنان صفحه‌ی بازی را در کافه بازار چک می‌کند و منتظر به‌روزرسانی است، یعنی بازی مسیر درستی را طی کرده است و می‌تواند با حفظ همین روند، در طولانی مدت قشر وسیع‌تری را به خود جذب کند. باید منتظر ماند و دید که به‌روزرسانی‌های بازی تا چه اندازه موفق هستند و البته سازندگان «تهرونی» تا چه اندازه به این قسمت از حساب کاربری خود اهمیت می‌دهند. اگر صدای مخاطب به گوش توسعه‌دهنده برسد، بدون شک رقبای «تهرونی» روزهای سختی را در پیش خواهند داشت و برای مقابله با بازی باید هر آن‌چه از تکنیک‌های پشتیبانی محصول و لایوآپس دارند را رو کنند.

تا آن زمان، پیش‌نهاد می‌کنیم «تهرونی» را تجربه کنید. جور کردن مکعب‌های رنگی بازی، گذر از چالش‌های ریز و درشت و مدیریت درست شتاب‌دهنده‌هایتان در طول مراحل، آن‌قدری جذاب هستند که در طول روز چند دقیقه‌ای از وقت شما را به خود اختصاص دهند و البته به‌لطف رویدادهای درون بازی، تازگی خود را نیز از دست ندهند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار