بازدید 10730

شروط خاص AFC برای اعطای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷

کد خبر: ۹۸۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 07 July 2020

رئیس کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا از شرایط خاص AFC برای انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت عربی کوره، پنج کشور ایران، عربستان، قطر، ازبکستان و هند برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اعلام آمادگی کرده اند. حافظ المدلج رئیس بخش بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ملاک‌های AFC برای انتخاب میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۷ زیاد هستند و تنها در ورزشگاه‌ها و شرایط ورزشی خلاصه نمی‌شود.

او ادامه داد: کشوری که می‌خواهد میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۷ را بدست آورد باید حتی ضمانت نامه مالی هم ارائه دهد و به همه تعهد‌های مالی خود پایبند باشد. همه تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌ها به ویژه کشور‌های شرق آسیا با خود وسایل و دستگاه‌های خاص تمرین و همچنین دارو‌ها و دستگاه‌های پزشکی را خواهند آورد. آن‌ها می‌خواهند که این وسایل را بدون تعرفه‌های گمرگی وارد کشور میزبان کنند بدون آنکه با مشکلی مواجه شوند.

مدلج عربستانی ادامه داد: در انتخاب میزبان بعد مسافتی هم تاثیر خواهد داشت تا جایی که باید مکان اقامت تیم‌ها با محل تمرین نهایتا ۳۰ دقیقه و با ورزشگاه برگزاری مسابقه ۴۵ دقیقه فاصله داشته باشد. باید همه شرایط پزشکی برای بازیکنان مصدوم در ورزشگاه مهیا باشد و در کشور میزبان هیچ گونه وبا و یا بیماری مسری وجود نداشته باشد.

عضو کمیته بازاریابی AFC که در فدراسیون فوتبال عربستان هم فعالیت دارد تاکید کرد که کشورش آمادگی بالایی برای گرفتن میزبانی این رقابت بزرگ دارد. جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر