بازدید 18599
گزارش

راستی آزمایی ادعای کرونا؛ آیا فولاد و استقلال بازنده می‌شوند؟

طبق ادعای مسئولان این دو باشگاه تقریباً هیچکدام از بازیکنانی که تست آن‌ها مثبت شده است علامتی از علائم رایج بیماری کرونا را نداشته‌اند که مشخص نیست این آمار‌ها خبرسازی است یا واقعاً هیچ آثاری وجود ندارد
کد خبر: ۹۸۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 06 July 2020

جنجال بر سر کرونا در لیگ فوتبال ایران به اوج رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی‌که باشگاه استقلال با اعلام ١٣ عضو کرونایی و فولاد با ادعای ١۶ عضو کرونایی، مدعی عبور از حدنصاب ٢۵ درصد برای تعویق مسابقات شان و رفتن به قرنطینه هستند، اما رقبای این تیم‌ها در این خصوص تشکیک کردند و به نوعی آمار‌های این دو باشگاه را زیر سوال بردند؛ به طوری که حتی مدیران سازمان لیگ اعلام کردند این ادعا را قبول ندارند و هیچ یک از این دو تیم لیگ برتری هنوز به حدنصاب لازم برای تعویق مسابقات نرسیده‌اند.

گفته می‌شود قرار شده با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی بار دیگر آزمایشات این تیم‌ها راستی آزمایی شود.البته این موضوع از زوایای دیگر هم قابل بررسی است، طبق ادعای مسئولان این دو باشگاه تقریباً هیچکدام از بازیکنانی که تست آن‌ها مثبت شده است علامتی از علائم رایج بیماری کرونا را نداشته‌اند که مشخص نیست این آمار‌ها خبرسازی است یا واقعاً همچنان که قبلاً اعلام شده بود، ممکن است این بیماری فاقد علائم باشد.

راستی آزمایی ادعای کرونا؛ آیا فولاد و استقلال بازنده می‌شوند؟

در این مدت هم سعید آذری، مدیرعامل فولاد و هم سعید رمضانی سرپرست استقلال اعلام کردند بازیکنان این تیم علائمی نداشته‌اند، اما تست‌شان مثبت شده است. البته یکی از مواردی که سازمان بهداشت جهانی و همچنین وزارت بهداشت روی آن تأکید دارند همین موضوع بدون علامت بودن ابتلا به این ویرووس است که در برخی بیماران رخ می‌دهد.

با این حال مسئولان باشگاه استقلال مدارک و مستندات خود را در این زمینه در اختیار سازمان لیگ قرار داده‌اند و قرار است مسئولان باشگاه فولاد نیز طی روز‌های آتی بازیکنانی را که مشکوک هستند و یا تست شان مثبت شده برای راستی‌آزمایی و آزمایش مجدد به تهران اعزام کنند.

تمام این موارد در شرایطی رخ داده که لغو بازی‌های دیشب استقلال و البته فولاد در جم و قائمشهر دردسر بزرگی برای سازمان لیگ ایجاد خواهد کرد. فشردگی مسابقات لیگ برتر به حدی زیاد است که لغو این بازی‌ها فرصت دیگری برای مسئولان سازمان لیگ باقی نخواهد گذاشت تا بار دیگر این دیدار‌ها را برگزار کنند و یکی از دلایل اصلی مخالفت سازمان لیگ به همین دلیل است. هرچند باب شدن این موضوع نیز ترس دیگری است که می‌تواند بلای جان لیگ برتر و لیگ یک و البته سازمان لیگ باشد.

هنوز چند ساعتی از خبر عدم برگزاری دیدار فولاد و نساجی نگذشته است که تیم شهرخودرو هم اعلام کرده با شرایط موجود حاضر نیست در سیرجان به میدان برود. جالب است که به نوشته باشگاه خبرنگاران ؛ سپاهانی‌ها نیز ساز مخالف را کوک کرده‌اند و به نظر می‌رسد که ادامه این شرایط باعث ایجاد شرایط بسیار بدتری در لیگ برتر نوزدهم خواهد شد. از سویی پرسپولیس فاصله اش را به 12 امتیاز افزایش داده و کار قهرمانی اش به نظر مسجل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
فوتبال ایران گل بود به سبزه نیز آراسته شد !
در حال حاضر بیشتر از اینکه نگران شیوع کرونا در بین بازیکنان چند تیم خاص باشیم باید از سقوط اخلاقی دست اندرکاران چند باشگاه عمدتاً بازنده تاسف خورد که به جهت ماست مالی کردن و پوشاندن عدم لیاقت کافی و تقریباً هدر دادن امکانات و بودجه های نجومی تیمشان با دستاویز قرار دادن دروغ کرونا سعی در جلوگیری از ادامه لیگ هستند ! فدراسیون باید سریعاً از بازیکنانی که ادعای ابتلاء به بیماری را دارند تست بگیرد و در صورت صحیح نبودن ادعا یکبار برای همیشه چنان نقره داغی بر پیشانی دغلکاران بگذارد که درس عبرت همیشه فوتبال باشد !
جان مردم از فوتبال مهم تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
همچنین امتیاز
بنده اگه جان بازیکنام برام مهم باشه حتی از امتیاز یکی دو بازی میگذرم
از سازمان ليگ انتظار داريم با دقت به ادعاي استقلال وفولاد رسيگي كند
چون اينكار يك دروغ وادعاي توخالي بيش نيست وميخواهند با خريد زمان و ايجاد وقفه براي مصدومان ايجاد كنند وليگ را با مشكل مواجه كنند
استقلال با کادر فنی ضعیف و مدیریت ناکارامد و بازیکنان بی انگیزه هرروز بدتر از دیروز میگیره...


بعد از اینکه دستش از جام و سهمیه آسیایی کوتاه شده، به بهانه کرونا در حال لاپوشونی نتایج ضعیف خودشه...
بايد 3 بر صفر بازنده اعلام شوند تا مزد دروغگوييشان داده بشود
اگر مسولان استقلال و فولاد دروغ بگویند هر دو تیم را راهی دسته 2 کنید
اما اگر حتی یک نفر به کرونا مبتلا شده است باید لیگ تعطیل شود کرونا مصدومیت نیست بیماری واگیردار است (راستی چرا در جمع تصمیم گیرندگان فوتبال ما حتی یک آدم عاقل پیدا نمی شود)
اگر دکتر ناجی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری دروغ می گوید که واویلا
از اول هم یه جام میگرفتن میدادن به پیروزی دیگه این همه باعث دردسر تیمها نمیشدن وزیر هم راضی میشد.
متاسفانه ایران این بازیکن های خارجی استقلال رو قرنطینه نکرد باعث شد ویروس اروپایی ها وارد ایران بشه. باید پیگیری بشه ....
پرسپولیس را قهرمان کردند و دیگرنیازی به کمک کردن سه امتیاز از رقبا ندارند
ای بابا پرسپولیس را قهرمان اعلام کنن تا خونی از دماغ کسی نیومده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی