بازدید 5959
منظور تارتار کدام مربی لیگ برتری است؟

افشاگری بزرگ: استفاده از بازیکنان کرونایی در لیگ ایران!

کد خبر: ۹۸۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 13 July 2020

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که گفته بود: برخی مربیان برای کسب پیروزی همه چیز را زیر پا می‌گذارند و بازیکن کرونایی را به میدان می‌فرستند، اطلاعاتی دارد که می تواند جنجال تازه ای در لیگ ایران به پا کند.

به گزارش تابناک وررشی، مهدی تارتار که بعد از پیروزی یک بر صفر هفته قبل تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری بدون اسم بردن از کسی، دست به افشاگری بزرگی زده بود، می تواند در کمیته اخلاق ادعایش را با سند و مدرک ثابت کند.

وی در مورد اینکه موافق ادامه لیگ با این شرایط کرونایی هست یا نه اظهار داشت: از روز اول گفتم که امکانات لازم را برای برگزاری لیگ نداریم ضمن اینکه بهترین تصمیم برگزاری مسابقات است؛ اما انصافا جان انسان‌ها در خطر است اینکه در هر تیمی ۵-۶ بازیکن کمتر یا بیشتر به ویروس مبتلا می‌شوند خطرناک است وشیوع بیماری بیشتر می‌شود. البته از برخی دوستان و مربیان گلایه کنم که نباید بخاطر نتیجه همه چیز را زیر پا بگذارند و باید جوانمردانه بازی کنیم. نباید بگوییم این بازی مهم است و بازیکن کرونایی را بازی بدهیم و هم تیمی‌ها و سایر بازیکنان را بیمار کنیم بخاطر سه امتیاز. انتظار داریم هر تیمی که بازیکن بیمار کرونایی دارد اعلام کند و ناجوانمردانه به میدان نیایند تا دیگر اعضای تیم مبتلا نشوند.

افشاگری بزرگ: استفاده از بازیکنان کرونایی در لیگ ایران!

عکس تزیینی است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر