بازدید 10159
۴

توقف کرونا در چین، افزایش آمارها در ژاپن و کره

با ثبت تنها یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در چین در شبانه روز گذشته، آمار مبتلایان به این ویروس در موج دوم که از اواسط خرداد شروع شده است برای هشتمین روز مستمر تک رقمی شد توقف کرونا در این کشور در شرایطی است که آمار در کشورهای ژاپن و کره جنوبی همواره با شیب ملایمی در حال افزایش است.
کد خبر: ۹۸۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 06 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا با شناسایی این یک نفر در پکن که در منطقه «شین فادی» یعنی همان کانون شیوع موج دوم کرونا زندگی می کند تعداد مبتلایان به کرونا از اواسط خرداد ماه سال جاری تا کنون به ۳۳۵ تن افزایش یافته است.

گزارش ها حاکی است از آمار ۳۳۵ نفری مبتلایان موج دوم تا کنون ۱۱ تن بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند و بقیه همچنان تحت درمان هستند.

اما در ژاپن بر خلاف چین که به نظر می رسد کرونا کنترل شده است، آمار مبتلایان هر افزایش می یابد گزارش ها حاکی است در شبانه روز گذشته در این کشور با شناسایی ۱۳۱ تن آمار این کشور به بالای ۲۰ هزار نفر افزایش یافته است.

افزایش آمار مبتلایان در ژاپن در حالی است که توکیو به عنوان کانون اصلی شیوع این ویروس روز گذشته انتخابات شهرداری را برگزار کرد که در نتیجه آن خانم «کوییکه» شهردار فعلی برای بار دوم به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.

در کره جنوبی نیز با شناسایی ۳۴ مورد جدید، آمار کل مبتلایان به ۱۳ هزار و ۱۳۷ تن افزایش یافته است، کره شمالی نیز اعلام کرده است موفق شده است این ویروس را مهار کند به طوری که تا کنون هیچ موردی از ابتلا به این ویروس را گزارش نکرده است.

در مغولستان نیز گزارش ها حاکی است که هیچ مورد فوتی تا کنون ثبت نشده است و آمار مبتلایان نیز ۲۲۰ نفر اعلام شده است.

کرونا تا کنون افزون بر ۱۱ میلیون تن را در سراسر جهان مبتلا کرده و باعث مرگ افزون بر ۵۳۶ هزار تن شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
لعنت خدا به چین
دنیا رو کرده آزمایشگاه خودش
چيني ها خودشان اين ويروس را ساختتند وبه جان كشورها انداختتند تا اقتصاد دنيارا فلج كنند تا خودشان بتوانند نفت ارزان واردكنند ولوزم پزشكي وماسك صادر كنند واقتصاد خودشان را پرقدرت نگهدارند وبا جان ميليون ها انسان بي گناه باز ي كردند
الان هم ميزان بيماري كشور خودشان را كنترل كردند چون آنتي ويروس اين بيماري دست خودشان هست وبه موقع با قيمت گذاف هر موقع كه صلاح بدانند به ساير كشورها ارائه خواهند داد لعنت به چين كه اقتصادخودشان را به جان انسانهاي بي گناه ارجع تر مي دانند وبه هيچ چيز وهيچ كس هم رحم نمي كنند
متاسفانه اخبار كرونا در مورد چين مورد واضحو روشن نيست و عملاً با توجه به سابقه دولت مردان چيني روي آمار و اطلاعات آنها نمي شود حساب كرد
جالبه کشوری که باعث و بانی کرونا بوده و منشا ویروس بوده با اون همه جمعیت هیچ موردی پیدا نشده اونوقت ما ام باید باور کنیم؟
دروغ گفتنو سانسور کردنشونم مثل جنس و کالاهاشون هستش و بی کیفیت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل