بازدید 18772
۲
گزارش بازی

توقف سپاهان مقابل سایپا؛ تسریع قهرمانی پرسپولیس

سایپا که هفته گذشته استقلال را در آزادی متوقف کرده بود، با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و موقتاً به رده دوازدهم جدول صعود کرد. شاگردان قلعه‌نویی نیز با این تساوی ۴۱ امتیازی شدند و با وجود حفظ رتبه دوم، فاصله امتیازی‌شان با پرسپولیس در صدر به ۱۲ امتیاز رسید
کد خبر: ۹۸۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 05 July 2020

سپاهان تیم پرستاره اصفهانی در دیدار حساس امشب با سایپا متوقف شد و نتوانست از دیوار دفاعی چندلایه این تیم عبور کند و فاصله اش با پرسپولیس افزایش یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه سپاهان که از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه دستگردی به مصاف سایپا رفته بود ، نتوانست در دو نیمه دروازه این تیم جوان را باز کند و با وجود تملک توپ و میدان ، ضربه نهایی را نزد تا دو امتیاز از دست بدهد.

سایپا که هفته گذشته تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده بود، با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و موقتاً به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز با این تساوی ۴۱ امتیازی شدند و با وجود حفظ رتبه دوم جدول، فاصله امتیازی‌شان با پرسپولیس در صدر جدول به ۱۲ امتیاز رسید تا قهرمانی را به حریف خود تعارف کرده باشند.

بازی دو تیم در نیمه اول چندان چنگی به دل نزد و تلاش دو تیم با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. این در حالی بود که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم در ورزشگاه حضور داشت و این امر می‌توانست روی انگیزه بازیکنان داخل زمین تاثیر مثبتی داشته باشد. به هرحال در نیمه اول دو تیم سعی داشتند ابتدا دروازه خودشان را بسته نگه‌دارند، اما داستان در نیمه دوم به گونه‌ای دیگر رقم خورد و سایپا تماما به لاک تدافعی فرو رفت. 

سایپا: حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه‌علیدوست، رضا جعفری (۵۸ حسین کامیاب)، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، مجید علیاری (۸۰-مرتضی آقاخان)، عارف حاجی عبدی، سیدابوالفضل جلالی، خالد شفیعی، محمدصادق بارانی (۸۰-فرشاد هاشمی)
سرمربی: ابراهیم صادقی

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی (۸۱- علی قربانی)، محمدرضا حسینی (۶۰ کی‌روش استنلی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده
سرمربی: امیر قلعه نویی

توقف سپاهان مقابل سایپا؛ تسریع قهرمانی پرسپولیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اقای قلعه نوعی مدتهاست برنامه ای موثر برای گل زدن ندارد.
این فصل شک نکنید پیروزی قهرمانه
من افتخار میکنم نماد تیممون لنگ هست شک نکنید باز قهرمان میشیم چون زورمون زیاده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان