بازدید 31656
۶
کمالوندی اعلام کرد:

حادثه در یکی از سوله‌های سایت هسته‌ای نطنز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از حادثه در یکی از سوله‌های در حال احداث سایت هسته‌ای نطنز خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 02 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از مهر، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: بامداد امروز (پنج شنبه) به‌دنبال وقوع حادثه ای که چگونگی آن در دست بررسی است یکی از سوله های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد.

وی اظهار داشت: این رخداد هیچگونه تلفات جانی نداشته و لطمه ای به فعالیتهای جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: از نظر احتمال ایجاد آلودگی نیز با توجه به غیر فعال بودن مجموعه ذکر شده جای هیچگونه نگرانی نیست.

کمالوندی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم های کارشناسی سازمان در محل وقوع حادثه قرار داشته و مشغول بررسی علل این واقعه هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
چپ و راست دارید هک میشد
دانشمندان هسته ای ترور می شوند ، در ملارد انفجار شدید می شود که منجر به کشته شدن پدر موشکی می شود اسناد هسته از تورقوزآباد به راحتی به اسراییل برده می شود و معلوم می شود آنجا فعالیت هسته ای در جریان بوده است در خجیر انفجار شدید درست می شود و حالا در نظنز .
ابله که نیستیم این زنجیره را هر کودکی ببیند می فهمد به هم ارتباط دارند و این حوادث نشان می دهد اسراییل در رده های بالا جاسوس دارد که اطلاعات دقیق را به اسراییل می دهند و اسراییل یا بصورت مستفیم یا سایبری به آنها حمله می کند مردم عادی و روزنامه نگار و فعال محیط زیستی و وکیل و معلم و کارگر و ... که به این اطلاعات دسترسی ندارند.به احتمال زیاد در رده های نظامی و اظلاعاتی و سیاسی این جاسوسان را باید ردیابی کرد ....
آقا ما انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی نخواییم باید کیو ببینیم؟ هر حادثه ریز و درشتی که اتفاق میفته، از آتش‌سوزی و انفجار بگیر تا شلیک اشتباه موشک، همه مسئولین از ریز تا درشت فاز اول بازی «اینا شایعات دشمنه»، فاز دوم «تقصیر ما نبود» و فاز سوم «ما خطر اینو قبلاً تذکر داده بودیم» رو در میارن. آقایون علمای اعلام بدونید وقتی فاجعه اتمی اتفاق بیفته، مردم عادی که هیچ، خودتون و خانواده‌تون هم به فنا میرید و دیگه نیستید که تقصیر کسی بندازید.
همین رو کم داشتیم. شما که عرضه ساخت یک خودروی با کیفیت رو ندارید بیجا می کنید در بخش هسته ای فعالیت می کنید.
همه این آتش سوزی ها و انفجاز ها اتفاقی است؟؟ بعد از قرص لای کیک گذاشتن و اینها دیگر امنیت فیزیکی هم دارد زیر سوال می رود.
بعضی از خبرگزاری های خارجی علت واقعه نظنز را حمله ناشی از حمله اسرائیل به تاسیسات مذکور میدانند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان