بازدید 21710
۶

مرگ پدر و مادر و ۲ فرزند در تصادف / سمند له شد

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در تصادف رانندگی به همراه همسر و ۲ فرزندش جان باخت.
کد خبر: ۹۸۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 01 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران، «بهمن آزادی» مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه همسر و دو فرزند دخترش عصر سه‌شنبه در حادثه رانندگی جان باختند.

خودروی سمند بهمن آزادی در جاده بروجن - لردگان با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و خانواده وی همگی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

در این سانحه چهار نفر سرنشین خودروی سمند ویک نفر سرنشین اتوبوس بدلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس هم مصدوم شدند.

علت این حادثه از سوی پلیس راه چهارمحال و بختیاری انحراف به چپ خودروی سمند اعلام شده است.

بهمن آزادی از فرزندان عشایر قشقایی شهرستان گچساران بود و در میان عشایر کهگیلویه و بویراحمد محبوبیت فراوانی داشت.

آزادی با خدمت صادقانه به جامعه عشایری در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس، پله‌های ترقی را طی کرد و در آخرین پیشنهاد، خدمت به عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد را در قامت مدیرکلی امور عشایر پذیرفت.

مرحوم بهمن ازادی پیش از مدیرکلی، معاون توسعه و عمران امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، رییس امور عشایر شهرستان‌های گچسا ران و شیراز را در کارنامه کاری خود داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
خدايش بيامرزد
خداوند رحمتش کند از مسئولین امیدی نیست که جاده و خودروی استاندارد بسازه، خودمون باید به خودمان رحم کنیم و نهایت احتیاط را تو رانندگی داشته باشیم. مهندس آزادی از مدیران پاکدست و سالم این مرز و بوم بود. تنها دغدغه آن مرحوم جامعه محروم عشایری بود.
باور کنید توان مالی این عزیز در حد همین سمند بود.
خودروهای بی کیفیت داخلی... تا کی باید تاوان بی لیاقتی و سود جویی خودروسازهای داخلی رو مردم بدند؟
سلام .از أین اتفاقات ناگوار زیاد در کشور ما میافتد .البته که ماشین های ساخت داخل ایمنی ندارند ولی رانندگی رانندگان ایرانی چیزی در حد فاجعه است .خطوط سفید ترسیم شده در خیابانها و بزرگراهها و جاده ها اصلا معنایی برای رانندگان ایرانی ندارد .خط ممتد به راحتی توسط رانندگان نقض میشود و حرکت بین خطوط نیز اصلا اجرا نمیشود .با خواهش و تمنا اتفاقی نمی افتد باید مثل سایر کشورها با دوربین های نظارتی و اجرای جریمه های بازدارنده جلوی این بی قانونی ها توسط رانندگان گرفته شود .امروز من از تهران به سمت قزوین رانندگی کردم ،در مسیر که هیچ ماشین پلیسی مشاهده نکردم و هیچ دوربین نظارتی که کد جریمه برایش تعریف شده باشد ندیدم .اینگونه است که رانندگان به بی نظمی در اجرای قانون عادت میکنند و تعداد کشته ها و مصدومان در کشور ما بالاست .از سایت تابناک هم گله مند هستم که چرا مقامات پلیس را پاسخگو نمیکنند تا این سهل انگاری شان را مرتفع کنند .
کاش می نوشتید از رانت کدام نماینده پرحاشیه مجلس استفاده کرد تا به پست مدیریت برسد هر چند بهش وفا نکرد.
ایشان با سرعتی معادل 15000 کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار