بازدید 9658
۱

جانسون:اجرای الحاق کرانه باختری را فراموش کنید

نخست وزیر انگلیس با بیان مخالفت خود با طرح الحاق کرانه باختری، خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی عنوان داشت که اجرای این طرح را فراموش کنند.
کد خبر: ۹۸۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 01 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در یادداشتی برای «یدیعوت آحارانوت» (از رسانه های مطرح رژیم صهیونیستی) از مقامات تل آویو خواسته است که اجرای طرح الحاق کرانه باختری را فراموش کنند چون لندن هیچگونه تغییری را در مرزهای ۱۹۶۷ نمی پذیرد.

جانسون در بخشی از این یادداشت آورده است: اجرای الحاق کرانه باختری، نقض حقوق بین الملل است. اجرای طرح الحاق هدیه ای خواهد بود برای کسانیکه می خواهند داستان های قدیمی درباره اسرائیل را زنده کنند. عمیقا امیدوارم که طرح الحاق اجرا نشود. اگر چنین طرحی اجرا شود انگلیس هیچگونه تغییری را در مرزهای ۱۹۶۷ به جز مواردی که میان طرفین به توافق برسد، نخواهد پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبلیغات گسترده ای را درباره طرح الحاق کرانه باختری به راه انداخته و از قبل اعلام شده بود که اجرای این طرح از امروز چهارشنبه آغار می شود اما گویا اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی در خصوص این طرح، موجب شده تا اجرای آن به تعویق بیافتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قابل توجه نتانیاهو. ببین عمو جان چی میگه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی