بازدید 13727
۳

توقف استقلال مقابل سایپا در نیمه اول با گل بخودی

کد خبر: ۹۸۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 29 June 2020

تیم استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی، نیمه نخست را با تساوی به پایان برد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی بدون حضور سرمربی خود روی نیمکت به دلیل محرومیت، ابتدا با یک گل توسط مسعود ریگی در دقیقه 15 از نارنجی پوشان پیش افتادند اما در دقیقه آخر نیمه اول روی یک ارسال از جناح چپ و اشتباه در خروج و دفع ناقص توپ حسینی توپ را پس از برخورد به پای فرشید باقری درازه خود را بازشده دیدند.

استقلال در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و اجازه عرض اندام به شاگردان ابراهیم صادقی نداد. شاگردان فرهاد مجیدی در این نیمه بیشتر تلاش می‌کردند که از جناحین به خصوص از سمت چپ و توسط زکی‌پور به دروازه فلاح‌زاده برسند، اما اغلب اوقات ناکام بودند و مدافعان ساپیا اجازه نفوذ به وینگر‌های استقلال را ندادند.

با این‌حال آبی‌پوشان پایتخت در دقیقه ۱۵ روی یک کار ترکیبی در پشت محوطه جریمه و توپی که محمد دانشگر برای مسعود ریگی کاشت، با شوت محکم و دقیق این هافبک به گل نخست رسید. البته این پایان کار نبود و بازیکنان سایپا در اواخر نیمه نخست روی نفوذ سلیمان از جناح راست و ارسال این بازیکن، توسط فرشید باقری، بازیکن استقلال دروازه حسین حسینی را باز کردند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در این نیمه بیشتر از همه چیز، خطا‌های پرتعداد دو تیم به چشم می‌خورد که باعث گرفته شدن سرعت بازی شد. حیدری، داور بازی هم یک بار به خالد شفیعی کارت زرد نشان داد.

ترکیب اولیه استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی دشتی، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری ، آرش رضاوند و مهدی قائدی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یعنی مدیران استقلال قرار است برای فصل بعد هم مجیدی را نگه دارند؟با مجیدی که بعید است رتبه سوم هم کسب کنند
این استقلال سهمیه اسیارا هم نمیتونه بگیره
سال 1400 نزديكه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل