بازدید 2572

مراحل پیگیری اعتراضات داوطلبان دستیاری

کد خبر: ۹۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶ 15 May 2010
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 گفت: این اعتراضات با حضور نمایندگان معترضان در سه دسته به طور مداوم پیگیری می‌شود و این موضوع تا حصول نتیجه بررسی می‌شود.

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: اعتراضات در سه دسته بندی به طور جد پیگیری می‌شود. در گروه اول اعتراضات به سئوالات به صورت فنی و علمی بررسی می‌شود و با وجود اینکه مهلت اعتراض به پایان رسیده است اما این موضوع با حضور اعضای هیئت علمی آزمون بررسی شده است که نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دسته دیگری نیز اعتراض داوطلبان نسبت به نحوه امتحان، ساختار و نوع سئوالات ابراز شده بود که این موضوع نیز توسط کارشناسان خبره سنجش به عنوان مشاور در حال بررسی است که نتایج نهایی نیز در یک جمع بندی اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در دسته دیگری نیز مسائل حقوقی معترضان دستیاری پیگیری می‌شود. در این گروه موضوع افرادی که در دوره پیشین سئوال خریده بودند، میزان پیگیری تخلفات، نحوه رسیدگی به تخلفات و اعلام متخلفان از جمله موضوعات مورد بررسی است.

رامین تاکید کرد: این موضوعات به صورت دسته بندی شده و با حضور نمایندگان داوطلبان معترض دستیاری سال 88 پیگیری می‌شود و در نهایت جمع بندی این سه گروه پس از حصول نتیجه مناسب اعلام می‌شود.

به گزارش مهر، شاهرخ رامین پیش از این به عنوان نماینده پیگیری آزمون دستیاری سال 88 از سوی نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2400 نفر در دوره دستیاری پذیرفته می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
امیدواریم اینا وعده و وعید واهی نباشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار