بازدید 13778
۱

عربستان مدعی ورود قایق‌های ایران به آبهای خود شد

گشت مرزی عربستان سعودی مدعی شد که روز پنج شنبه گذشته به سمت سه قایق ایرانی که وارد آبهای منطقه ای این کشور شده بودند تیر اخطار شلیک کرده است.
کد خبر: ۹۸۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸ 28 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عربستان سعودی مدعی شد که روز پنج شنبه گذشته به سه قایق ایرانی که وارد آب‌های منطقه‌ای این کشور شده بودند هشدار توقف داده است.

بر اساس این گزارش، گشت مرزی عربستان ادعا کرد که به سمت این قایق‌ها تیر اخطار شلیک کرده و آنها را وادار به بازگشت کرده است.

گشت مرزی عربستان سعودی در ادامه ادعاهای خود افزود که به هیچ وجه اجازه تجاوز به آب‌های منطقه‌ای این کشور را نمی‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خاک بر سر کشوری بگیرد که نیرویش بین قایق و لنج تفاوتی قائل نیست اولا لنج ماهی گیر بوده و فاقد هر گونه سلاحی بوذه است این اعراب بی جرو بوزه می خواهند بگویند قایق های تندرو ایرانی اتفاقا یکی از کسانی که در این لنج حضور داشته برادر خودم بوده که گشتی عربستان از فاصله یک کیلومتری مبادرت به شلیک می کنند و این طبیعی است در زمان ماهی گیری تور هایی که برای صید در دریا انداخته شده توسط جر و مد دریا به این طرف یا ۀآن طرف بروند اما چیزی که برادرم تعریف می کرد جالب بود می گفت حدود یک لیلومتر وارد آبهای عربستان شده بودیم که از فاصله یک کیلومتری شلیک کردند همین که قایق های مرزبانی سپاه حضور یافتند پا به فرار گذاشتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی