بازدید 9732

پیش‌بینی کاهش فروش خودرو در اروپا

انجمن خودروسازان اتحادیه اروپا به تازگی برآورد و اعلام کرده است که میزان فروش خودرو در سال جاری میلادی ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۸۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶ 28 June 2020

انجمن خودروسازان اتحادیه اروپا به تازگی برآورد و اعلام کرده است که میزان فروش خودرو در سال جاری میلادی ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، انجمن خودروسازان اتحادیه اروپا به تازگی پیش‌بینی کرده است میزان ثبت نام و فروش خودروهای سواری در کشورهای اروپایی تحت تاثیر بحران‌های شدید اقتصادی ناشی از شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا در کل سال ۲۰۲۰ میلادی با یک کاهش ۲۵ درصدی مواجه خواهد شد.

در ماه ژانویه سال جاری میلادی بود که این انجمن پیش‌بینی کرده بود در میزان فروش خودروی سال ۲۰۲۰ تنها ۲ درصد کاهش به وقوع خواهد پیوست، اما حالا به نظر می‌رسد که تحلیلگران و کارشناسان فعال در این انجمن با بررسی وضعیت بحرانی بازارهای فروش خودرو در کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده‌اند که میزان فروش خودرو در کشورهای این منطقه از ۱۲.۸ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹ به ۹.۶ میلیون دستگاه در سال جاری میلادی رسیده و این بدان معناست که بیش از ۳ میلیون دستگاه کاهش می یابد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت best selling cars آمده است، آن‌ها بر این باورند که اوضاع بازارهای فروش خودرو در نیمه نخست سال جاری میلادی که شدیدا توسط شیوع گسترده ویروس کرونا تحت الشعاع قرار گرفته بود، هنوز با اینکه کارخانه‌های خودروسازی و قطعه سازی در اروپا و سایر مناطق جهان بازگشایی شده و خطوط تولید آن‌ها از سر گرفته شده است، به حالت عادی پیش از کرونا بازنگشته و انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۰ نیز این اتفاق رخ نخواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر