بازدید 15221

بررسی اولویت‌های اقتصادی در دستور کار مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست روسای برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نواب رییس با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که عصر امروز (شنبه، ۷ تیر) برگزار شد، گفت: در پی دستور ریاست مجلس و در راستای پیگیری اولویت‌های اقتصادی کشور توسط مجلس، نشست مشترک رئیس، نواب رئیس و روسای کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 27 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر "محمدرضا پورابراهیمی" با اشاره به حضور روسای کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع و معادن، برنامه، بودجه و محاسبات و کشاورزی در جلسه مذکور، افزود: اولویت‌های اقتصادی هر یک از کمیسیون‌ها، در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف روز‌های آینده روسای کمیسیون‌ها با نظرخواهی از اعضای کمیسیون متبوعشان، جمع‌بندی نهایی خود درباره اولویت‌های اقتصادی کشور را ارائه کنند.

وی اظهار کرد: از آنجا که موضوعاتی مانند التهابات بازار ارز، اصلاح ساختار بودجه، ایجاد درآمد‌های پایدار برای کشور، تنظیم بازار و ساماندهی وضعیت مسکن از جمله مهم‌ترین موضوعات اقتصادی است، مقرر شد، کمیسیون‌ها، برنامه‌های خود را در زمینه‌های نظارتی و تقنینی از طریق تدوین طرح‌های دوفوریتی و یک‌فوریتی به‌منظور هماهنگی با دولت ارائه کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس یازدهم اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوعات اقتصادی نشست‌های مشترک روسای کمیسیون‌های تخصصی و هیأت‌رئیسه مجلس از هفته آینده به صورت مستمر برگزار خواهد شد تا بتوان مسیر و جهت مجلس در پیگیری مطالبات اقتصادی مردم را تعیین کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی اولویت‌های اقتصادی کشور بر اساس جمع‌بندی‌ای که در کمیسیون‌ها انجام گرفته، دستور کار صحن علنی مجلس خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار