بازدید 21714
۷

تصادف مرگبار موتورسیکلت با اتوبوس BRT

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با اتوبوس BRT خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 26 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ احسان موُمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار اتوبوس BRT با موتورسیکلت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت 6:30 صبح امروز جمعه (6 تیر) یک دستگاه موتورسیکلت حین حرکت در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند، تقاطع آیت، به علت عبور از چراغ قرمز تقاطع با یک دستگاه اتوبوس BRT شرکت واحد برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: متأسفانه راکب موتورسیکلت که فردی حدوداً 20 ساله بود بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرد.

وی متذکر شد: راکبان موتورسیکلت به هنگام رانندگی در سطح معابر حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت به هنگام رسیدن به تقاطع و با روشن شدن چراغ قرمز پشت خط ایست توقف کرده و همانند سایر رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

تصادف مرگبار موتورسیکلت با اتوبوس BRT

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
مسئولانی که حتی عرضه ندارند موتورسوران متخلف در تهران را سر و سامان دهند !!!!
اجل این بنده خدا هم صبح جمعه بوده!
متأسفانه موتورسوارن هنوز درس عبرت نگرفته اند . بی قانونی در موتور سواری در کشور ما ، خصوصا در تهران بی داد می کنه. سیستم بازدارنده هم وجود ندارد.
این جوان های موتور سوار فکر می کنند خیلی با حالن
پلیس راهنمایی و رانندگی شاید بی خاصیت ترین ارگان کشو.ر باشد که متاسفانه هیچ کار مفیدی در کشور انجام نمی دهد که زیر نظر نیروی انتظامی است و این نهاد هم نه کارمفیدی می کند و نه در برابر مشکلات مربوط به حوزه وظایفش پاسخگو است ...
پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ حضور محسوس و موثری در هیچ چایی ندارد و با هیچ خلافی هم برخورد نمی کند الا اینکه دوربین بگذارند و پول پس انداز کنند.نه در برابر رانندگی وحشیانه در بزرگراهها کاری می کند و نه تخلفات سرسام آور موتوری ها را کنترل می کنند.و نتیجه اش مرگ یک موتورسار خلافکار است در صورتی که اگر پلیس پیشگیری کرده بود و با حضور به موقع و برخورد قاطع در برابر خلافکاری های موتورسوران فرهنگ سازی کرده بود امروز این جوان جانش را از دست نداده بود.
سلام .به پلاک موتور توجه کنید .الان چند سالی هست که این مدل پلاک اصلا در کشور استفاده نمی شود .کوتاهی پلیس در برخورد با موتورسواران اخلال گر و هنجار شکن باعث عادت قانون گریزی درموتور سوارها شده .پدر حال حاضرپلیس اصلا با موتور سوارانی که قانون را زیر پا میگذارند برخورد نمی کند
اینا تو پیاده رو ها با عابر پیاده هم همین کارو می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی